Kom forår, kom marts!

Her kan du snakke om al det, der ikke hører hjemme på de andre fora! Al den snak der plejer at løbe i Rytterstuen - det er her! Intet er forbudt - bare du følger dansk lov.
Post Reply
Intunia
Posts: 2600
Joined: Mon 29. Jun 2009 20:37

Re: Kom forår, kom marts!

Post by Intunia »

Ane wrote:Jeg kan ikke fordrage apple.. al min musik er desværre spærret inde i itunes - og min computer er gået ned.. jeg kan ikke få den ud med mindre jeg køber endnu et appleprodukt hvor min backup kan overføres til.. :doed:


:lol:

Image
bla bla bla
User avatar
HHansen
Posts: 6997
Joined: Fri 18. Nov 2005 09:01

Re: Kom forår, kom marts!

Post by HHansen »

Ane wrote:Jeg kan ikke fordrage apple.. al min musik er desværre spærret inde i itunes - og min computer er gået ned.. jeg kan ikke få den ud med mindre jeg køber endnu et appleprodukt hvor min backup kan overføres til.. :doed:


Jeg er SÅ enig. Jeg hader min Iphone!
Jeg har den KUN fordi mine flinke kolleger mente jeg skulle have sådan én da jeg blev ansat. Havde de ventet til jeg var der og spurgt mig, så havde jeg fået noget andet...

Det er ikke fordi Iphonen er SÅ slem. Men det er Itunes. Det er virkelig virkelig slemt! Og jeg bruger den jo til lydbøger og ebøger... og for at få dem ind skal jeg bruge Itunes. :opkast:
Mvh

-Helle

--------------------------------------------------------------------------------
I can manage without the bare necessities - it's my luxury I cant do without!
Pia
Posts: 1880
Joined: Thu 29. Apr 2010 11:28

Re: Kom forår, kom marts!

Post by Pia »

Itunes kan da sagtens tilgåes fra en alm. pc?
User avatar
99E
Posts: 8010
Joined: Fri 18. Nov 2005 09:33

Re: Kom forår, kom marts!

Post by 99E »

Ane wrote:Jeg kan ikke fordrage apple.. al min musik er desværre spærret inde i itunes - og min computer er gået ned.. jeg kan ikke få den ud med mindre jeg køber endnu et appleprodukt hvor min backup kan overføres til.. :doed:

Dit iTunes Library bør kunne åbnes (hvis harddisken ikke er død) ved at tilslutte HDen til en anden computer. Det er sikkert nemmere fra en Mac.
Al din musik ligger (stadig) som enkeltfiler i iTunes-biblioteket.
- Ninie.

It's not the size of your rope - it's how you wiggle it!
User avatar
Ane
Posts: 3438
Joined: Thu 24. Nov 2005 12:04

Re: Kom forår, kom marts!

Post by Ane »

Harddisken er stendød

og min ipod hvor dog dele af musikken lå ville ikke tænde. Da den blev re-set slettede den alt.

-Excuses are the nails used to build a house of failure
User avatar
Ane
Posts: 3438
Joined: Thu 24. Nov 2005 12:04

Re: Kom forår, kom marts!

Post by Ane »

Det er musikfiler jeg har lagt ind fra mine cd'er der er sindssygt meget musik. Så nej - selv om jeg tilgår itunes fra min pc er al min musik utilgængelig.

-Excuses are the nails used to build a house of failure
sinesmølf
Posts: 1436
Joined: Fri 1. Sep 2006 23:48

Re: Kom forår, kom marts!

Post by sinesmølf »

Bbbrrrrrr, jeg er så meget skab til 30 graders varme end det her. De var rigtigt sjovt at være i Indien og jeg vil ud og rejse meget mere. Men 16 dage er længe, jeg har savnet mine søde unger.

nogle bage strigler der har et forslag til hvilke muffins jeg skal bage som ville gå fint i spænd med italiensk marrenges. Astrid vil gerne bage muffins med høj glasur.
hilsen sine

:sine: Tilbage i b
User avatar
Godzilla
Posts: 6894
Joined: Fri 18. Nov 2005 00:29

Re: Kom forår, kom marts!

Post by Godzilla »

Jeg har det bare godt for tiden. Det er SÅÅÅ fedt!!! :jeanie:
Godzilla....the Donkeymom Image

Don't underestimate the power of denial.
User avatar
Mia
Posts: 187
Joined: Tue 2. Dec 2008 19:31

Re: Kom forår, kom marts!

Post by Mia »

Godzilla wrote:Jeg har det bare godt for tiden. Det er SÅÅÅ fedt!!! :jeanie:


:askepot: Skønt :mikkel:

Jeg har influenza, endda en klassisk en, som lægen sagde - så er det jo lige før det lyder rart :doed: Jeg er godt nok træt af det, så alle gode råd modtages med kyshånd...
User avatar
Stimata Doamna
Posts: 6496
Joined: Wed 20. Dec 2006 11:58

Re: Kom forår, kom marts!

Post by Stimata Doamna »

Godzilla wrote:Jeg har det bare godt for tiden. Det er SÅÅÅ fedt!!! :jeanie:


Det er jeg bare så glad for at læse!!! Tilbuddet står stadig ved magt, hvis det er :-)
Venlig hilsen
Randi



Riding ... the art of keeping a horse between you and the ground
Post Reply