Januar

Her kan du snakke om al det, der ikke hører hjemme på de andre fora! Al den snak der plejer at løbe i Rytterstuen - det er her! Intet er forbudt - bare du følger dansk lov.
Post Reply
User avatar
Godzilla
Posts: 6894
Joined: Fri 18. Nov 2005 00:29

Re: Januar

Post by Godzilla »

Jeg har det ret godt for tiden. JUHUUUU!!! :jeanie:

I dag gik jeg totalt i caps lock på kæresten. Han har fremover forbud imod at bruge min bil. :brok:
Godzilla....the Donkeymom Image

Don't underestimate the power of denial.
User avatar
Godzilla
Posts: 6894
Joined: Fri 18. Nov 2005 00:29

Re: Januar

Post by Godzilla »

Jeg har det ret godt for tiden. JUHUUUU!!! :jeanie:

I dag gik jeg totalt i caps lock på kæresten. Han har fremover forbud imod at bruge min bil. :brok:
Godzilla....the Donkeymom Image

Don't underestimate the power of denial.
misssophie
Posts: 2533
Joined: Thu 30. Jul 2009 11:01

Re: Januar

Post by misssophie »

fik lige taget lidt billeder af tykkedrenge Lukas, som nu har boet hos i 4 uger og har tabt sig 50 kg...


Image

Image

Image
Misssophie
Annemaja
Posts: 2752
Joined: Sun 9. Mar 2008 20:41

Re: Januar

Post by Annemaja »

Jeg blev ringet op fredag formiddag på jobbet af en kvinde der havde set mine efterlysninger på Facebook. Hun havde set hun var blevet kørt ned, og at hun efterflg lå i vejkanten med en Falckseddel.

Jeg var desværre alene på jobbet og kunne ikke smide hvad jeg havde i hænderne - men fik fluks ringet til Falck der fortsat nægtede at have fået hende ind. Ringede dernæst til teknisk forvaltning i Egedal kommune hvor jeg bor, for at høre om de vidste noget. Damen jeg fik i røret havde også set mine efterlysninger på Facebook og havde delt, så hun var meget trist på vores vegne og lovede at undersøge sagen og bede alle om hjælp. Ringede atter til Falck - der endeligt lovede at efterforske.

Drønede alligevel fra mit job ud for at se om Sille endnu lå i vejkanten - selvom det var sket i sted vi havde kørt forbi gentagne gange i eftersøgningen. Hun var væk.

Blev senere ringet op fra Falck der nu pludseligt kunne konfirmere at de rent faktisk havde fået en lille chihuahua ind i onsdags fra den opgivne lokalitet :-( Og at hun hvis jeg ikke hentede hende pronto ville blive kørt til destruktion med de andre dyr. Årsagen til at jeg ingen besked havde fået var at deres scanner var gået i stykker!!!

Tog fri og drønede ud efter hende nærmest i chock. Fik en dybfrossen hund udleveret fra en kummefryser. Dog i en kasse hvor der stod Niks Pille samt findested og dato på. Den søde fyr der udleverede hende havde været syg i 3 uger og fattede intet af mine spørgsmål om at de bare ville destruere hende, hvis jeg ikke kom hurtigt. Han forklarede at det intet havde på sig og ingen kæledyr blev destrueret uden et ejeren var underrettet og invilligede. Tror han var chokeret over hvor meget jeg græd - og over hele forløbet - så han tog sig masser af tid og forklarede og undskyldte. Ville undersøge hvad der præcist var sket og gå videre med det. Og undlade at sende mig en regning.

Min eksmand har influenza - er ca syg en gang hver 10- år - men var derfor hjemme. Han gravede i haven så vi kunne begrave hende da jeg kom med hende. Så hun er nu begravet i sit tæppe i min gamle have i mit gamle hjem. Fantastisk at ens eksmand er ens bedste ven.

Hele forløbet har været ekstremt uheldigt og tragisk. Og fuld af uheld trods massiv indsats.

Silles tidligere ejere blev som de første underrettet, og de har været ekstremt søde og støttende trods deres egen sorg.

Lortelortelortestart på 2013...
Hilsen Annemaja

www.annemajahealing.dk
Annemaja
Posts: 2752
Joined: Sun 9. Mar 2008 20:41

Re: Januar

Post by Annemaja »

Hvorfor gal på kæreste/bil Gunilla???

Kær Lukas Sophie....:-)
Hilsen Annemaja

www.annemajahealing.dk
User avatar
Godzilla
Posts: 6894
Joined: Fri 18. Nov 2005 00:29

Re: Januar

Post by Godzilla »

Du milde et frygteligt forløb May-Britt. :tommelned:

Jeg er vred over at han tager afsted i min bil og lige skal aflevere noget, hvorefter han kommer tilbage flere timer senere. Og det er stort aldrig muligt at få kontakt med ham på tlf. Det sker igen og igen. Han kan simpelthen ikke overholde aftaler og så må han faneme lade være med at lave aftaler!! Ihvertfald med mig. Jeg er bare så skide hamrende fed up af det at min bil er no go.
Godzilla....the Donkeymom Image

Don't underestimate the power of denial.
User avatar
Godzilla
Posts: 6894
Joined: Fri 18. Nov 2005 00:29

Re: Januar

Post by Godzilla »

Du milde et frygteligt forløb May-Britt. :tommelned:

Jeg er vred over at han tager afsted i min bil og lige skal aflevere noget, hvorefter han kommer tilbage flere timer senere. Og det er stort aldrig muligt at få kontakt med ham på tlf. Det sker igen og igen. Han kan simpelthen ikke overholde aftaler og så må han faneme lade være med at lave aftaler!! Ihvertfald med mig. Jeg er bare så skide hamrende fed up af det at min bil er no go.
Godzilla....the Donkeymom Image

Don't underestimate the power of denial.
User avatar
Glory
Posts: 1472
Joined: Sun 9. Jul 2006 11:36

Re: Januar

Post by Glory »

Tonni er på vej hjem med ny hestetrailer.

I sidste uge faldt sidedøren af den gamle, da jeg ville åbne den - så er det vist på tide at skifte :linski:

Føj da for en omgang med din lille hund MBN :graed:
God, grant me the serenity to accept the things I cannot change, the courage to change the things I can, and the wisdom to hide the bodies of the people I had to kill because they annoyed me.
User avatar
HeidiO
Posts: 2679
Joined: Sun 1. Jul 2007 09:37

Re: Januar

Post by HeidiO »

Glory wrote:Tonni er på vej hjem med ny hestetrailer.

I sidste uge faldt sidedøren af den gamle, da jeg ville åbne den - så er det vist på tide at skifte :linski:



Det lyder lækkert med ny trailer, hvilken har i købt?
Heidi
User avatar
Stimata Doamna
Posts: 6496
Joined: Wed 20. Dec 2006 11:58

Re: Januar

Post by Stimata Doamna »

Glory wrote:I sidste uge faldt sidedøren af den gamle, da jeg ville åbne den - så er det vist på tide at skifte :linski:


Et vink med en vogndør :linski:

Det lyder ikke til, at alle har haft en god start på det nye år - jeg håber, at resten af året bliver bedre!! Meget bedre!!

Her starter hverdagen for alvor i morgen, hvor skolen starter igen. Datteren har mat-test på onsdag - ligninger og reduktion. Hvor fedt er det lige??
Venlig hilsen
Randi



Riding ... the art of keeping a horse between you and the ground
Post Reply