YO Bitchessss......Så blev det april...

Her kan du snakke om al det, der ikke hører hjemme på de andre fora! Al den snak der plejer at løbe i Rytterstuen - det er her! Intet er forbudt - bare du følger dansk lov.
Post Reply
User avatar
Mia
Posts: 187
Joined: Tue 2. Dec 2008 19:31

Re: YO Bitchessss......Så blev det april...

Post by Mia »

Jeg er gået i gang med et sommerprojekt, at ride den lille grå i cordeo. Første gang var kæresten med på jorden, og den lille grå synes det var lidt forvirrende. Idag var anden gang, og vi havde ikke en assistent på jorden. Synes han var ret sej, og vi fik lavet noget god zigzag kun med cordeoen.

Imorgen skal jeg til min venindes datters 4 års fødselsdag, det bliver super-hyggeligt, og hun ønsker sig alt med Spiderman. :hhansen:
User avatar
stardancer
Posts: 525
Joined: Thu 22. Jun 2006 16:59

Re: YO Bitchessss......Så blev det april...

Post by stardancer »

Dyrlægen kl 10. Lille My (kat) er blevet syg :nej:
/Sofie
Pia
Posts: 1880
Joined: Thu 29. Apr 2010 11:28

Re: YO Bitchessss......Så blev det april...

Post by Pia »

I dag skal jeg ud at gå med en masse andre FSL og DLF'er

I aften skal vi spise hos Price i Rosenborggade, det glæder jeg mig til, sidst vi var der, var det virkelig godt. I aften tager mine forældre med, det skal nok blive tophygge, vi plejer at have nogle muntre aftener med en masse skæve diskussioner om politik, mad, holdninger, og verden som helhed :jeanie:

Weekenden står i også i hyggens tegn. Jeg skal op og tømme Draumur for trense, bid, boots og en masse andet, jeg helt sikkert ikke kan undvære :skoer: Bagefter tager vi på jagtmesse.

Søndag kører vi Signes pony ned til Lene Særsmark, så kan hun hygge lidt om den i en måneds tid, eller så.

God weekend strigler!
User avatar
BeritH
Posts: 3114
Joined: Mon 3. Mar 2008 12:08

Re: YO Bitchessss......Så blev det april...

Post by BeritH »

Datteren og jeg tager en "gavekort aften". Jeg har så mange forskellige gavekort liggende, som jeg ikke er lige god til at få brugt. Så nu skal det være, og i aften angriber vi bunken og tager vi ind og spiser på Rosie McGee's og derefter en tur i biffen. - kvit og frit :-).

Det er længe siden, jeg har spist på Rosies, men jeg husker bøfferne som værende ganske hæderlige, så det skal nok blive godt :aribeth: :aribeth:

Og er det godt, ja så er der gavekort nok til at gentage succes'en et par gange eller tre :-)

BeritH
Nej gud fri mig da vel om jeg skulle mene noget om det - offentligt!

Husk at jeg skal tituleres Deres Velærværdighed

Nu med egen kirke - frelse og syndsforladelse tilbydes mod mindre vederlag
User avatar
stardancer
Posts: 525
Joined: Thu 22. Jun 2006 16:59

Re: YO Bitchessss......Så blev det april...

Post by stardancer »

Hjemme fra dyrlægen med My. Hun har dårlige tænder, mundbetændelse og skal nok ha fjernet nogen tænder, desuden er der forhøjet nyretal og let forhøjet blodsukker, så nu har hun fået antibiotika og smertestillende + hun skal have smertestillende de næste dage og må kun få nyrediæt.
Så skal vi op til blodprøver igen d. 15/4 og se om nyretallet er ok, og om hun er rask nok og har taget nok på til røntgen + evt. fjernelse af tænder.

