En hel lang lørdag

Her kan du snakke om al det, der ikke hører hjemme på de andre fora! Al den snak der plejer at løbe i Rytterstuen - det er her! Intet er forbudt - bare du følger dansk lov.
User avatar
HHansen
Posts: 6997
Joined: Fri 18. Nov 2005 09:01

En hel lang lørdag

Post by HHansen »

har jeg til min rådighed =D>

Jeg er alene hele dagen og aftenen - og min bil er (til en afveksling) løbet tør for en væske og kan ikke køre. Andet end lige til mekanikeren på mandag :twisted:

Nå, så hvad skal jeg så bruge sådan en lang lørdag på??? :?

Jeg skal male dørkarmen og højttaleren i badeværelset. Har allerede vasket det af.

Jeg skal rydde op i køkkenet og få alt værktøjet pakket væk..

Jeg kunne rydde op i bryggerset - men kan jo ikke køre flasker og kasser væk :(

Jeg skal hænge lidt på Strigler og HN :P

Jeg skal spille Jewel Quest :P

Jeg skal læse.

Jeg skal have et karbad med det hele når jeg nu snart er helt færdig derude =D> :P (nah - ikke med det HELE for skulle det være perfekt hører der champagne til - men en hel flaske til mig er i overkanten :mrgreen: )

Jeg skal hænge lidt på Strigler og HN :P

Jeg kunne rydde op i resten af huset - og gøre rent.

Jeg skal have nogen af krøyerkuglerne ud af den nyindkøbte sækkestol - den er til hunden, og den er lidt for høj lige nu :lol:

Pyh - jeg bliver helt forpustet... Måske skulle jeg bare satse på at få malet dørkarmen, og derefter tage et karbad :mrgreen:

Hvad skal alle i skønne strigler laver på en lang smuk lørdag?
Mvh

-Helle

--------------------------------------------------------------------------------
I can manage without the bare necessities - it's my luxury I cant do without!
Jeanie

Post by Jeanie »

Tjaaa...jeg skal sende dig et telefonnummer, så du kan komme vidre med "projekt tilkøring"

- Og kommer nu i tanke om, at jeg lige skal spørge dig HelleH, om i har prøvet at gå med den i sele og tømmer ??

Så skulle jeg gerne nå, at kommet et smut til Fredericia, da jeg skal have købt en fødselsdagsgave til Mathilde, som fylder 50 mandag.

Jeg skal have muget ud, både ude og inde og der skulle gerne blive tid til, at vi kan nå at isolerer noget af loftet i den nye stald.

Så skal jeg have gjort et par ordre færdig og faxet til Headquarter of Marstall, så kunderne kan få deres foder senest onsdag.

Der kommer 1 ton wrap hjem over middag, så det skal lige ligges på plads.

..så er dagen ved at være brugt, og hestene skal ind og der skal fodres og nusses !!

Så er det nok på tide med et godt varmt bad og lidt afslapning.

Det bliver nogenlunde min lørdag !!.. :D
User avatar
HHansen
Posts: 6997
Joined: Fri 18. Nov 2005 09:01

Post by HHansen »

Jeanie, sidste vinter tømmekørte vi hende en del - og hun HAR trukket en bobslæde og nogle dæk :mrgreen:

Så hun er da 'næsten' tilkørt =D>

Jeg tror jeg vil bede datteren genoptage tømmekøringen inden hyppen skal afsted - så den ligesom får genopfrisket det..

Lyder iøvrigt som om din lørdag også er godt fyldt op :P
Mvh

-Helle

--------------------------------------------------------------------------------
I can manage without the bare necessities - it's my luxury I cant do without!
Jeanie

Post by Jeanie »

[quote:24273b01f9]Jeanie, sidste vinter tømmekørte vi hende en del - og hun HAR trukket en bobslæde og nogle dæk

Så hun er da 'næsten' tilkørt [/quote:24273b01f9]

Ja det er lige ved og næsten !!.. :wink:

Men for at det hele skal blive meget rigtigt, tror jeg at du har truffet et godt valg.. :D

Jeg sender dig nummeret snarest, så ringer du bare til ham !!

Ja tak jeg har altid fyldt godt op i weekenden med ting der skal nåes.. :wink:

Ps : nu har jeg da fået lavet ordre, så kan dette punkt på dagsordnen vinges af.. :wink:
User avatar
Heidi
Posts: 134
Joined: Fri 18. Nov 2005 09:10

Post by Heidi »

Åh ja.. hvad skal jeg lave

Vi får gæster om et par timer, så skal lige have redt gæstesengen.
Skal også lige nå og støvsuge og måske svinge en moppe.
Så skal vi have rullet en dårlig wrapballe ud af stalden
og gøre plads til 8 x 400 kg wrap baller der kommer idag eller imorgen
Muge semi i bund, det trænger eftre 1½ uges "kun fjerne pøller"
handle lidt til weekenden
og så skal vi hygge i eftermiddag :mrgreen:

og sidste men ikke mindst... forberede mig på at skulle på job imorgen og hele næste uge :?
Hilsen Heidi
User avatar
annetteB
Posts: 11902
Joined: Tue 29. Nov 2005 11:53

Post by annetteB »

- og jeg skal:

1:hjælpe med at klargøre og opsætte 5 tagvinduer.

