Hvor er julestemningen gået hen?

Her kan du snakke om al det, der ikke hører hjemme på de andre fora! Al den snak der plejer at løbe i Rytterstuen - det er her! Intet er forbudt - bare du følger dansk lov.
aribeth

Hvor er julestemningen gået hen?

Post by aribeth »

Julestemningen er lige pt. landet her hos mig... der er hvidt af frost udenfor og inden knitrer i brændeovnen. Der er frysende koldt udenfor og smukt og jeg har lige været ude og begrave fingre og næse i hestepelse.

Desværre mangler jeg stadig at købe alle julegaver og den her uge bliver latterlig hektisk....

Katrine
Skjold (Tidl. SL)
Posts: 1086
Joined: Sun 20. Nov 2005 14:08

Hvor er julestemningen gået hen?

Post by Skjold (Tidl. SL) »

Her er - stadig- ingen julestemning.

Jeg tror at julestemningen er gået i Ikea.
/SL
User avatar
HeidiO
Posts: 2679
Joined: Sun 1. Jul 2007 09:37

Hvor er julestemningen gået hen?

Post by HeidiO »

[quote:5123fcaed3]Julestemningen er lige pt. landet her hos mig... der er hvidt af frost udenfor og inden knitrer i brændeovnen. Der er frysende koldt udenfor og smukt og jeg har lige været ude og begrave fingre og næse i hestepelse.
[/quote:5123fcaed3]

Her er 4 grader og grumsetgråt - ikke just julevejr. Men i går morges, med rimfrost så det hele var hvidt, der var julestemningen ankommet.

Beklageligvis er den så gået igen, sammen med mine penge. Vi har lige været i en ualmindelig ribbet Netto og betalt.....478 kr. for nærmest ingenting. Jeg skal da love for at nogle varer er steget helt vildt.
Heidi
User avatar
KatieKat
Posts: 8308
Joined: Sun 20. Nov 2005 17:14

Hvor er julestemningen gået hen?

Post by KatieKat »

Her er der masser af julestemning. Der er helt vildt koldt udenfor og herinde er der tændt op i brændeovnen og der er sterinlys over det hele. Der ligger en doven kat og sover ved siden af mig og jeg er lige blevet færdig med at skrive julekort. Jeg har endda skrevet julekort til et par af jer strigler.
Der er hjemmebagte småkager på bordet og en julet film på DVD´en.

Jeg elsker jul!
Don't blame gravity on me.. I voted for velcro!
User avatar
annetteB
Posts: 11902
Joined: Tue 29. Nov 2005 11:53

Hvor er julestemningen gået hen?

Post by annetteB »

[quote:4b95e97eef]Jeg elsker jul! [/quote:4b95e97eef]

Du må gerne få min jul osse - det lyder som om du kan have både glæde og gavn af den i modsætning til mig, der bare holder vejret og venter på at den går over!
:-)
Enhver religion, der styres af gamle, ugifte mænd (ofte med fuldskæg), er en forbandelse for menneskeheden og uden tvivl en pestilens for gud.
User avatar
Stimata Doamna
Posts: 6496
Joined: Wed 20. Dec 2006 11:58

Hvor er julestemningen gået hen?

Post by Stimata Doamna »

Periodeafgrænsningen er slut. I morgen står den på børnenes jule(træs)fest hos min arbejdsgiver fra 16 til 19, og fra 18.30 til ? er der julekoncert på skolen, hvor min datters klasse skal gå Lucia. Onsdag aften er der så julefest for de voksne hos min arbejdsgiver. Derefter kun to arbejdsdage og så burde det vil kunne lade sig give sig :-)
Venlig hilsen
Randi



Riding ... the art of keeping a horse between you and the ground
User avatar
HHansen
Posts: 6997
Joined: Fri 18. Nov 2005 09:01

Hvor er julestemningen gået hen?

Post by HHansen »

Jeg har ferie i dag - og det er planen at når jeg har drukket morgenkaffe så kører jeg på julegaveshopping. Håber at have det overstået på få timer!!! Det er jo et helvede derude! :mur:
Julestemningen kommer nok ikke af det.. tror slet ikke den kommer i år.
Mvh

-Helle

--------------------------------------------------------------------------------
I can manage without the bare necessities - it's my luxury I cant do without!
User avatar
Me2
Posts: 608
Joined: Fri 18. Nov 2005 01:00

Hvor er julestemningen gået hen?

Post by Me2 »

Jeg har heller ingen julestemning.. Jeg fatter bare ikke hvor den bliver af..
Det kommer sikkert i morgen når jeg har fået julegaverne på plads... Men lige pt.. Nej da kunne det så,ænd lige så godt være påske...
Gode venner kan lave alting sammen - men kun de bedste venner er i stand til at lave ingenting sammen.

Citat: Peter Plys
User avatar
HHansen
Posts: 6997
Joined: Fri 18. Nov 2005 09:01

Hvor er julestemningen gået hen?

Post by HHansen »

4 timer tog det. Så havde jeg købt 17 gaver og bestilt den sidste der så kan afhentes på lørdag :tommelop:
Så tog det 1½ time herhjemme at pakke det hele ind, men nu er jeg klar. Har endda købt steg og and til juleaften også :heidio:

Men julestemning er der stadig ikke...
Mvh

-Helle

--------------------------------------------------------------------------------
I can manage without the bare necessities - it's my luxury I cant do without!
Post Reply