Gi' mig!!!

Her kan du snakke om al det, der ikke hører hjemme på de andre fora! Al den snak der plejer at løbe i Rytterstuen - det er her! Intet er forbudt - bare du følger dansk lov.
Lone

Gi' mig!!!

Post by Lone »

jeg vil osse ha en anpart - jeg er helt vild med de farver!

jeg betaler gerne 1000 kr. men så skal jeg osse have fyldige 10 siders uge-breve med ALT og billeder - og bånd med lyde og......

De er smukke begge to -
User avatar
annetteB
Posts: 11902
Joined: Tue 29. Nov 2005 11:53

Gi' mig!!!

Post by annetteB »

[quote:0d4db0381b]jeg betaler gerne 1000 kr. men så skal jeg osse have fyldige 10 siders uge-breve med ALT og billeder - og bånd med lyde og...... [/quote:0d4db0381b]


Dét er dæleme en aftale!!
:ide:

Så mangler der bare 3-4 anparter til!!
Anyone??
:ide:

Der arrangeres naturligvis osse halvårlige klappeekspeditioner hvorunder der er adgang til rygning og der serveres en let anretning - fx. kanelsnegle, kaffe og rom&cola.
:tommelop:
Enhver religion, der styres af gamle, ugifte mænd (ofte med fuldskæg), er en forbandelse for menneskeheden og uden tvivl en pestilens for gud.
Lone

Gi' mig!!!

Post by Lone »

jeg ææælsker kanelsnegle ( mon jeg osse kan lide dine???) - og jeg har aldrig smagt dine.
Til gengæld kan jeg ikke lide romogcola.

Røget hest??
User avatar
annetteB
Posts: 11902
Joined: Tue 29. Nov 2005 11:53

Gi' mig!!!

Post by annetteB »

[quote:a8290a8404]Til gengæld kan jeg ikke lide romogcola. [/quote:a8290a8404]


I så fald kan du vælge frit mellem gin&lime, strawberry daiquiries, papvin, dåseøller og vodka&juice - hvad gør man ikke for anpartshaverne!
:lol:

(det hjalp forresten en del på omtalte skabs indhold, at vi for tre måneder siden fandt 10 liter spiritus under gulvbrædderne i min svigerfars soveværelse!)
Enhver religion, der styres af gamle, ugifte mænd (ofte med fuldskæg), er en forbandelse for menneskeheden og uden tvivl en pestilens for gud.
aribeth

Gi' mig!!!

Post by aribeth »

Jeg kan lide rom&cola...ja jeg kan.... men jeg har ikke råd til så stor en anpart, må jeg nøjes med en hundredemand? så skal jeg kun have halvårlige breve og billeder :-) Men stadig masser af kanelsnegle!!

Jeg vil gerne eje dens hoved så, det er nemlig så kønt!

Katrine
Lone

Gi' mig!!!

Post by Lone »

[quote:5f0f4552a0]I så fald kan du vælge frit mellem gin&lime, strawberry daiquiries, papvin, dåseøller og vodka&juice[/quote:5f0f4552a0]

Nå, så går det ikke - jeg kan ikke lide nogen af delene!
jeg kan kun lide rødvin på flaske og Tuborg!
Og kanelsnegle!
JEG vil ha hovedet - ellers blir jeg muggen!!!
User avatar
annetteB
Posts: 11902
Joined: Tue 29. Nov 2005 11:53

Gi' mig!!!

Post by annetteB »

[quote:61ebb244e5]Jeg kan lide rom&cola...ja jeg kan.... men jeg har ikke råd til så stor en anpart, må jeg nøjes med en hundredemand?[/quote:61ebb244e5]

jo, jo: Mindre anparter er osse OK. Du kan selvfølgelig ikke få helt så mange kanelsnegle som de med de STORE anparter - og ikke helt så mange drinks. Men kan du leve med dét, så er det fint for mig!
:lol:
Enhver religion, der styres af gamle, ugifte mænd (ofte med fuldskæg), er en forbandelse for menneskeheden og uden tvivl en pestilens for gud.
User avatar
Anja
Posts: 4457
Joined: Fri 18. Nov 2005 09:34

Gi' mig!!!

Post by Anja »

Før du køber, så tjek lige om den kan vrinske, den kunne jo vise sig at være en hund...

Den har et fint ansigt, hvor stor er den?
User avatar
annetteB
Posts: 11902
Joined: Tue 29. Nov 2005 11:53

Gi' mig!!!

Post by annetteB »

[quote:5cb31a2845]Den har et fint ansigt, hvor stor er den? [/quote:5cb31a2845]

120 cm eller lige deromkring. Det er en welsh mountain (hvis de hedder dét mere?? Nu hedder de vist welsh section et-eller-andet...A, måske?)
Enhver religion, der styres af gamle, ugifte mænd (ofte med fuldskæg), er en forbandelse for menneskeheden og uden tvivl en pestilens for gud.
User avatar
Me2
Posts: 608
Joined: Fri 18. Nov 2005 01:00

Gi' mig!!!

Post by Me2 »

Sig mig.. hvad har i alle drukket her i aften??? :druk:
Gode venner kan lave alting sammen - men kun de bedste venner er i stand til at lave ingenting sammen.

Citat: Peter Plys
Post Reply