Jeg vil ha min egen pruh!!!

Her kan du snakke om al det, der ikke hører hjemme på de andre fora! Al den snak der plejer at løbe i Rytterstuen - det er her! Intet er forbudt - bare du følger dansk lov.
User avatar
Mansemor
Posts: 887
Joined: Sat 17. Feb 2007 16:21

Jeg vil ha min egen pruh!!!

Post by Mansemor »

Nej, det er Maj-Britt Carter, men hvis Skingur bor i området, kunne det da være, man skulle høre, om man kunne komme forbi og klappe et æsel eller to. :bahh:

I morgen tager Gunilla og jeg på roadtrip sydover til Lolland, hvor vi skal beundre en lille hoppe. Jeg ved godt, at jeg bliver forelsket gang på gang, men jeg har en god fornemmelse med hende her. Og sjovt nok havde Gunilla siddet på HN og kigget i går, fordi hun ved, at jeg kigger hest, og hun havde netop lagt mærke til damen her.

Men skulle det blive hende, finder vi nok på en anden undskyldning for at tage til Jylland. Kaffe og kage hos Annette og indtil flere æsel-klappe-steder må da være undskyldning nok. :jeanie:

Og undskyld, Minna, jeg sætter mig fuldstændigt på din tråd. Det var ikke meningen. Men jeg giver Celeste ret - der er andre ridesteder og andre heste. Man behøver ikke en formue for at købe en hest. Ellers får jeg da et problem. :lol:
[b]Hvis hesten ikke f
User avatar
Fellpony
Posts: 371
Joined: Sun 24. Sep 2006 19:51

Jeg vil ha min egen pruh!!!

Post by Fellpony »

Hvis i har lyst til at se Fellponyer på vejen kan i da stoppe på Falster (Nr.Alslev) på vejen hjem...
**En rigtig pony er en Fellpony**

http://www.fellpony.eu
User avatar
annetteB
Posts: 11902
Joined: Tue 29. Nov 2005 11:53

Jeg vil ha min egen pruh!!!

Post by annetteB »

Skingur bor i Tjele/Vammen området. Det er under 30 km fra mig og ligeså fra Per Thybo.
:ide:
Enhver religion, der styres af gamle, ugifte mænd (ofte med fuldskæg), er en forbandelse for menneskeheden og uden tvivl en pestilens for gud.
User avatar
Mansemor
Posts: 887
Joined: Sat 17. Feb 2007 16:21

Jeg vil ha min egen pruh!!!

Post by Mansemor »

Heeeyyy... Et jysk roadtrip, der vil noget! Det må vi lige vende tilbage til. Der er perspektiver i de planer. :bahh:

Det kunne da være hyggeligt, Fellpony - har Gunilla dit nummer? Ellers får du i hvert fald lige mit på pb. Det kan godt være, vi bliver for trætte, men hvis ikke, ville det være super hyggeligt at hilse på. De har faktisk også en fellpony til salg, der hvor vi skal hen.
[b]Hvis hesten ikke f
User avatar
CXEC
Posts: 9091
Joined: Mon 21. Nov 2005 14:26

Jeg vil ha min egen pruh!!!

Post by CXEC »

[quote:26d2197db6]Men jeg giver Celeste ret - der er andre ridesteder og andre heste. Man behøver ikke en formue for at købe en hest. Ellers får jeg da et problem. [/quote:26d2197db6]

Ja, Minna se du bare at komme ud af starthullerne!
Venlige tanker

CXEC



"Den som spørger dumt, bliver ofte klogere end den, som tror at vide alt."
-Sokrates
User avatar
MinnaN
Posts: 4643
Joined: Sun 29. Jan 2006 13:00

Jeg vil ha min egen pruh!!!

Post by MinnaN »

Det er ikke det at købe krikken. Det er tiden og "tiden", der er et problem.

Men jeg ved med mig selv, fordi jeg er den jeg er, at så længe Prinsekamelen lever, så kan jeg ikke købe ny hest. Jeg ville altid gå og tænke om han nu blev passet ordentligt, nusset om og alt det der.

Når jeg først er faldet for en hest, så er jeg faldet for en hest.
Præsident på livstid for Basse's Fanklub.
She who can pick a pun, can also pick a pocket.
Into the belly of the Beast. And out the demon's arse.
User avatar
Godzilla
Posts: 6894
Joined: Fri 18. Nov 2005 00:29

Jeg vil ha min egen pruh!!!

Post by Godzilla »

Minna, kombinationen Minimarcus og Prinsekamel er nok ikke så tosset. Marcus kan blive mindre mini, Prinsen kan blive nydt at pusle om, og når så Markus er lidt mere "selvkørende" og Prinsen er ved at være ved vejs ende, SÅ skal der købes hest!! Både heste og rollinger er sgu tidslugere, og du skal vel også igang med det der fede arbejde igen?

Men jeg forstår sørme godt at du savner at have din egen mule. Det er godt at du har prinsen. :tommelop:
Godzilla....the Donkeymom Image

Don't underestimate the power of denial.
User avatar
HeidiO
Posts: 2679
Joined: Sun 1. Jul 2007 09:37

Jeg vil ha min egen pruh!!!

Post by HeidiO »

Mansemor:

Hvordan gik det med hestekiggeriet?? Det er altid så spændende at komme ud og kigge.
Heidi
User avatar
Mansemor
Posts: 887
Joined: Sat 17. Feb 2007 16:21

Jeg vil ha min egen pruh!!!

Post by Mansemor »

Se tråden "Presenting..." :elsk:
[b]Hvis hesten ikke f
Post Reply