Kom NU, Belinda!!!

Her kan du snakke om al det, der ikke hører hjemme på de andre fora! Al den snak der plejer at løbe i Rytterstuen - det er her! Intet er forbudt - bare du følger dansk lov.
User avatar
HeidiO
Posts: 2679
Joined: Sun 1. Jul 2007 09:37

Kom NU, Belinda!!!

Post by HeidiO »

Ja, det med at de lugter af ny bil, går desværre temmelig hurtigt over. I hvert fald hvis man stopper 2 hunde ala mine ind i bilen.

Vores fine Octavia er 1 år gammel - pæn udenpå, meeen jeg tror at den trænger til lidt kærlig pleje og rengøring indvendig. I hvertfald så oser den af hund lige pt. puuuuhh det er ikke nogen fornøjelse at komme ind i den, specielt ikke hvis den har stået i solen.

Ihh nu får jeg helt lyst til at ordne bil, synd at jeg er på vej på arbejde.
Heidi
User avatar
HHansen
Posts: 6997
Joined: Fri 18. Nov 2005 09:01

Kom NU, Belinda!!!

Post by HHansen »

[quote:042dfe0fe4="Gunilla"]Hvis jeg fik en sprit ny bil ville jeg nok oppe mig, og det ville holde i måske 2 måneder.[/quote:042dfe0fe4]

Jeg fik jo min nye bil i slutningen af april - det er så 3 måneder siden. Jeg må erkende at den er endnu ikke blevet vasket :roed:
Og forrige weekend kørte jeg affald i den, så derfor er den nu også beskidt inden i - og der er edderkopper :ehj:
Dertil kommer at Sara altid har beskidte støvler når jeg henter hende hos hesten, så gulv og alting foran passagersædet er møgbelortet.

Måske skulle jeg gøre noget ved den i dag.. :elsk:
Men den lugter altså stadig LIDT af ny bil..

Tillykke med Belinda, Annette - hvilken farve er hun så???
Mvh

-Helle

--------------------------------------------------------------------------------
I can manage without the bare necessities - it's my luxury I cant do without!
User avatar
annetteB
Posts: 11902
Joined: Tue 29. Nov 2005 11:53

Kom NU, Belinda!!!

Post by annetteB »

[quote:2ea028e952]Tillykke med Belinda, Annette - hvilken farve er hun så??? [/quote:2ea028e952]

Samme farve som bilen på billedet: lys metallic støvbrun.
(jeg forestiller mig, at det er den bedste farve til at camouflere kattespor på motorhjelmen! :lol:)
Enhver religion, der styres af gamle, ugifte mænd (ofte med fuldskæg), er en forbandelse for menneskeheden og uden tvivl en pestilens for gud.
User avatar
CXEC
Posts: 9091
Joined: Mon 21. Nov 2005 14:26

Kom NU, Belinda!!!

Post by CXEC »

Belindaer er fede! Min moder har et styks af slagsen ig hun ELSKER hende! :elsk:
Venlige tanker

CXEC



"Den som spørger dumt, bliver ofte klogere end den, som tror at vide alt."
-Sokrates
Tukær
Posts: 748
Joined: Thu 22. Jun 2006 16:59

Kom NU, Belinda!!!

Post by Tukær »

Tillykke med den nye bil :-) MEN.... Kan den trække en hestetrailer :linski: :lolskilt:

Annette
User avatar
annetteB
Posts: 11902
Joined: Tue 29. Nov 2005 11:53

Kom NU, Belinda!!!

Post by annetteB »

[quote:788b9f5184] MEN.... Kan den trække en hestetrailer[/quote:788b9f5184]

JA, med én hest i!
:-)
Enhver religion, der styres af gamle, ugifte mænd (ofte med fuldskæg), er en forbandelse for menneskeheden og uden tvivl en pestilens for gud.
User avatar
Stimata Doamna
Posts: 6496
Joined: Wed 20. Dec 2006 11:58

Kom NU, Belinda!!!

Post by Stimata Doamna »

Hvor er hun fin! Tillykke med hende (og bedre held denne gang...)
Venlig hilsen
Randi



Riding ... the art of keeping a horse between you and the ground
User avatar
annetteB
Posts: 11902
Joined: Tue 29. Nov 2005 11:53

Kom NU, Belinda!!!

Post by annetteB »

Iiiih, nu har den venlige mand fra Citroën i Skejby lige ringet: Belinda lander tirsdag morgen og kan afhentes efter arbejdstid!!!
:katiekat: :fest:
Enhver religion, der styres af gamle, ugifte mænd (ofte med fuldskæg), er en forbandelse for menneskeheden og uden tvivl en pestilens for gud.
aribeth

Kom NU, Belinda!!!

Post by aribeth »

hvor fedt!!!! tillykke med hende :-)

Katrine
User avatar
CXEC
Posts: 9091
Joined: Mon 21. Nov 2005 14:26

Kom NU, Belinda!!!

Post by CXEC »

Weeeeeeeheeeeeeey! Tillykke med det.
Venlige tanker

CXEC



"Den som spørger dumt, bliver ofte klogere end den, som tror at vide alt."
-Sokrates
Post Reply