2:Køre 2 små drengespejdere (søn & kammerat)ud til de steder, hvor de skal sælge lodsedler.

3: købe ind og lave okseragout med bagt kartoffelmos, så jeg kan bespise Mand og Dennes Bedste Ven, når de efter en lang dag med toplægter, tagvinduer og tagsten er blevet sultne.

4: Bage en kæmpe brunsvigerkage til kaffen

5: Lange 250 tagsten op.

6: Hente Aja på rideskolen, hvor hun har sovet i nat/subsidiært udstyre hende med mere tøj, flere madpakker og mere juice, så hun kan sove der til imorgen..

7: rydde op og støvsuge i barakken...men SÅ langt når jeg nu nok alligevel ikke!
:mrgreen:
Enhver religion, der styres af gamle, ugifte mænd (ofte med fuldskæg), er en forbandelse for menneskeheden og uden tvivl en pestilens for gud.
User avatar
Lone Beck
Posts: 7853
Joined: Thu 17. Nov 2005 15:16

Post by Lone Beck »

Her i huset har den førstefødte fødselsdag - hun bliver 12 år - så dagen skal fortrinsvist gå med at hygge om hende =D>

Men der skal selvfølgelig også ordnes en ton vasketøj og muges ud (dog kun hos hestene, selv om det også trænger kraftigt herinde :mrgreen: ).

Her er nærmest undtagelsestilstand. Hvalpene sviner ubeskriveligt i bryggerset og hestene går og sviner på gårdspladsen, fordi de ikke kan komme ud på folden pga. sne og is. :?

Hov! Jeg skal altså også se at få givet Dengsen og følbarnet ormekur idag - de ligner nogen, der har orm! 8)
Venlig hilsen
Lone den Anden

Selvfølgelig er det meningen at vi skal spise dyrene - ellers var de jo ikke lavet af kød
Jeanie

Post by Jeanie »

[quote:04f3ad4bf4]Her i huset har den førstefødte fødselsdag - hun bliver 12 år - så dagen skal fortrinsvist gå med at hygge om hende [/quote:04f3ad4bf4]

Stort til lykke med husets førstefødtes 12 års Fødselsdag.. :D :D
[img:04f3ad4bf4]http://photobucket.com/albums/a396/Kondanizza/th_Flag.gif[/img:04f3ad4bf4]

Håber i har givet hende hvad hun ønsker og tager opvasken for hende i dagens anledning, og at hun får sin livret til aften !!.. :D :D :wink:
Jeanie

Post by Jeanie »

Nå ja nu er jeg så langt :

Tjaaa...jeg skal sende dig et telefonnummer, så du kan komme vidre med "projekt tilkøring"

[color=red:c047987777]Er gjort ![/color:c047987777]

- Og kommer nu i tanke om, at jeg lige skal spørge dig HelleH, om i har prøvet at gå med den i sele og tømmer ??

[color=red:c047987777]Det har du svaret på ![/color:c047987777]

Så skulle jeg gerne nå, at kommet et smut til Fredericia, da jeg skal have købt en fødselsdagsgave til Mathilde, som fylder 50 mandag.

[color=red:c047987777]Dette er udskudt til Mandag formiddag! [/color:c047987777]

Jeg skal have muget ud, både ude og inde og der skulle gerne blive tid til, at vi kan nå at isolerer noget af loftet i den nye stald.

[color=red:c047987777]Begge dele er klaret![/color:c047987777]...På nær isolering af stald..

Så skal jeg have gjort et par ordre færdig og faxet til Headquarter of Marstall, så kunderne kan få deres foder senest onsdag.

[color=red:c047987777]Done that ![/color:c047987777]


Der kommer 1 ton wrap hjem over middag, så det skal lige ligges på plads.
[color=red:c047987777]Er kommet og skubbet på plads[/color:c047987777]

Så nu skal jeg afsted ud og isolere... :wink:
User avatar
HHansen
Posts: 6997
Joined: Fri 18. Nov 2005 09:01

Post by HHansen »

dagen forsvinder! Hvem har taget den???

Jeg har indtil videre kun nået at male dørkarmen og højttaleren to gange (og de skal have igen :evil: ) - og fået sorteret alt værktøjet ud i mine nye værktøjskasser - samt vasket en maskine tøj.

Her er stadig mere rodet end man skulle tro var muligt :roll:

Og jeg har ikke været i bad endnu...

Har ikke engang fået morgenmad :mrgreen:

Suk...
Mvh

-Helle

--------------------------------------------------------------------------------
I can manage without the bare necessities - it's my luxury I cant do without!
Post Reply