Bøvede heste...

Her kan du snakke om al det, der ikke hører hjemme på de andre fora! Al den snak der plejer at løbe i Rytterstuen - det er her! Intet er forbudt - bare du følger dansk lov.
User avatar
Helle Sørensen
Posts: 286
Joined: Wed 31. Jan 2007 11:36

Bøvede heste...

Post by Helle Sørensen »

[quote:3e920267ac]Det lyder træls, men det ændrer ikke på at hun er nuttet.[/quote:3e920267ac]

Enig.

Emmara du skulle vel aldrig have et billede af hende med sommerpels?

Sikke du dog kan LoneR :katiekat:

Hilsen Helle Sørensen
Lone

Bøvede heste...

Post by Lone »

Kølerhjelm - har I måske ikke læst tråden om "vilde byture"???

prælater eller præster - same shit - og tænk hvor synd for en ateist at skulle høre på den slags sludder hver søndag?
Du har ret til at drikke, Anette, det er sgu synd for dig - men pas på med ci-trussen.
User avatar
Me2
Posts: 608
Joined: Fri 18. Nov 2005 01:00

Bøvede heste...

Post by Me2 »

Ja jeg er godt nok glad for at jeg ikke har det job.. Jeg tror jeg ville bryde sammen af grin hvis det var mig der skulle op til sådan noget i morgen... Jeg tror jeg havde et papir med hjem senere....
Gode venner kan lave alting sammen - men kun de bedste venner er i stand til at lave ingenting sammen.

Citat: Peter Plys
User avatar
annetteB
Posts: 11902
Joined: Tue 29. Nov 2005 11:53

Bøvede heste...

Post by annetteB »

Arh, vores præst er ok: Hun kræver kun, at man ikke falder i søvn på stolen eller pynter kirken med de samme halvdøde krysantenumser 6 uger i træk!
:lol:

Ingen har vel endnu taget varig skade af en velsignelse?? mener du virkelig at jeg kan være i farezonen??
:-o
Enhver religion, der styres af gamle, ugifte mænd (ofte med fuldskæg), er en forbandelse for menneskeheden og uden tvivl en pestilens for gud.
User avatar
Me2
Posts: 608
Joined: Fri 18. Nov 2005 01:00

Bøvede heste...

Post by Me2 »

En velsignelse er vel altid godt... Eller... Det kan jo være på mange mådert...
Gode venner kan lave alting sammen - men kun de bedste venner er i stand til at lave ingenting sammen.

Citat: Peter Plys
aribeth

Bøvede heste...

Post by aribeth »

Mon jeg skulle gå i kirke i Langå idag?!

Katrine
User avatar
HHansen
Posts: 6997
Joined: Fri 18. Nov 2005 09:01

Bøvede heste...

Post by HHansen »

[quote:13c5ac3ebe="aribeth"]Mon jeg skulle gå i kirke i Langå idag?!

Katrine[/quote:13c5ac3ebe]

Ja Aribeth, gør du det... Så kan du aflægge rapport om hvilken opstandelse det gav i kirken da atengstedt kastede op i døbefonten og faldt i søvn under velsignelsen :viben:
Mvh

-Helle

--------------------------------------------------------------------------------
I can manage without the bare necessities - it's my luxury I cant do without!
User avatar
annetteB
Posts: 11902
Joined: Tue 29. Nov 2005 11:53

Bøvede heste...

Post by annetteB »

Så, så, Mine Damer!!
:fy:

Jeg opførte mig skal upåklageligt i kirken idag - og jeg huskede det HELE.
:engel:

(havde kun et kort øjeblik med panik fordi jeg ikke umiddelbart kunne få præstens mikrofon til at virke!?! Jeg skiftede elelrs batteri og alt muligt, men den duede ikke?? - det hjalp imidlertid, da der blev tændt for den! :lol:)
Enhver religion, der styres af gamle, ugifte mænd (ofte med fuldskæg), er en forbandelse for menneskeheden og uden tvivl en pestilens for gud.
Post Reply