Gi' mig!!!

Her kan du snakke om al det, der ikke hører hjemme på de andre fora! Al den snak der plejer at løbe i Rytterstuen - det er her! Intet er forbudt - bare du følger dansk lov.
User avatar
annetteB
Posts: 11902
Joined: Tue 29. Nov 2005 11:53

Gi' mig!!!

Post by annetteB »

[quote:0de8874664]Sig mig.. hvad har i alle drukket her i aften???[/quote:0de8874664]


Ved ikke hvad de andre har drukket...jeg har kun fået 4 glas rødvinslignende væske fra papkarton og så 2 XL rom&cola...den sidste med en skive citron i. Shit, jeg tror ikke jeg kan tåle citroner mere - det bliver vanskeligere og vanskeligere at ramme de rigtige bogstaver på tastaturet!!?
:druk:
Enhver religion, der styres af gamle, ugifte mænd (ofte med fuldskæg), er en forbandelse for menneskeheden og uden tvivl en pestilens for gud.
User avatar
annetteB
Posts: 11902
Joined: Tue 29. Nov 2005 11:53

Gi' mig!!!

Post by annetteB »

Mon jeg kan få nedslag i prisen hvis det er en hund??
:ide:
Enhver religion, der styres af gamle, ugifte mænd (ofte med fuldskæg), er en forbandelse for menneskeheden og uden tvivl en pestilens for gud.
User avatar
Me2
Posts: 608
Joined: Fri 18. Nov 2005 01:00

Gi' mig!!!

Post by Me2 »

Smiler.... Tastaturet? hvilket tastatyr... Jeg kan ikke finde mit.. eller... bogstaverne heller.......
Gode venner kan lave alting sammen - men kun de bedste venner er i stand til at lave ingenting sammen.

Citat: Peter Plys
Lone

Gi' mig!!!

Post by Lone »

Ja, jeg har drukket kaffe - jeg har ikke engnag drukket urtete - men jeg har malet, måske er dre noget i malingen?

nej, du skal helt klart passe på med de der citrusser - de gir skæve øjne - små gule djævle!

Selvføøøøølgelig kan du få nedslag hvis det er en hund - og det er det da - det kan enhver da se - en Sct. Bernard - alle drukkeboltes skytsengel :hhansen:

Ej mand - jeg gir en citron, hvis du ringer i morgen og spørg om den kan gø!"!!
User avatar
annetteB
Posts: 11902
Joined: Tue 29. Nov 2005 11:53

Gi' mig!!!

Post by annetteB »

[quote:cca4ed18da]Ej mand - jeg gir en citron, hvis du ringer i morgen og spørg om den kan gø!"!! [/quote:cca4ed18da]


Hvis jeg spør om dét så får jeg nok ikke lov at købe den, tror du??
:hhansen:
Enhver religion, der styres af gamle, ugifte mænd (ofte med fuldskæg), er en forbandelse for menneskeheden og uden tvivl en pestilens for gud.
User avatar
MinnaN
Posts: 4643
Joined: Sun 29. Jan 2006 13:00

Gi' mig!!!

Post by MinnaN »

Den dersens bette farveskifter ville klæde min den mellemste tøs enormt godt. :linski:
Såeh, jeg melder mig gerne som medejer på kræet. Den skal så rides af min tøs og stå herovre. Vi skal nok komme med billeder og sligt. :lol:
Præsident på livstid for Basse's Fanklub.
She who can pick a pun, can also pick a pocket.
Into the belly of the Beast. And out the demon's arse.
User avatar
Godzilla
Posts: 6894
Joined: Fri 18. Nov 2005 00:29

Gi' mig!!!

Post by Godzilla »

Jeg er med på en anpart, men jeg vil ikke betale til dyrlæge, smed osv. :nejtak:

Sådan så Picasso (afdøde parthest, som kan ses sammen med Baby og Louise i Magasinet Hest) også ud.
Godzilla....the Donkeymom Image

Don't underestimate the power of denial.
User avatar
annetteB
Posts: 11902
Joined: Tue 29. Nov 2005 11:53

Gi' mig!!!

Post by annetteB »

[quote:c096b4313d]Jeg er med på en anpart, men jeg vil ikke betale til dyrlæge, smed osv.[/quote:c096b4313d]


Ih, altså - nu er der næsten anparter nok...og tror I så ikke at krikken er solgt!??!
(annoncen er i hvertfald væk! :ond:)
Enhver religion, der styres af gamle, ugifte mænd (ofte med fuldskæg), er en forbandelse for menneskeheden og uden tvivl en pestilens for gud.
User avatar
Stimata Doamna
Posts: 6496
Joined: Wed 20. Dec 2006 11:58

Gi' mig!!!

Post by Stimata Doamna »

[quote:d43a7067ab]Ih, altså - nu er der næsten anparter nok...og tror I så ikke at krikken er solgt!??! [/quote:d43a7067ab]

Ej, hvor frækt - der er sgu da mennesker, der ikke ejer tålmodighed :viben:

Så må du hellere drikke et eller andet - som et plaster på såret!

Min far havde en 3-4 stykker af den slags krikker i sin stald på et tidspunkt, blot lidt større. Der er nu noget specielt ved farveskiftere :-)
Venlig hilsen
Randi



Riding ... the art of keeping a horse between you and the ground
Post Reply