Test af nyt webhotel

Her kan du snakke om al det, der ikke hører hjemme på de andre fora! Al den snak der plejer at løbe i Rytterstuen - det er her! Intet er forbudt - bare du følger dansk lov.
aribeth

Test af nyt webhotel

Post by aribeth »

Vi vil gerne have flyttet Strigler over på et andet webhotel. Først og fremmest fordi det er en del billigere end det nuværende. Vores krav har været at det skal være mindst lige så stabilt og i hvert fald lige så hurtigt (eller langsomt hvis man synes) som det nuværende. Altså må der i hvert fald ikke komme nogle forringelser til forummet.

Teknikslaven har så fundet det her sted og har været så sød at oprette et prøveforum derinde.

Dorthe og jeg vil gerne hvis I vil prøve at gå ind på siden og bladre lidt rundt...logge ind, åbne et par tråde og sådan noget, for at se om I synes det er langsommere eller mere ustabilt end det ægte strigler.dk og så melde tilbage i den her tråd om i har haft problemer af den ene eller den anden slags... SlaveAnders har også begået et lille indlæg med afstemning derinde som i gerne må prøve at svare i.

Tag jer ikke af at de allernyeste indlæg ikke findes derinde, prøveforummet er ikke helt up to date.

På forhånd tak :-)

[url=http://www.uerfaren.dk/forum/portal.php]http://www.uerfaren.dk/forum/portal.php[/url]

Katrine
Jillow
Posts: 1526
Joined: Tue 11. Jul 2006 18:53

Test af nyt webhotel

Post by Jillow »

Det er kun meget lidt hurtigere herfra min PC. Når i alligvel skal til at flytte rundt, måske det så var en ide at forsiden´s nyheder ikke var så stort, det tager tid at scrolle ned og personligt når jeg aldrig andet til ca. midten så gider jeg ærligt talt ikke gå længere fordi der er for meget derude på siden. Alt det er så blot min mening. Det kunne gøres mere enkelt. Det kan det nu også vedr. server men det ved i vel selv. Jeg ville nu aldrig bruge et Webhotel til at hoste noget fra, (igen min mening).
*******************
"Enhver har ret til menings- og ytringsfrihed;
denne ret omfatter frihed til at hævde sin opfattelse
uden indblanding og til at søge, modtage og meddele
oplysning og tanker..."
Menneskeretighedernes artikel 19
********************
User avatar
gukuvi
Posts: 2852
Joined: Tue 22. Nov 2005 00:24

Test af nyt webhotel

Post by gukuvi »

--------------
Jeg er ingen engel, men jeg har basket en del med vingerne.
User avatar
Birgittekw
Posts: 384
Joined: Fri 18. Nov 2005 11:30

Test af nyt webhotel

Post by Birgittekw »

Er I ved at censorere nogle brugere væk ?

Siden siger min bruger er låst.......

Birgitte
Birgitte



M
User avatar
Birgittekw
Posts: 384
Joined: Fri 18. Nov 2005 11:30

Test af nyt webhotel

Post by Birgittekw »

Urgh.......

Jeg undskylder......jeg havde bort censoreret mig selv, ved at have glemt at jeg havde ændret kode........grrrrrrrr seniliteten leve....

Birgitte
Birgitte



M
User avatar
KatieKat
Posts: 8308
Joined: Sun 20. Nov 2005 17:14

Test af nyt webhotel

Post by KatieKat »

Godt du fandt ud af det Birgitte. Nej vi er bestemt ikke ved at bortcensurere noget som helst.

Det glæder mig ellers at i synes at det går bare lidt hurtigere inde på testforummet.
Don't blame gravity on me.. I voted for velcro!
aribeth

Test af nyt webhotel

Post by aribeth »

Hvis du var blevet bortcensureret væk så er det klart slaveanders skyld og så skal han have :pisk: Dorthe kan du så komme igang :linski:

Hov var det dig sæl der havde klokket i det Birgitte, ej ups hva :minna: :hhansen: :linski:

Katrine
User avatar
annetteB
Posts: 11902
Joined: Tue 29. Nov 2005 11:53

Test af nyt webhotel

Post by annetteB »

[quote:09811d7379]Jeg undskylder......jeg havde bort censoreret mig selv, ved at have glemt at jeg havde ændret kode........grrrrrrrr seniliteten leve.... [/quote:09811d7379]

:lol: :lol: :lol:
Enhver religion, der styres af gamle, ugifte mænd (ofte med fuldskæg), er en forbandelse for menneskeheden og uden tvivl en pestilens for gud.
User avatar
HeidiO
Posts: 2679
Joined: Sun 1. Jul 2007 09:37

Test af nyt webhotel

Post by HeidiO »

Hulk - jeg kan ikke komme ind. Den siger at jeg bruger forkert eller inaktivt brugernavn - det er måske den søde hævn for at jeg har været skabsstrigle alt for længe, og først i dag har meldt mig ind.
:respekt:


(Og ja jeg har lige tjekket at jeg bruger både rigtigt navn og kode....)
Heidi
User avatar
annetteB
Posts: 11902
Joined: Tue 29. Nov 2005 11:53

Test af nyt webhotel

Post by annetteB »

HeidiO: Velkommen til en strigle MERE - der nu er trådt ud af skabet!!
:tommelop:
Enhver religion, der styres af gamle, ugifte mænd (ofte med fuldskæg), er en forbandelse for menneskeheden og uden tvivl en pestilens for gud.
Post Reply