Så nu vil jeg ringe og afbestille tiden til neutralisering for hun er slet ikke rask nok til at blive opereret på lige pt. :ked:
/Sofie
User avatar
aribeth
Administrator
Posts: 3801
Joined: Sat 2. Jul 2011 18:26

Re: YO Bitchessss......Så blev det april...

Post by aribeth »

syge dyr stinker...

Hvorfor skal det blæse og være så pizzekoldt når nu solen skinner så dejligt? JA JEG SPØR BARE!!
Raxacoricofallapatorius
User avatar
stardancer
Posts: 525
Joined: Thu 22. Jun 2006 16:59

Re: YO Bitchessss......Så blev det april...

Post by stardancer »

aribeth wrote:syge dyr stinker...

Hvorfor skal det blæse og være så pizzekoldt når nu solen skinner så dejligt? JA JEG SPØR BARE!!


Ja, det er træls når de er syge, hun er heldigvis kvikket en del op efter det smertestillende, og har også spist noget k/d med stor appetit :-)

Men det bliver en dyr omgang, bare de blodprøver, antibiotika og smertestillende idag kostede knap 2000 kr :wow: Og så kommer der nye blodprøver + røntgen + en tur i narkosen for tandudtrækning oveni senere :anonym:

Godt de er flinke til at lave afdragsordning :mikkel:
/Sofie
User avatar
BeritH
Posts: 3114
Joined: Mon 3. Mar 2008 12:08

Re: YO Bitchessss......Så blev det april...

Post by BeritH »

Uj Stardancer, håber det går i orden.

Den kamp kæmpede jeg for min gamle kat, men tabte til sidst 1 år, 2 scanninger, 3 operationer, stort set alle tænder og et stykke over 15000 kr. senere. Det viste sig at hun havde en virus, som sætter sig på tandkødet og gør det muligt for bakterier at sætte sig og genere vævet med betændelse til følge, og virussen kan ikke behandles. Det var bare først den forklaring jeg fik efter hele forløbet, da jeg efter endnu et udbrud måtte vælge en aflivning.

Jeg håber virkelig ikke I er så hårdt angrebet, men hvis det kommer tilbage efter operation, så hav lige dette i baghovedet.

God bedring med hende.

BeritH
Nej gud fri mig da vel om jeg skulle mene noget om det - offentligt!

Husk at jeg skal tituleres Deres Velærværdighed

Nu med egen kirke - frelse og syndsforladelse tilbydes mod mindre vederlag
User avatar
Frieser9460
Posts: 3668
Joined: Fri 5. Sep 2008 08:43

Re: YO Bitchessss......Så blev det april...

Post by Frieser9460 »

Sikke da noget hø med Lille My, Stardancer... rigtig god bedring med hende. Jeg håber, hun kommer sig helt.

Her sidder jeg og glæder mig for vildt, til det om blot halvanden time bliver weekend - så skal jeg nemlig sammen med min lillesøster ud at shoppe udstyr til mulerne! Yay! :jeanie:

Ellers står aftenen på gåtur med hunden, træning og gåtur med hypperne (træning med Stuntman, strigling og hygge med Falle og krudtmulerne og gåtur med Jack), og så skal vi have noget godt mad og tøsehygge med en god film også. Vi skal nemlig være "alene hjemme", da Bo er taget på kursus i Middelfart og først kommer hjem engang i morgen aften. :jeanie:
Frieserhilsner og vrinsk fra
Louise

Èn gang Frieser - altid Frieser!
User avatar
HeidiO
Posts: 2679
Joined: Sun 1. Jul 2007 09:37

Re: YO Bitchessss......Så blev det april...

Post by HeidiO »

Jeg har holdt et par timer tidligere fri i dag. Nu er der vasket tøj, pudset vinduer indendørs og bagt 40 grovboller og en banankage.

I weekenden står den på vinduespudsning udenfor, beskæring af hæk og buske, og så skal campingvognen tømmes og køres til service. Håber det bliver dejligt vejr til de udendørs sysler.
Heidi
Post Reply