Monty Roberts 22 april.

Her kan du snakke om al det, der ikke hører hjemme på de andre fora! Al den snak der plejer at løbe i Rytterstuen - det er her! Intet er forbudt - bare du følger dansk lov.
Post Reply
User avatar
MinnaN
Posts: 4643
Joined: Sun 29. Jan 2006 13:00

Monty Roberts 22 april.

Post by MinnaN »

Monty kommer til Danmark 22 april på Vilhelmsborg og jeg tænkte lidt på om der ikke var nogle medstrigler der havde lyst til at se ham sammen med mig?

Jeg vil nemlig gerne se ham (net sum af 288 kr ifølge billetnet), men savner nogen at følges med.
Jeg bor på Sjælland, så kanske man kunne slå fælge med nogen herfra? Deles om bompenge, naturligvis. :D

Er der nogen der er friske?

Jeg ved, at jeg VIL se den mand i aktion. :D
Præsident på livstid for Basse's Fanklub.
She who can pick a pun, can also pick a pocket.
Into the belly of the Beast. And out the demon's arse.
Lone

Post by Lone »

JEG vil gerne med - men hvis jeg skal til Jylland vil det forgå via Tårs-Spodsbjerg - men du er velkommen til at køre med herfra.

Men ellers mødes vi vel?
User avatar
Anja
Posts: 4457
Joined: Fri 18. Nov 2005 09:34

Post by Anja »

Det kunne da være sjovt at se manden langt om længe, jeg tror da gerne jeg vil med hvis jeg ikke skal arbejde.
User avatar
MinnaN
Posts: 4643
Joined: Sun 29. Jan 2006 13:00

Post by MinnaN »

Andre der kunne være interesserede? Synes det kunne være ret morsomt, eller hur? :D
Præsident på livstid for Basse's Fanklub.
She who can pick a pun, can also pick a pocket.
Into the belly of the Beast. And out the demon's arse.
User avatar
Lone Beck
Posts: 7853
Joined: Thu 17. Nov 2005 15:16

Post by Lone Beck »

Det kunne være spændende og hyggeligt, men lige nu tør jeg næsten ikke kaste mig ud i planlægning af flere ting.

HVIS det skulle være, skulle vi da finde et sted at overnatte, så vi også havde lørdagen sammen, synes jeg.
Venlig hilsen
Lone den Anden

Selvfølgelig er det meningen at vi skal spise dyrene - ellers var de jo ikke lavet af kød
User avatar
Anja
Posts: 4457
Joined: Fri 18. Nov 2005 09:34

Post by Anja »

Hvad koster det egentlig at se manden?

Jeg forsøgte at score gratis-pas hos min veninde, men hun mente ikke det var muligt, meget utilfredsstillende :D

Oh well, jeg må vende tilbage, om ikke andet kan jeg da tage til jylland den weekend, hvis jeg har fri...
aribeth

Post by aribeth »

joeh... umiddelbart vil jeg også gerne med... hvornår på dagen er det??

Og er der nogle der vil overnatte så har vi en stue vi kan ligge madrasser i.... :mrgreen: Jeg bor 45 minutter fra Vilhelmsborg.

Så laver jeg noget god mad den weekend også :D

Kom nuuu jyder er der ikke flere end mig der vil med???

Hilsen
Katrine
User avatar
MinnaN
Posts: 4643
Joined: Sun 29. Jan 2006 13:00

Post by MinnaN »

Det er en lørdag d. 22 april og det er så vidt jeg husker kl 15.

Jeg ved at jeg tager afsted under alle omstændigheder, men jeg kunne jo godt tænke mig at vi var flere. Enten til at dele brobizz og benzin eller til at hjælpe lille snotforvirrede mig til at komme til Vilhelmsborg. Jeg har ikke kørekort. :( Mig og geografi? Jotak, bare ikke Danmark. :lol:

Aribeth: Det lyder bare rigtig hyggeligt. Jeg er frisk!! :D
Præsident på livstid for Basse's Fanklub.
She who can pick a pun, can also pick a pocket.
Into the belly of the Beast. And out the demon's arse.
Post Reply