Endnu flere tiltag

Her kan du snakke om al det, der ikke hører hjemme på de andre fora! Al den snak der plejer at løbe i Rytterstuen - det er her! Intet er forbudt - bare du følger dansk lov.
Post Reply
User avatar
KatieKat
Posts: 8308
Joined: Sun 20. Nov 2005 17:14

Endnu flere tiltag

Post by KatieKat »

Det bedste ved den der advokatredegørelse er sætningen: "Personen der tillige benyttede en Cybercity internetforbindelse, havde endvidere forsøgt at impersonere en person kendt af Heste-nettets supportsystem, i forsøg på at få hjlp til sit forehavende."

Personen der tillige benyttede en Cybercity internetforbindelse..... Sikke en forbrydelse. Skam dig Diana. :viking:
Don't blame gravity on me.. I voted for velcro!
User avatar
Glory
Posts: 1472
Joined: Sun 9. Jul 2006 11:36

Endnu flere tiltag

Post by Glory »

Du kan muligvis risikere at blive bannet for at skrive inponeret :viben:

Velkommen.

Pia
God, grant me the serenity to accept the things I cannot change, the courage to change the things I can, and the wisdom to hide the bodies of the people I had to kill because they annoyed me.
User avatar
KatieKat
Posts: 8308
Joined: Sun 20. Nov 2005 17:14

Endnu flere tiltag

Post by KatieKat »

Ja sgu... Det er snart ikke nok for mig bare at advare folk. Jeg må snart banne masser af brugere.

Gad vide om de søger moderorner på andre fora?
Don't blame gravity on me.. I voted for velcro!
User avatar
Glory
Posts: 1472
Joined: Sun 9. Jul 2006 11:36

Endnu flere tiltag

Post by Glory »

[i:30ee691543]Jeg må snart banne masser af brugere.[/i:30ee691543]

Ja, det må snart være på sin plads, med lidt magtudøvelse :ondgrin: :ondgrin:

Pia
God, grant me the serenity to accept the things I cannot change, the courage to change the things I can, and the wisdom to hide the bodies of the people I had to kill because they annoyed me.
Jhez
Posts: 49
Joined: Sat 1. Mar 2008 13:03

Endnu flere tiltag

Post by Jhez »

Tjah, Katrine, jeg valgte at melde mig ud af HN og bede om at blive slettet fra Netsafe efter at de brugte oplysningerne til at få en person (Windstrup) fyret. Ikke at Windstrup er på min julekort liste, men det var over min grænse.

Det er meget irriterende at skulle aflevere sit _hemmelige og ikke registrerede_ telefonnummer, sin _hemmelige_ adresse og så videre - for at kunne skrive på et hesteforum eller se folks profiler der...

Jhez
Hj
User avatar
Stimata Doamna
Posts: 6496
Joined: Wed 20. Dec 2006 11:58

Endnu flere tiltag

Post by Stimata Doamna »

[quote:7f853a3acc]Ja sgu... Det er snart ikke nok for mig bare at advare folk. Jeg må snart banne masser af brugere.[/quote:7f853a3acc]

Ja, altså. Dorthe du må simpelthen til at tage dig sammen :hhansen:

[quote:7f853a3acc]Gad vide om de søger moderorner på andre fora?[/quote:7f853a3acc]

Det kunne vel tænkes at ét bestemt forum snart har nogen i overskud??
Venlig hilsen
Randi



Riding ... the art of keeping a horse between you and the ground
User avatar
Elsoma
Posts: 249
Joined: Fri 18. Nov 2005 18:00

Endnu flere tiltag

Post by Elsoma »

Velkommen til Jhez! :jeanie:

Her kan du få være så anonym du bare vil. :randi:
hilsen Ellen, den Danofile norske!
User avatar
Stimata Doamna
Posts: 6496
Joined: Wed 20. Dec 2006 11:58

Endnu flere tiltag

Post by Stimata Doamna »

[quote:a90187e119]Det bedste ved den der advokatredegørelse er sætningen: "Personen der tillige benyttede en Cybercity internetforbindelse, havde endvidere forsøgt at impersonere en person kendt af Heste-nettets supportsystem, i forsøg på at få hjælp til sit forehavende."

Personen der tillige benyttede en Cybercity internetforbindelse..... Sikke en forbrydelse. Skam dig Diana. [/quote:a90187e119]

Ja, helt ærligt, hvad kan man så forvente!? Det er jo direkte pinligt :viben:
Venlig hilsen
Randi



Riding ... the art of keeping a horse between you and the ground
Ironimus
Posts: 4
Joined: Fri 29. Feb 2008 23:02

Endnu flere tiltag

Post by Ironimus »

Hej alle

Ham HN-kongen Henrik Behrig virker da til at være en ret så ubehagelig fætter! Har i helt glemt sagen om Brian Nørremark ... sagen som endte i retten. Eller om den lejer i Kongelundes rideklub som mildest tal blev røvrendt af selveste Henrik og bestyrelsen.



http://brian.noerremark.dk/category/temaer/retssag/page/7/

De bedste Hilsner

Ironimus
User avatar
99E
Posts: 8010
Joined: Fri 18. Nov 2005 09:33

Endnu flere tiltag

Post by 99E »

Hvis man skriver fra en CyberCity-forbindelse, så har man da fortjent at få smæk!
:mettebo:

Det er også en oplysning, som er sindssygt relevant!
- Ninie.

It's not the size of your rope - it's how you wiggle it!
Post Reply