YO Bitchessss......Så blev det april...

Her kan du snakke om al det, der ikke hører hjemme på de andre fora! Al den snak der plejer at løbe i Rytterstuen - det er her! Intet er forbudt - bare du følger dansk lov.
Post Reply
User avatar
MinnaN
Posts: 4643
Joined: Sun 29. Jan 2006 13:00

Re: YO Bitchessss......Så blev det april...

Post by MinnaN »

Jeg har haft en helt forrygende dag i stalden. Ungerne har været med derude, Marcus er ved at komme ud af sin generthedsskal (jeg var selv skræmmende sky og grusomt genert som barn), Katharina er ved at komme ind på livet af sin Robin.

*Advarsel MONOLOG omkring min hest*
Milano har givet mig en af de bedste rideture nogensinde. Jeg holder rigtig meget af at ride uden sadel og i dag fik jeg den godeste bedsteste galop nogensinde. Lange tøjler, veltilfreds prusten og en hest der bare nød det.

Jeg elsker at ride uden sadel. Det at mærke hvordan min hest bevæger sig, hvordan han trækker vejret, hvor han skal støttes, hvor nemt det er at få hans ryg op, hans bagpart ind, ride ham for røvballetøjler og han så fint og blidt runder sig i nakken.

Lige klemme med den ene balle, lægge overschenklen lidt på, lægge underschenkel ind og løfte ham, drive og derefter kvitterer han med at søge ned og frem.

Jeg elsker den hest.

Marcus skridtede ham af for lange tøjler og min hest tullede rundt. Marcus havde ikke styr på en skid, men synes det var en fest at sidde højt til vejrs.

Altså, den hest er ved at kravle ind samme sted som Prinsegemalen. Det var da helt utroligt! :elsk:
Præsident på livstid for Basse's Fanklub.
She who can pick a pun, can also pick a pocket.
Into the belly of the Beast. And out the demon's arse.
User avatar
Stimata Doamna
Posts: 6496
Joined: Wed 20. Dec 2006 11:58

Re: YO Bitchessss......Så blev det april...

Post by Stimata Doamna »

Fedt, Minna!!

Vi har nydt det gode vejr efter gårsdagens torden og hagl. Hestene er begge blevet rørt og fik sved på panden. Dejligt :-)
Venlig hilsen
Randi



Riding ... the art of keeping a horse between you and the ground
User avatar
stardancer
Posts: 525
Joined: Thu 22. Jun 2006 16:59

Re: YO Bitchessss......Så blev det april...

Post by stardancer »

Nådada, der fik jeg åbenbart pisset en fransk pige af inde på fjæsen :minna:

Hun mener at det er modbydeligt at jeg fodrer kattene med daggamle kyllinger og har simpelthen både slettet mig som ven og blokeret mig :ehj:

Æhh nå. Der er heldigvis ingen der tvinger folk til at følge mig opslag så be my guest :hhansen:

Kan ikke se det modbydelige i at tilbyde kattene døde kyllinger, det er jo sundt for dem, langt mere naturlig føde end tørkost og kyllen er jo død alligevel. Synes da det er mere modbydeligt at slå dyr ihjel for at smide dem (kyllingerne) ud som affald :linski:
/Sofie
udlandet
Posts: 2196
Joined: Sat 1. Mar 2008 23:45

Re: YO Bitchessss......Så blev det april...

Post by udlandet »

Ny bil köbt, gammel solgt. Det skal blive SÅ godt at slippe de dyre benzin regninger. Den nye er diesel :hhansen: Nej, mere end 20 km literen, det bliver en ny verden. Den gamle blev solgt ca 1 min efter at den kom på. Men måske havde det väret godt at have vente lidt. Der kom mange bud :mettebo: Den store knägt er borte, jeg aner ikke hvor han er, ingen ved det. Krist, jeg er trät af den unge. Små börn store problemer, store......
udlandet
Posts: 2196
Joined: Sat 1. Mar 2008 23:45

Re: YO Bitchessss......Så blev det april...

Post by udlandet »

smukke-ped wrote:Jeg kan nu ikke se det klamme i at give missen en kylling..... :hhansen:

Jysk.....vi lå i sengen ......vi har lå'en i sengen....

Lån i sengen= købt på¨klods?
User avatar
Ane
Posts: 3438
Joined: Thu 24. Nov 2005 12:04

Re: YO Bitchessss......Så blev det april...

Post by Ane »

Læser Ricky Gervais Twitter:

https://twitter.com/rickygervais

:viben:

-Excuses are the nails used to build a house of failure
User avatar
HeidiO
Posts: 2679
Joined: Sun 1. Jul 2007 09:37

Re: YO Bitchessss......Så blev det april...

Post by HeidiO »

Jeg vil gerne efterlyse det der forår, som de har lovet i dag, her er 3 grader og tåge :ehj:

Om lidt suser vi til plageskue og hingsteparade i fjordhesteforeningen :rat:
Heidi
User avatar
MinnaN
Posts: 4643
Joined: Sun 29. Jan 2006 13:00

Re: YO Bitchessss......Så blev det april...

Post by MinnaN »

Jeg har totalt søndagshygge med Marcus. Katharina er feset ud i stalden til sin hest og hygger med veninderne der.
Senere skal vi til fødselsdag. Vejret er gråt og virker koldt.

Jeg er stadig høj efter i går. :elsk:
Præsident på livstid for Basse's Fanklub.
She who can pick a pun, can also pick a pocket.
Into the belly of the Beast. And out the demon's arse.
misssophie
Posts: 2533
Joined: Thu 30. Jul 2009 11:01

Re: YO Bitchessss......Så blev det april...

Post by misssophie »

prøvede at vælte vores bil med siden af hovedet igår, det lykkedes mig selvfølgelig ikke, men til gengæld knasede det så dejligt i nakken og klikker i kæben... så kan man mærke at man lever...

-hvad helvede gør jeg dog sådan noget for???!!!

nå, verden stopper jo ikke af den grund, så nu vil jeg gå ud og muge en boks og banke nogle pæle i jorden rundt om mine bærbuske, så ænderne ikke æder alle knopperne (og bærene til den tid...)
Misssophie
Pia
Posts: 1880
Joined: Thu 29. Apr 2010 11:28

Re: YO Bitchessss......Så blev det april...

Post by Pia »

God bedring Missophie, du er effektiv når du kommer til skade, må man sige :skoer:

Jeg er netop hjemvendt efter en luksusweekend i Silkeborg, fik købt nogle rigtig fine små skulpturer af et par lokale kunstnere. Derudover besøgte vi et par gode restauranter og slappede af big time, tiltrængt!

Nu overvejer jeg, om jeg gider se Hobitten... Kom til at købe den på dvd.
Post Reply