Januar

Her kan du snakke om al det, der ikke hører hjemme på de andre fora! Al den snak der plejer at løbe i Rytterstuen - det er her! Intet er forbudt - bare du følger dansk lov.
Post Reply
User avatar
Ane
Posts: 3438
Joined: Thu 24. Nov 2005 12:04

Re: Januar

Post by Ane »

Det må nemlig lige præcis ikke være for besværligt. Satser primært på udlandsrejser i sommerhalvåret af samme årsag. Tak for tips - meget brugbart.

-Excuses are the nails used to build a house of failure
User avatar
HeidiO
Posts: 2679
Joined: Sun 1. Jul 2007 09:37

Re: Januar

Post by HeidiO »

Vi installerer min søster og svoger i ferien, de bor ikke så langt herfra, at det bliver bøvlet for dem, når ungerne skal i skole.
Vi gør alting klar så de kun skal gøre så lidt som muligt, og er nemt at have med at gøre.
Så ligger der en liste det man lige skal huske og telefonnumre til dyrlæge, smed og venner der kan give et kik, hvis noget er sært, men ikke akut dyrlægekrævende.

Søster og svoger synes det er hyggeligt og som at være på ferie selv, og vi kan tage på ferie med ro i sjælen :mikkel:
Heidi
udlandet
Posts: 2196
Joined: Sat 1. Mar 2008 23:45

Re: Januar

Post by udlandet »

Vi plejede at låne vores hus ud. Meget själdent til nogen vi kendte. Men nogen der kendte nogen. De fik en gratis ferie på landet og vi fik passet dyr :hhansen:
loo1
Posts: 19
Joined: Fri 11. Jan 2013 23:19

Re: Januar

Post by loo1 »

aribeth wrote:Har ikke sovet fra klokken 3 til 6.30 på en dårlig luftmadras med Max ved siden af. Keld sov på en madras ved siden af Milo. Hjem og sove et par timer og så fik vi gode gæster!!! Vandværksfolkene kom og sagde at de ville begynde allerede imorgen tidlig! I stedet for, som først regnet med, om to dage!! SÅ måske har vi vand allerede imorgen aften!!!!

Så vi har taget sten op af gårdspladsen og ryddet kælderen så der kan komme rør ind!


og så biksede jeg agurkesalat sammen til sådan en her:

Image


Nam nam!
Her finder du DK bedste udvalg af Billig Rideudstyr
Pia
Posts: 1880
Joined: Thu 29. Apr 2010 11:28

Re: Januar

Post by Pia »

Puh, lang dag på flere fronter. Nå, det går jo nok.

Jeg skal i øvrigt også MR scannes her om små 14 dage, de leder efter 'noget' i nakke/ryg/bækken. Spændende om de også finder noget og om det så er godt eller skidt :ehh:

Nu vil jeg spise tortilinni med gorgonzola i fløde/spinatsauce :aribeth:

Hvem er du egentlig Loo1 ? En man kender, eller er du helt ny herinde?
User avatar
aribeth
Administrator
Posts: 3801
Joined: Sat 2. Jul 2011 18:26

Re: Januar

Post by aribeth »

Jeg lurer også lidt på loo1 og kan sgu ikke lade være med at tænke på om det er en eller anden online markedsførings falsk profil... ja beklager, men de der links de første par indlæg var... og så nogle sære spørgsmål...
Raxacoricofallapatorius
User avatar
HeidiO
Posts: 2679
Joined: Sun 1. Jul 2007 09:37

Re: Januar

Post by HeidiO »

Jeg er gået i seng.
Føj hvor har jeg migræne og kvalme :traet:
Heidi
misssophie
Posts: 2533
Joined: Thu 30. Jul 2009 11:01

Re: Januar

Post by misssophie »

kan ikke helt finde ud af om jeg lige er blevet forfremmet, eller bare har fået flere arbejdsopgaver...

det er sikkert en blanding...

bliver nok klogere om et par uger...
Misssophie
Pia
Posts: 1880
Joined: Thu 29. Apr 2010 11:28

Re: Januar

Post by Pia »

Jamen så tillykke, måske :hhansen:
User avatar
Mia
Posts: 187
Joined: Tue 2. Dec 2008 19:31

Re: Januar

Post by Mia »

Synes lakridspulveret fra Johan Bülow er verdens 8. vidunder... :elsk:
Post Reply