Efterlysning af hund i Pjedsted og omegn

Her kan du snakke om al det, der ikke hører hjemme på de andre fora! Al den snak der plejer at løbe i Rytterstuen - det er her! Intet er forbudt - bare du følger dansk lov.
Post Reply
User avatar
Baloozhi
Posts: 70
Joined: Sun 20. Nov 2005 23:16

Efterlysning af hund i Pjedsted og omegn

Post by Baloozhi »

Min venindes gamle hund Buster har været savnet siden fredag aften kl. 20. Han plejer aldrig at strejfe så det er underligt.

Han er en engelsk foxterrier på 10 år og hvid og grå. Han ser ikke ret godt og hører heller ikke så godt.

Vi ledte indtil kl. 03.15 fredag nat og har fortsat eftersøgningen. Nu er der nogen der har set ham i Brøndsted men der er han ikke længere.

Så hvis der er nogen af jer, kære strigler der ser ham, vil I så ikke ringe på 29603279, hun hedder Karina.
Venlig hilsen
Baloozhi
Lone

Post by Lone »

Øv- stakkels hund!

Helt alene ude nytårsaften!

Måske har nogen taget ham ind.

Har I efterlyst ham osv?
Jeanie

Post by Jeanie »

Jeg skal ud på egnen imorgen, skal nok kigge efter ham, såfremt han da ikke er dukket op inden !!

Håber at han kommer hjem :( ..det er da synd for den lille stakkel !
User avatar
Baloozhi
Posts: 70
Joined: Sun 20. Nov 2005 23:16

Post by Baloozhi »

Buster er fundet :D jubii. Han er meget træt men glad. Han løb rundt midt ude på en vej og var meget forvirret. Først kunne han ikke kende min veninde og forsøgte at løbe væk mens han knurrede ad hende. Men pludselig begyndte han at pibe og hoppede op i hendes arme.

Jeg kommer lige derudefra nu, åh hvor er det skønt at se ham.

Han var efterlyst både ved politiet og i hele Pjedsted by. Jeg forsøgte med diverse tv-kanaler men ingen af dem ville bringe en efterlysning af den gamle hund. Lokalradioerne ville helle ikke.

Og tusind tak fordi du ville kigge efter ham i morgen Jeanie :D

[img:d22d140f9c]http://i20.photobucket.com/albums/b250/Baloozhi/buster2.jpg[/img:d22d140f9c]

Håber det er ok jeg lige har sat et lille billede ind i denne tråd så I kan se ham :oops:
Venlig hilsen
Baloozhi
Jeanie

Post by Jeanie »

Godt at han er fundet !! :D

Og selvfølgelig ville jeg da kigge efter ham, når vi alligevel skal ud på vores nye ejendom !! Det kunne jeg da slet ikke havet ladet være med...når jeg nu havde læst at han var "forsvundet"..

Jeanie
Post Reply