Find klikkerne frem!

Her kan du snakke om al det, der ikke hører hjemme på de andre fora! Al den snak der plejer at løbe i Rytterstuen - det er her! Intet er forbudt - bare du følger dansk lov.
User avatar
Birgittekw
Posts: 384
Joined: Fri 18. Nov 2005 11:30

Find klikkerne frem!

Post by Birgittekw »

Tsk Tsk fantasien Anette......fantasien.....

Birgitte :hhansen:
User avatar
annetteB
Posts: 11902
Joined: Tue 29. Nov 2005 11:53

Find klikkerne frem!

Post by annetteB »

[quote:2d003e513c]Tsk Tsk fantasien Anette......fantasien.....[/quote:2d003e513c]

Ja, ja, Birgitte: Min fantasi er sgu lige ved at kortslutte i forsøget på at forestille mig hvorfor nogen skulle ønske at lære deres mænd at udføre spanske skridt på kommando??
:lol: :lol: :lol:

(men jeg kan tydeligt se scenarioet for mig!! :viben:)
Enhver religion, der styres af gamle, ugifte mænd (ofte med fuldskæg), er en forbandelse for menneskeheden og uden tvivl en pestilens for gud.
User avatar
HHansen
Posts: 6997
Joined: Fri 18. Nov 2005 09:01

Find klikkerne frem!

Post by HHansen »

[quote:e3738fedd0="atengstedt"]Ej, Jenna: Hvilken nytte har man af en mand, der kan gå spanske skridt??
:hhansen:[/quote:e3738fedd0]

Man kan da altid udleje ham til de der soldater der går sådan.. Hvor er det nu??? I Tyrkiet? Grækenland? Et eller andet sted :hhansen:
Mvh

-Helle

--------------------------------------------------------------------------------
I can manage without the bare necessities - it's my luxury I cant do without!
User avatar
Jenna
Posts: 945
Joined: Mon 10. Jul 2006 08:13

Find klikkerne frem!

Post by Jenna »

:viben: For hulen da, nu sidder jeg her og knækker af grin i mens jeg ser for mig, hvordan min mand går spanske skridt :viben: :viben: :viben:
www.ladylama.dk

Hej fra

Jenna
[img][img]http://i67.photobucket.com/albums/h298/zirfelt/2493.gif[/img][/img]
User avatar
Me2
Posts: 608
Joined: Fri 18. Nov 2005 01:00

Find klikkerne frem!

Post by Me2 »

Oh my god.... Tjaaa nu hvor forelskelsen ikke er det der hænger i luften altid, så skal manden her altså klikkes til at kysse på kommando :viben: :viben: :viben: Men først støvsugning og spanske skridt.. Kunen se brand godt ud samtidigt.. :viben:
Gode venner kan lave alting sammen - men kun de bedste venner er i stand til at lave ingenting sammen.

Citat: Peter Plys
User avatar
annetteB
Posts: 11902
Joined: Tue 29. Nov 2005 11:53

Find klikkerne frem!

Post by annetteB »

Se bare, hvor dygtige de kan blive:
(det har garanteret krævet mange godbidder!)

[img:3d0ace9bba]http://www.uriasposten.net/files/Vids/DDR1989/26-580.jpg[/img:3d0ace9bba]

Nytteværdien af øvelsen stiller jeg mig dog stadig lidt tvivlende overfor?
:ehj:
Enhver religion, der styres af gamle, ugifte mænd (ofte med fuldskæg), er en forbandelse for menneskeheden og uden tvivl en pestilens for gud.
User avatar
HHansen
Posts: 6997
Joined: Fri 18. Nov 2005 09:01

Find klikkerne frem!

Post by HHansen »

De er dyyyyygtige.. Og i takt og alting! :hhansen:

Jeg stiller mig til gengæld tvivlende overfor om mænd kan støvsuge samtidig med at de går sådan! :viben:

(KAN mænd forresten støvsuge???)
Mvh

-Helle

--------------------------------------------------------------------------------
I can manage without the bare necessities - it's my luxury I cant do without!
User avatar
annetteB
Posts: 11902
Joined: Tue 29. Nov 2005 11:53

Find klikkerne frem!

Post by annetteB »

[quote:9c028b76be](KAN mænd forresten støvsuge???) [/quote:9c028b76be]

Jo da. Dem jeg kender kan i hvertfald godt...de kan bare ikke LIDE det!
(ligesom mig...gad vide om jeg er en mand??)
Enhver religion, der styres af gamle, ugifte mænd (ofte med fuldskæg), er en forbandelse for menneskeheden og uden tvivl en pestilens for gud.
User avatar
Helle Sørensen
Posts: 286
Joined: Wed 31. Jan 2007 11:36

Find klikkerne frem!

Post by Helle Sørensen »

[quote:63f9a67bb6](KAN mænd forresten støvsuge???)[/quote:63f9a67bb6]
Jeg tror ikke jeg har mødt nogen som ikke kan, meen problemet ligger nok mere i om de gider. Det er jo altid nemmere hvis det er en anden der gør det. Hvem gider forøvrigt rende frivilligt rundt med sådan et støjende monstrum, jeg gør det kun fordi, jeg hader at få krummer under fødderne og det er der andre her i huset der åbenbart godt kan li'.

Hilsen Helle Sørensen
User avatar
Me2
Posts: 608
Joined: Fri 18. Nov 2005 01:00

Find klikkerne frem!

Post by Me2 »

Det der billede illustrerer nok bare manden efter han har støvsuget.. Så i støvsugeren der fløj??
Gode venner kan lave alting sammen - men kun de bedste venner er i stand til at lave ingenting sammen.

Citat: Peter Plys
Post Reply