Januar

Her kan du snakke om al det, der ikke hører hjemme på de andre fora! Al den snak der plejer at løbe i Rytterstuen - det er her! Intet er forbudt - bare du følger dansk lov.
Post Reply
udlandet
Posts: 2196
Joined: Sat 1. Mar 2008 23:45

Re: Januar

Post by udlandet »

Öv, med din lille hund, May-britt. Föler med jer!
User avatar
Glory
Posts: 1472
Joined: Sun 9. Jul 2006 11:36

Re: Januar

Post by Glory »

Det lyder lækkert med ny trailer, hvilken har i købt?

Vi har købt en Cheval.
Det var den sidste også, og den har vi været godt tilfreds med.
Denne gang har vi købt en i glasfiber istedet for træ.
God, grant me the serenity to accept the things I cannot change, the courage to change the things I can, and the wisdom to hide the bodies of the people I had to kill because they annoyed me.
Annemaja
Posts: 2752
Joined: Sun 9. Mar 2008 20:41

Re: Januar

Post by Annemaja »

Gunilla: Det ville også pisse mig af. Min kæreste KAN godt finde på tilsvarende - og han glemmer at sætte sin tlf fra lydløs til MED lyd og sådan noget.... :mur: :mur: :mur: Han lånte iøvrigt også min bil ifbm vores flytning - men kom til at blive så træt undervejs at han lige måtte hvile sig - og kom hjem 3 dage senere... -poogift -poogift
Hilsen Annemaja

www.annemajahealing.dk
Annemaja
Posts: 2752
Joined: Sun 9. Mar 2008 20:41

Re: Januar

Post by Annemaja »

Gunilla: Det ville også pisse mig af. Min kæreste KAN godt finde på tilsvarende - og han glemmer at sætte sin tlf fra lydløs til MED lyd og sådan noget.... :mur: :mur: :mur: Han lånte iøvrigt også min bil ifbm vores flytning - men kom til at blive så træt undervejs at han lige måtte hvile sig - og kom hjem 3 dage senere... -poogift -poogift
Hilsen Annemaja

www.annemajahealing.dk
User avatar
Nina
Posts: 2289
Joined: Sun 25. Dec 2005 23:41

Re: Januar

Post by Nina »

3 dage senere? :wow:

Jeg håber for alle, at 2013 fortsætter en GOD DEL BEDRE - end året er begyndt for mange af jer. :respekt:

Venlig hilsen
Nina
User avatar
Mia
Posts: 187
Joined: Tue 2. Dec 2008 19:31

Re: Januar

Post by Mia »

Tja, meget klogere på den lille grå er jeg desværre ikke blevet. Onsdag startede de med blokader, og fandt ud af, at det sidder i kodeleddet eller under dette. Torsdag da de ville lægge specifikke blokader i de 3 led, "valgte" han ikke at halte mere, og det samme fredag. :ehh: Så dyrlægen var godt frustreret og mig ligeså. Men vil blev enige om at lade ham blive weekenden over, og jeg longerede ham så i går og i dag, og i dag haltede han "heldigvis" igen. Så håber han også gør det i morgen, så vi kan komme til bunds i det, og jeg kan få ham med hjem med en diagnose og plan for det videre forløb. Han synes ikke det er en fest at være inde hele tiden.

En i stalden kaldte mig en ravnemor, det blev jeg sgu lidt harm over, det er jo ikke for sjov jeg sendte ham afsted...

Nu skal jeg i bio med min lille kusine og se Life og Pi, tror den er rigtig flot :-)

Og så hjem og være kreativ med tavlemalling i køkkenet.
misssophie
Posts: 2533
Joined: Thu 30. Jul 2009 11:01

Re: Januar

Post by misssophie »

vi har en ergonomisk korrekt hund....

-sådan ligger hun og fiser husleje af hver dag...


Image
Misssophie
User avatar
Godzilla
Posts: 6894
Joined: Fri 18. Nov 2005 00:29

Re: Januar

Post by Godzilla »

Det med at blive væk i flere dage kender jeg også. Dog aldrig med bilen. :rat:
Godzilla....the Donkeymom Image

Don't underestimate the power of denial.
udlandet
Posts: 2196
Joined: Sat 1. Mar 2008 23:45

Re: Januar

Post by udlandet »

Hold da käft hvor er jeg trät :plop: En laaang nat. Min sön skal til teori pröve igen igen. De er kört, han er bare ikke morgen menneske. Og slet ikke i dag. Han har slet ikke väret i seng i nat, han er bare så nervös. Han skal til mundlig pröve denne gang, han bliver så streseet af det den anden. Han kan få mundtlig på grund af hans asperger. Det vidste vi ikke för han havde dumpet den almindelige 2 gange. Han mener så ikke at det har kunnet betale sig at läse denne gang, han dumper jo alligevel :mur: Jeg håber og beder til at han kan det. Jeg skal til syn med min fars gamle bil, kryds fingre, plaese. Den er gammel men god (Håber jeg) Vi har nok kunne köbe en til samme pris herovre, men det har jo väret min fars :elsk: Og dybest set har vi vel ikke så meget brug for den, men vi kan spare noget km på cabben, så den kan holde längere. Så kryds hvad i kan, vi behöver medgang!
Pia
Posts: 1880
Joined: Thu 29. Apr 2010 11:28

Re: Januar

Post by Pia »

Så står den på arbejde igen, efter en god lang juleferie :-)
Det bliver første uge på fuld tid, efter min sygdom, så det er lidt spændende hvor træt/ikke træt jeg bliver.
Mandag er heldigvis kort dag, så det bliver om ikke andet, en blid start.


I morgen kommer den nye ispony hjem, Signe glæder sig helt vildt.og Jeg henter hende efter skole, og så skal vi et smut til div. udstyrsbutikker og shoppe lidt. Jeg så lige at Horze har udsalg!

Hun har fået lov at tage 300,- i sin sparegris, det er vist første gang hun har ytret ønske om det. Hun har virkelig brugt de penge mange gange, på snart grimer og snart strigler :hhansen:

Jeg skal have fundet hende en god hjelm og jeg overvejer også vest, har I nogle erfaringer med sådan en? Jeg synes de ser så stive og ukomfortable ud.

Hav en god dag, derude :-)
Post Reply