ARGH!!! HJÆÆÆÆLP

Her kan du snakke om al det, der ikke hører hjemme på de andre fora! Al den snak der plejer at løbe i Rytterstuen - det er her! Intet er forbudt - bare du følger dansk lov.
User avatar
HHansen
Posts: 6997
Joined: Fri 18. Nov 2005 09:01

ARGH!!! HJÆÆÆÆLP

Post by HHansen »

Jeg vågnede med en ubeskivelig stor lyst - til at gøre rent i hele hytten!!! :-o

Jeg er fuldstændig panisk! Det er aldrig sket før.. Mon det er en virus? Kan jeg dø af det? Har søgt på nettet men ikke fundet noget hjælp...
Hvad nu hvis jeg er kommet til at lide af rengøringsvanvid?? OH rædsel!!!
Det kan jo være første symptom :mur:

Hvis jeg nu sidder HELT stille her med min bærbare på skødet og kaffen ved siden af.. Tror i så det går over?

Eller skal jeg bare følge trangen og få gjort rent? Og så håbe det kun var denne ene gang??

Hjælp... det er væmmeligt!!!! :graed:
Mvh

-Helle

--------------------------------------------------------------------------------
I can manage without the bare necessities - it's my luxury I cant do without!
aribeth

ARGH!!! HJÆÆÆÆLP

Post by aribeth »

Må jeg komme og blive smittet??
Rent faktisk ville det være meget interessant bare for en gangs skyld at opleve hvordan det føles at være på den måde!

Men jeg tror ikke du skal være bange for at det bliver hængende hvis du alligvel bestemmer dig for at følge trangen.

Katrine
Lone

ARGH!!! HJÆÆÆÆLP

Post by Lone »

Du er gravid!!!!

Sådan får man det når man skal til at formere sig!!

TILLYKKE, HHansen - tænk at du skulle opleve den glæde i din høje alder!!!!

jeg kan godt lide at gøre rent - og så er det ikke engang løgn!
User avatar
HHansen
Posts: 6997
Joined: Fri 18. Nov 2005 09:01

ARGH!!! HJÆÆÆÆLP

Post by HHansen »

[quote:6087cd5db8="LoneR"]Du er gravid!!!![/quote:6087cd5db8]

AAAARGGGHHH!!!! :avav:

LoneR, der gik dete lige fra galt til værre!!!! :-o

Jeg kunne MÅSKE overleve at have rengøringsvanvid, men jeg er 120% sikker på at jeg ikke ville overleve at skulle have flere børn!

Nu har jeg da hold trangen i skak i snart en time.. men nu er jeg snart færdig med kaffen så må jeg se hvad der sker hvis jeg nu bare gør LIDT rent :hhansen:
Mvh

-Helle

--------------------------------------------------------------------------------
I can manage without the bare necessities - it's my luxury I cant do without!
User avatar
Helle Sørensen
Posts: 286
Joined: Wed 31. Jan 2007 11:36

ARGH!!! HJÆÆÆÆLP

Post by Helle Sørensen »

Jeg er helt sikker på at hvis du gemmer dig bag den bærebare så går det nok over i løbet af nogle timer.
Du kan jo evt. surfe endnu mere rundt, for at se om det er en virus, der er i omløb og hvor længe den har planlagt sig at vare.

Trøst dig med at der er mandag imorgen, for så skal man jo på arbejde og så kan man jo ikke gøre rent der hjemme så længe.
Tag noget overarbejde hvis trangen ikke har lagt sig.

Hvis trangen stadig er der tirsdag, vil jeg nok søge læge, for der er noget af det LoneR skriver der lyder bekendt.
Hilsen Helle S
Lone

ARGH!!! HJÆÆÆÆLP

Post by Lone »

:jeanie: :jeanie: :jeanie: :jeanie:

Så får du pludselig trang til at gøre mere rent - og købe lyserødt og lyseblåt garn!

:lea: :lea:

Men se positivt på det: et rent hjem er federe at komme hjem til end et møgbeskidt :lea:
Måske har du bare lyst til at gøre rent, fordi du ikke længere kan se gulvet, ikke har flere tallerkner og det klistrer under fødderne om morgenen når du står op.

Det er ganske normalt, at gøre rent nu og da - det er IKKE et smitsom sygdom - ( men nok graviditet)
User avatar
HHansen
Posts: 6997
Joined: Fri 18. Nov 2005 09:01

ARGH!!! HJÆÆÆÆLP

Post by HHansen »

[quote:b1f09e4b8d="LoneR"]Måske har du bare lyst til at gøre rent, fordi du ikke længere kan se gulvet, ikke har flere tallerkner og det klistrer under fødderne om morgenen når du står op.[/quote:b1f09e4b8d] Øhhhh - har du VÆRET her LoneR? Lyder som en rigtig beskrivelse af mit hus :hhansen:
Bortset fra det ikke KLISTRER under fødderne, der er bare vildt meget sand på gulvet og i sofaerne og alle steder... :brok:

[quote:b1f09e4b8d="LoneR"]Det er ganske normalt, at gøre rent nu og da - det er IKKE et smitsom sygdom - ( men nok graviditet)[/quote:b1f09e4b8d] Hvor tit er "af og til"????? :hhansen:
Mvh

-Helle

--------------------------------------------------------------------------------
I can manage without the bare necessities - it's my luxury I cant do without!
User avatar
Lena
Posts: 3359
Joined: Sat 29. Sep 2007 20:48

ARGH!!! HJÆÆÆÆLP

Post by Lena »

Hvor overskudsagtigt............... *GG*

Ja gu er det federe at komme hjem til et rent hjem......... især hvis man ikke selv har deltaget i "fornøjelsen"........... Jeg har lige "solgt" min rengøring af bad og gulve................. Se, dét er fedt!
User avatar
Me2
Posts: 608
Joined: Fri 18. Nov 2005 01:00

ARGH!!! HJÆÆÆÆLP

Post by Me2 »

En god kur kunne være et besøg hos mig et par timer :iskvinden:
Gode venner kan lave alting sammen - men kun de bedste venner er i stand til at lave ingenting sammen.

Citat: Peter Plys
User avatar
99E
Posts: 8010
Joined: Fri 18. Nov 2005 09:33

ARGH!!! HJÆÆÆÆLP

Post by 99E »

Du dropper bare forbi her og udlever trangen.
Så leger Mikkel og jeg med hestene imens.
Vi har masser af rengørinsgmidler og en udmærket støvsuger.

:lolskilt:
- Ninie.

It's not the size of your rope - it's how you wiggle it!
Post Reply