Kom forår, kom marts!

Her kan du snakke om al det, der ikke hører hjemme på de andre fora! Al den snak der plejer at løbe i Rytterstuen - det er her! Intet er forbudt - bare du følger dansk lov.
Post Reply
User avatar
Mia
Posts: 187
Joined: Tue 2. Dec 2008 19:31

Re: Kom forår, kom marts!

Post by Mia »

Fik ryddet godt op i den ene side af vores klædeskab i går aftes. I aften står den på den anden side af klædeskabet.

Nu prøver jeg at få varmen igen, efter en kold med god tur på den lille grå. Der er et sted, der har samlet sig en masse sne, så han fik virkelig brugt nogle muskler i dag på at gå igennem sneen, men han synes det var hyggeligt, især når han lige kunne tage en bid sne i ny og næ :hhansen:
User avatar
Godzilla
Posts: 6894
Joined: Fri 18. Nov 2005 00:29

Re: Kom forår, kom marts!

Post by Godzilla »

Søndagen: Jeg var i en frikirke med Montyæsel, så hos Rositta, så ude at besøge en hest som jeg skal til at ride på og så De Små og så hjem i seng.
Og, ved i hvad? Jeg var hverken stresset eller fik overload!!!! Jeg er ufatteligt glad når det kan ske!!!
Jeg kunne faneme SOVE i nat ovenpå alt det!!! Det er helt vildt! Weeeee!!!!
Godzilla....the Donkeymom Image

Don't underestimate the power of denial.
User avatar
HHansen
Posts: 6997
Joined: Fri 18. Nov 2005 09:01

Re: Kom forår, kom marts!

Post by HHansen »

Jeg har fået 2 chesterfield sofaer og en stol og en puf :elsk:

De er så smukke! :elsk: :jeanie:

Vi skulle jo lige på en 100 km omvej fordi manden skulle aflevere noget i Grenå - og så viste det sig at sofaerne ikke kunne være på traileren på én gang - så vi måtte også køre 2 gange!
Så det blev vist til små 700 km i dag. :traet:

Men jeg er lykkelig for mine sofaer.

Nu mangler jeg bare et sofabord der er 60 cm højt og i mørkt træ. Hvis nogen her finder sådan et jeg kan bruge, så udlover jeg en præmie... f.eks noget grillet ko og rødvin :aribeth: :druk:


Image
Mvh

-Helle

--------------------------------------------------------------------------------
I can manage without the bare necessities - it's my luxury I cant do without!
User avatar
BeritH
Posts: 3114
Joined: Mon 3. Mar 2008 12:08

Re: Kom forår, kom marts!

Post by BeritH »

HHansen wrote:Jeg har fået 2 chesterfield sofaer og en stol og en puf :elsk:

De er så smukke! :elsk: :jeanie:

Vi skulle jo lige på en 100 km omvej fordi manden skulle aflevere noget i Grenå - og så viste det sig at sofaerne ikke kunne være på traileren på én gang - så vi måtte også køre 2 gange!
Så det blev vist til små 700 km i dag. :traet:

Men jeg er lykkelig for mine sofaer.

Nu mangler jeg bare et sofabord der er 60 cm højt og i mørkt træ. Hvis nogen her finder sådan et jeg kan bruge, så udlover jeg en præmie... f.eks noget grillet ko og rødvin :aribeth: :druk:


Image


Tillykke med de nye møbler. Det er bare så fedt, når man finder noget man bliver glad for :-)

/BeritH
Nej gud fri mig da vel om jeg skulle mene noget om det - offentligt!

Husk at jeg skal tituleres Deres Velærværdighed

Nu med egen kirke - frelse og syndsforladelse tilbydes mod mindre vederlag
udlandet
Posts: 2196
Joined: Sat 1. Mar 2008 23:45

Re: Kom forår, kom marts!

Post by udlandet »

Jeg besøgte mit barnebarn ig[r. Jeg havde ikke set ham siden juli. Meget sød plejefamilie. Men det gør bare ondt at han bor hos fremmede :graed: Men det er ligesom inden, han har alt opmærksomhed p[ sin far, det er godt nok svært for en gammel bedste at komme igennem. Ikke fordi jeg prøvede, han har været ude for s[ meget. Han behøver ikke flere i sit liv. Men bare det at have set ham :elsk:
User avatar
Frieser9460
Posts: 3668
Joined: Fri 5. Sep 2008 08:43

Re: Kom forår, kom marts!

