Endnu flere tiltag

Her kan du snakke om al det, der ikke hører hjemme på de andre fora! Al den snak der plejer at løbe i Rytterstuen - det er her! Intet er forbudt - bare du følger dansk lov.
Post Reply
User avatar
Elsoma
Posts: 249
Joined: Fri 18. Nov 2005 18:00

Endnu flere tiltag

Post by Elsoma »

Zanne, det er da fordi de har for meget at lave! :ide:
Så de kan i nå at få med alle opplysninger såsom banningens varighed og hvorfor mm.

Kunne være sjovt at lave en liste over hvor mange HN'ere som har blitt bannet det siste stykke tid! :ondgrin:

Jeg tror vi er mange.
Læste forresten i tråden Bannede brugere at TheOne mente at man kunne skrive spørsmål direkte til HN, noen bør da fortelle henne at man like godt blie bannet da også hvis de i kulissene finder spørsmålet besværlig. :afvist:
Så banner de i håb om at brugeren ikke når at stille spørsmålet offentlig. :ehj:
hilsen Ellen, den Danofile norske!
Camilla...
Posts: 417
Joined: Fri 18. Nov 2005 10:36

Endnu flere tiltag

Post by Camilla... »

Jeg er blevet bannet indtil 4/4 2008 hvorefter jeg kan henvende mig til dem hvis jeg ellers har tænkt mig at opfører mig ordentligt.

Jeg har så lige fået svar fra Jan om at det jeg skrev omkring Brian-sagen, var injurier og kunne forfølges som sådan. :mettebo:
En grund til jeg blev bannet efter F2

Jeg kunne som ikke andet end at smile og skrive tilbage at det måtte de da hjertens gerne :lea:

Derudover har jeg nu bedt om at få adgang til min præsentation sådan at jeg kan komme til mine billeder, da der desværre er et par stykker der, som jeg ikke har en kopi af. Jeg skulle mene at jeg er i min gode ret til at få billeder der er MINE uden at skulle vente en måned.

Camilla
God d
User avatar
xtiny
Posts: 2833
Joined: Thu 22. Jun 2006 16:59

Endnu flere tiltag

Post by xtiny »

Efterhånden, så synes jeg HN ligner TVIND. Det er utroligt lukket, der er ingen, der ved, hvem der bestemmer. Reglerne er vilkårlige.

Jeg må indrømme, at som fhv moderator, så er er jeg ikke upartisk, men vi var som regel mindst tre, der snakkede sammen på - i tvivilstilfælde. De oplagte blev bare slettet. Men... Det er længe siden.

Det var mig (og andre), der indførte, at moderationen ikke skulle diskutereres i al offentlighed. Men jeg havde aldrig drømt om, at det skulle blive til tankekontrol. Mette(Blossi) har gjort indtryk på mig. Og *****, der var så INFAM!

Nå, men tankekontrol er farligt.

Mvh

Tine
Mvh
xtiny
- - -
Al problems are people problems: No people, no problems!
User avatar
Elsoma
Posts: 249
Joined: Fri 18. Nov 2005 18:00

Endnu flere tiltag

Post by Elsoma »

Hej Xtiny, jeg lovte at svare dig på HN, men jeg ble altså bannet. Så beklager at jeg intet skrev tilbage. :roed:
De innleggene jeg har skrevet er ikke slettet og jeg har ikke skrevet med moderasjonen, så søg på min bruger og se så slem jeg har vært! :viben:
hilsen Ellen, den Danofile norske!
User avatar
Anja
Posts: 4457
Joined: Fri 18. Nov 2005 09:34

Endnu flere tiltag

Post by Anja »

Camilla, hvilke billeder er det, jeg kan lige hente dem og sende dem.
User avatar
xtiny
Posts: 2833
Joined: Thu 22. Jun 2006 16:59

Endnu flere tiltag

Post by xtiny »

http://flix.dk/modules.php?name=News&file=article&sid=4836&mode=&order=0&thold=0

Undskyld DW- du har lige vundet en gratis kønskifteoperation. ;-D

Jeg forstår bare ikke- at folk er så ligeglade. Okay, det er ikke Ekstrapladder.

Mvh

xtiny
Mvh
xtiny
- - -
Al problems are people problems: No people, no problems!
Camilla...
Posts: 417
Joined: Fri 18. Nov 2005 10:36

Endnu flere tiltag

Post by Camilla... »

Det er jo det der er så satans ved det... Jeg kan ikke huske hvilke :mur: :mur:
Jeg ved bare at der lå et par stykker som jeg da lige skulle huske at kopiere en dag ved lejlighed... DET ville så nok have været smart at huske INDEN jeg blandede mig i debatten :mettebo:

Men mange tak for tilbuddet Anja.

Men bortset fra det; Selve princippet i det slog mig. De må vel ikke nægte en adgang til ting der tilhøre mig ????

Camilla
God d
User avatar
xtiny
Posts: 2833
Joined: Thu 22. Jun 2006 16:59

Endnu flere tiltag

Post by xtiny »

Men, i dag er Illums klole jo så meget mere vigtig.
Mvh
xtiny
- - -
Al problems are people problems: No people, no problems!
Lisbeth Sejberg

Endnu flere tiltag

Post by Lisbeth Sejberg »

Ja man fristes næsten til at skrive:"Den er KNAGMER fiiin"
God aften xtiny hyggeligt at møde dig her og godt indlæg på Flix.
Mvh. Lisbeth
User avatar
Ms Strangefield
Posts: 1561
Joined: Thu 28. Feb 2008 16:29

Endnu flere tiltag

Post by Ms Strangefield »

"knagmer" skal i den tråd med nederen ord...

Nå nej undskyld det er fede ord... Sorry...

Fed.. haha :jillow:
http://thehorrorhorseshow.blogspot.com
Post Reply