Hvad ser i på netflix? Der er så meget at vælge imellem at det ville være rart med nogle anmeldelser.
Jeg har set HofC, Breaking Bad, Better call Saul, Rita, Homeland, The Tudors, nogle svenske krimiserier, og flere, men nu trænger jeg til inspiration.
Netflix...what to glo på?
Netflix...what to glo på?
Godzilla....the Donkeymom
Don't underestimate the power of denial.
Re: Netflix...what to glo på?
Jeg har hørt godt om Call the midwife, så den tænker jeg at prøve næste gang jeg mangler noget at glo på. :)
Don't blame gravity on me.. I voted for velcro!
Den tjekker jeg.
Godzilla....the Donkeymom
Vi ser mest scifi og fantasy.
Terra Nova, The 100, Under the dome.
Terra Nova, The 100, Under the dome.
- Ninie.
It's not the size of your rope - it's how you wiggle it!
It's not the size of your rope - it's how you wiggle it!
Ved ikke om de her er på Netflix men ellers Persons of interest, Major Crimes. Closer, CSI Cyber, Orange is the new black, Marco Polo og Versailles er hvad jeg lige kan komme på, og ja Game of thrones.
Jeg er vild med House of cards og lige nu ser jeg Criminal Minds
Fordi du er nået til enden af sæson 5, måske ?
Sæt i gang.. Ja en rigtig god serie, giver en slags indsigt på det område, om serien er overdreven eller ej er et fedt. Den bør sætte tanker i gang.
Læste forresten lige at den idiot der ikke udløste sit bombebælte i Paris, slet ikke har læst koranen, kun en sammenfatning på www. Og han er dum i 10. grad siger hans advokat. Okay han kalder ham en moron, og siger han er så intelligent som et tomt askebæger.
Læste forresten lige at den idiot der ikke udløste sit bombebælte i Paris, slet ikke har læst koranen, kun en sammenfatning på www. Og han er dum i 10. grad siger hans advokat. Okay han kalder ham en moron, og siger han er så intelligent som et tomt askebæger.
Så bruger du tiden til andre ting du har lyst til Hvis ikke er den spildt.