Post by Frieser9460 »

Tillykke med sofaerne, HHansen - de ser godt ud! :askepot:

Kan godt forstå, det er svært at se dit barnebarn i en fremmed familie, Udlandet, og at det er svært, at han ikke rigtigt virker til at kunne rumme dig. Det må være smertefuldt... selv om jeg godt kan forstå, det også var dejligt bare at se ham.

Jeg blev selv moster i går for anden gang. Min søster fødte i går kl. 00:15 en dejlige pige, som kom til verden på badeværelsesgulvet, da hun pludselig fik lidt for travlt med at komme ud, men både mor og barn har det godt. Hvis alt går efter planen, vil jeg liste forbi og se vidunderet i aften, når jeg har fået fri fra arbejde og spist. :-)

Ellers glæder jeg mig til i morgen... men det kan I høre mere om.... i morgen. :lea:
Frieserhilsner og vrinsk fra
Louise

Èn gang Frieser - altid Frieser!
udlandet
Posts: 2196
Joined: Sat 1. Mar 2008 23:45

Re: Kom forår, kom marts!

Post by udlandet »

Frieser9460 wrote:Tillykke med sofaerne, HHansen - de ser godt ud! :askepot:

Kan godt forstå, det er svært at se dit barnebarn i en fremmed familie, Udlandet, og at det er svært, at han ikke rigtigt virker til at kunne rumme dig. Det må være smertefuldt... selv om jeg godt kan forstå, det også var dejligt bare at se ham.

Jeg blev selv moster i går for anden gang. Min søster fødte i går kl. 00:15 en dejlige pige, som kom til verden på badeværelsesgulvet, da hun pludselig fik lidt for travlt med at komme ud, men både mor og barn har det godt. Hvis alt går efter planen, vil jeg liste forbi og se vidunderet i aften, når jeg har fået fri fra arbejde og spist. :-)

Ellers glæder jeg mig til i morgen... men det kan I høre mere om.... i morgen. :lea:

Tillykke med speedy niecen!

Jeg holdt mig meget tilbage, prövede faktisk ikke rigtig at komme ind på livet af ham. Jeg har ikke set ham siden juli. Og han har haft en meget omtumlet tilvärelse efter at hans mor forsvandt med ham. Jeg syntes ikke at han behöver at forholde sig til flere mennesker lige nu. Men det var dejligt at se ham alligevel-
MetteboDeluxe
Posts: 2563
Joined: Fri 8. Jun 2007 22:28

Re: Kom forår, kom marts!

Post by MetteboDeluxe »

Image

Mit sofabord er lidt i den her stil. Bare pænere og med rigtig mange flere skuffer. Sådan lidt apotekerstil.
* Kendt for :mettebo: *

* G
User avatar
HHansen
Posts: 6997
Joined: Fri 18. Nov 2005 09:01

Re: Kom forår, kom marts!

Post by HHansen »

MetteboDeluxe wrote:Image

Mit sofabord er lidt i den her stil. Bare pænere og med rigtig mange flere skuffer. Sådan lidt apotekerstil.


Det er et pænt møbel, men uanvendeligt som sofabord her :-) Jeg vil have det højt, så jeg kan sidde med den bærbare, og man skal kunne få benene ind under - og hunden skal kunne ligge der.
Men det er ikke til at skaffe et sofabord der er højere end 50 cm - de fleste er endda kun 40...
Og jeg vil have det på 60.
Mvh

-Helle

--------------------------------------------------------------------------------
I can manage without the bare necessities - it's my luxury I cant do without!
User avatar
Frieser9460
Posts: 3668
Joined: Fri 5. Sep 2008 08:43

Re: Kom forår, kom marts!

Post by Frieser9460 »

Whauw for et fedt sofabord, Mette!! :jeanie:
Frieserhilsner og vrinsk fra
Louise

Èn gang Frieser - altid Frieser!
Post Reply