Januar

Her kan du snakke om al det, der ikke hører hjemme på de andre fora! Al den snak der plejer at løbe i Rytterstuen - det er her! Intet er forbudt - bare du følger dansk lov.
Post Reply
User avatar
stardancer
Posts: 525
Joined: Thu 22. Jun 2006 16:59

Re: Januar

Post by stardancer »

misssophie wrote:han er ellers en pæn fyr ham den grå. håber at morgendagen bringer noget nyt, så du kan få noget at forholde dig til.


Stardancer: til lykke med jobbet! hvad er det for en type job?


Jan er uddannet bygningsmaler :), han har 20 års jubilæum i år :askepot:
/Sofie
Pia
Posts: 1880
Joined: Thu 29. Apr 2010 11:28

Re: Januar

Post by Pia »

Jeg har haft min debut som hesteformidler, det gik sgu meget godt :hhansen:

Det er jo altid meget rart med noget at falde tilbage på, hvis det at være fysiklærer bare er en grille!
User avatar
Stimata Doamna
Posts: 6496
Joined: Wed 20. Dec 2006 11:58

Re: Januar

Post by Stimata Doamna »

Det var en let en at starte med, så sæt nu ikke forventningerne for højt :linski:
Venlig hilsen
Randi



Riding ... the art of keeping a horse between you and the ground
User avatar
Mia
Posts: 187
Joined: Tue 2. Dec 2008 19:31

Re: Januar

Post by Mia »

Så er den lille grå kommet hjem, efter en noget kedelig læsning, øv - hvor jeg bare ikke kan li' det.

Men ingen nye svar, røgtenbillederne viste ikke noget :oeje: Men deres anbefaling, sygefold i 6 uger, 2 x 15 min. gåtur dagligt, og så vil de have ham ind igen om 6 uger. Ellers vil de sende ham til knogleskanning på Fyn.

Så sover på det de næste par dage, og tænker at ringe til Ikeyvet, og fortælle ham dyrlægens dom og høre hans tanker omkring det...

Nu skal jeg snart i seng, og så tidligt, tidligt op, da jeg skal nå dobbelt så meget i morgen, som man normalt kan på en arbejdsdag... Men dejligt med weekend bagefter. Lørdag skal jeg ned til en veninde, som jeg ikke har set her på det sidste, og hun har lovet en tur på hendes hest. :heidio:
misssophie
Posts: 2533
Joined: Thu 30. Jul 2009 11:01

Re: Januar

Post by misssophie »

øv Mia, det var kedelige nyheder at få.
håber du får sovet på det, og finder ud af hvad du vil gøre
Misssophie
User avatar
Ane
Posts: 3438
Joined: Thu 24. Nov 2005 12:04

Re: Januar

Post by Ane »

Tillykke med manden Stardancer, totalt sejt i disse tider.

Mia - hvor er det da træls :brok: :brok: - jeg har lidt dårlige erfaringer med KVL i bagagen (med min hoppe før Rivaldo) så jeg ville nok vælge en second opinion. Som alternativ til Ikeyvet (ikke fordi jeg ikke tror han er god, for det tror jeg bestemt han er), er der også Hørsholm. Dem er jeg ret imponeret af. De er virkelig dygtige og har alverdens isenkram til deres rådighed. Man får ydermere super service deroppe til enhver tid.

Pia og Randi - jeg går ud fra at det er Fidalgo der skal sydpå? Skal du så tilride ham Pia? Fortæl fortæl..

-Excuses are the nails used to build a house of failure
User avatar
Lena
Posts: 3359
Joined: Sat 29. Sep 2007 20:48

Re: Januar

Post by Lena »

Øv Mia........... Det er da noget hø med "lille" Grå...... Kunne ikke lade være med at grine da jeg så billederene. Jeg var sikker på at det var en pony...... Men der er sq ikke meget pony over ham. Men smuk dét er han.......

Min veninde har brugt Hørsholm meget...... altid super god behandling mht problemer i bevægapparatet specielt ben, som hun har brugt dem til..... Nicolai Jarløv, tror jeg at han hedder den dyrlæge hun har været tilknyttet.
User avatar
Glory
Posts: 1472
Joined: Sun 9. Jul 2006 11:36

Re: Januar

Post by Glory »

Vi har været i Kolding idag, og det gik godt, tror jeg :hhansen:

Ham lægen som laver de der udredninger, var rigtig rar og havde god humor (hvilket altid gir´ pluspoint i min bog).

Prøverne har vist, at jeg ikke danner et bestemt stof, som skal beskytte fosteret imod mit immunforsvar.
Normalt skal det tal være min. 500 (og de fleste ligger omkring 1000 eller højere) - mit tal er 16 :traet:
Så nu er der blevet taget en ekstra blodprøve, for at verificere det her lave tal, og så bliver jeg henvist til videre behandling i enten Odense eller på Riget.

Så forhåbentlig er det grunden, og forhåbentlig kan behandlingen hjælpe ved en evt. ny graviditet *fingers crossed* :-)
God, grant me the serenity to accept the things I cannot change, the courage to change the things I can, and the wisdom to hide the bodies of the people I had to kill because they annoyed me.
User avatar
HeidiO
Posts: 2679
Joined: Sun 1. Jul 2007 09:37

Re: Januar

Post by HeidiO »

Glory wrote:Vi har været i Kolding idag, og det gik godt, tror jeg :hhansen:

Ham lægen som laver de der udredninger, var rigtig rar og havde god humor (hvilket altid gir´ pluspoint i min bog).

Prøverne har vist, at jeg ikke danner et bestemt stof, som skal beskytte fosteret imod mit immunforsvar.
Normalt skal det tal være min. 500 (og de fleste ligger omkring 1000 eller højere) - mit tal er 16 :traet:
Så nu er der blevet taget en ekstra blodprøve, for at verificere det her lave tal, og så bliver jeg henvist til videre behandling i enten Odense eller på Riget.

Så forhåbentlig er det grunden, og forhåbentlig kan behandlingen hjælpe ved en evt. ny graviditet *fingers crossed* :-)


Krydser fingre for at det lige er dét, der skal til !


Vi har lige været ude at indfange to høns, som ikke turde gå ind, fordi der er faldet ca. 1½ spiseskefuld sne i hønsegården, tossede kræ :-?
Heidi
User avatar
annetteB
Posts: 11902
Joined: Tue 29. Nov 2005 11:53

Re: Januar

Post by annetteB »

nej hvor er det dejligt at høre, at der er en mulig løsning på problemet Glory!
Jeg krydser simpelthen både arme og ben for jer!
Enhver religion, der styres af gamle, ugifte mænd (ofte med fuldskæg), er en forbandelse for menneskeheden og uden tvivl en pestilens for gud.
Post Reply