Nye BH mål

Her kan du snakke om al det, der ikke hører hjemme på de andre fora! Al den snak der plejer at løbe i Rytterstuen - det er her! Intet er forbudt - bare du følger dansk lov.
Post Reply
Lea
Posts: 782
Joined: Thu 22. Jun 2006 16:59

Nye BH mål

Post by Lea »

Hovsa Jillow, nu glemte du igen at svare på mit spørgsmål. Du har jo nok overset mit indlæg, så du får det lige igen. Og jeg skal også gerne fremhæve spørgsmålet for dig...
---------------------

[quote:5cad6afc77]Sgu da dig der er pinlig, har ikke sagt/skrevet med et ord om det var/er Striglerne der er tale om... tsk tsk.. [/quote:5cad6afc77]
Ikke det? Hvad handler dette indlæg så om?


[quote:5cad6afc77]takker dig Me2 for så er jeg jo fri for at smide bla. det her, gjorde det nu alligevel

§ 267. Den, som krænker en andens ære ved fornærmelige ord eller handlinger eller ved at fremsætte eller udbrede sigtelser for et forhold, der er egnet til at nedsætte den fornærmede i medborgeres agtelse, straffes med bøde eller fængsel indtil 4 måneder.

Her har jeg masser af bevis og belæg for at dette er sket her i tråden

eller den her...

§ 270. Er sigtelsens fremsættelse ved sin form utilbørlig fornærmende, kan straf efter § 267, anvendes, selv om sandhedsbevis føres; det samme gælder, såfremt gerningsmanden ikke har haft rimelig anledning til at fremsætte fornærmelsen.
Stk. 2. Dersom den fornærmede alene nedlægger påstand om straf efter denne paragraf, tilstedes bevis for sigtelsens sandhed ikke ført, medmindre almene hensyn afgørende taler derfor.

Igen har jeg masser af bevis og belæg for dette er sket

og var dette ikke godt nok, så kan jeg nu godt hente mere fra den kilde jeg har (da det ikke er sakset men sendt til mig personligt via advokat)

VEDR. BREVHEMMELIGHED (hvad en PB som bekendt jo også er)

Og her har jeg også bevis og belæg for det er sket

Persondataloven forbyder at videregive/offentliggøre en personlig email uden afsenders samtykke.
og her gav jeg vist ikke mit samtykke!!!!... Så LoneR var det bevis nok.. Nu er jeg lidt spændt på hvordan du så vil tackle den, (jeg venter spændt)..

Der er et par stykker her i tråden der har et problem med at kunne sige det har de skam aldrig gjort....

Jillow [/quote:5cad6afc77]

[b:5cad6afc77]Så jeg spørger igen: Hvor bliver retssagen af? Du har jo masser af bevis og belæg? [/b:5cad6afc77]
Lone

Nye BH mål

Post by Lone »

Årh for fanden - kvinden har jo ikke andet at gå op i - så lad hende dog. Det eneste er jo alle de her indbildte fornærmelser og trusler om retssager det gir hende en selvfølelse - og det har alle jo brug for.

For os andre er det jo helt uskadeligt, så der er jo ingen grund til at nægte hende den glæde.
Lea
Posts: 782
Joined: Thu 22. Jun 2006 16:59

Nye BH mål

Post by Lea »

[quote:b942024a9c]Årh for fanden - kvinden har jo ikke andet at gå op i - så lad hende dog. Det eneste er jo alle de her indbildte fornærmelser og trusler om retssager det gir hende en selvfølelse - og det har alle jo brug for. [/quote:b942024a9c]

:roed: Så skulle jeg jo ikke have spugt ind til, hvor retssagen bliver af. Nu har jeg ødelagt illussionen og tilsyneladende skræmt Jillow væk! :ked:

Hov, vent lige lidt. Ved nærmere eftertanke...
:fest:
User avatar
Icewife
Posts: 34
Joined: Sat 5. May 2007 09:02

Nye BH mål

Post by Icewife »

:viben: :viben: :viben: må hellere :ninie: ud af denne tråd igen
Post Reply