Helt nyt forum?

Her kan du snakke om al det, der ikke hører hjemme på de andre fora! Al den snak der plejer at løbe i Rytterstuen - det er her! Intet er forbudt - bare du følger dansk lov.
Armani
Posts: 170
Joined: Fri 24. Aug 2007 04:55

Helt nyt forum?

Post by Armani »

hej nu har jeg lige fundet et helt NYT forum, der er kun en Admin derinde der har skrevet lidt, det er et forum tydeligt rettet mod klassisk dressur, working equitation,og ALM dressur, ser det ud til og mest til barokke heste tror jeg.

det hedder www.we.aforum.dk

i kan jo kigge det hvis i gider, ville ihvertfald lige fortælle det, nu der ikke er nogen brugere på siden, så vidt jeg kan se. der er ikke oprettet indlæg ihvertfald.

flot side, det er bare ærgeligt at layoutet ikke er med hypper på.

MVH mig
Jeg er altid fair,
vicky02
Posts: 830
Joined: Thu 28. Feb 2008 16:53

Helt nyt forum?

Post by vicky02 »

Det er da meget fint, omend lidt mørkt.

Alt har jo sin begyndelse, så håber da for opretteren at der kommer brugere derind.
Lone

Helt nyt forum?

Post by Lone »

jeg synes det er en flot side - men der er nogle slå/stavefejl og det er da lidt ærgeligt, ligesom rollespils-reklamen virker helt malplaceret og faktisk fratager forummet en seriøsitet.

Jeg kan heller ikke lide, at man ikke kan se hvem der står bag?

Hvordan fandt du det?
Lone

Helt nyt forum?

Post by Lone »

jeg klikkede lige på "send mail" til admin og flg. mailadresse kom frem: him1366@jubii.dk - det virker på mig, som en der gerne vil være anonym.
Sært
User avatar
CXEC
Posts: 9091
Joined: Mon 21. Nov 2005 14:26

Helt nyt forum?

Post by CXEC »

Rollespil? Har den med heste at gøre?
Venlige tanker

CXEC



"Den som spørger dumt, bliver ofte klogere end den, som tror at vide alt."
-Sokrates
MetteboDeluxe
Posts: 2563
Joined: Fri 8. Jun 2007 22:28

Helt nyt forum?

Post by MetteboDeluxe »

Hehe nej.. tvivler på at Guildwars har meget med heste at gøre :linski:
* Kendt for :mettebo: *

* G
Lisbeth Sejberg

Helt nyt forum?

Post by Lisbeth Sejberg »

Det var da en ualmindelig grim og lortebrun side :minna:
Har da sendt en mail til den anonyme administrator og spurgt hvem han eller hun er.
Der står et eller andet med småt helt nede i bunden af siden, men det er jo umuligt at læse med de farver.
Mvh. Lisbeth
Armani
Posts: 170
Joined: Fri 24. Aug 2007 04:55

Helt nyt forum?

Post by Armani »

Hej igen

Det er mig selv der har oprettet den og jeg er admin så der ikke er tvivl om det.

Ja det er lidt spiciel men den er heller ikke færdigudviklet .
grundet til den pisse iriterende Banner er simpelthen at den høre til det layout, vilket er lidt irriterende. da man desværre ikke kan indsætte en anden.

Lortebrun??? den er nu ellers purpel/lilla på dansk. eller det er den på min pc og inde i deres arkiv, så, men ellers bliver den helt hvid eller så skrigende i farven at det overhovedet ikke ser bare nogenlunde ud.

Guildwars har intet med heste at gøre nej det er et spild, men de havde de flotteste layouts, men de kan da laves om hvis i syntes det er nødvendigt.smiler

stavefejl JA MASSER, jeg skriver som røven på en bib, hovedesagen er at man kan forstå det skrevende indtil jeg får fingre i en bruger der har lyst til at være redaktør og en mere smiler.

men som sagt den er ikke færdig så kom endeig med forslag og i må gerne hjælpe med at få noget gang i den, hvis i tør, den er ganske ufarlig.

MVH mig
og tilvgi mig at jeg ikke skrev at det er min side,men ville høre jeres ærlige mening og den får man oftes ude fra. :respekt:
Jeg er altid fair,
Lone

Helt nyt forum?

Post by Lone »

Den er overhovedet ikke lortebrun på min skærm - den er flot!

men jeg synes du skal skrive hvad din ide er med forummet - eventuelt kan du sende det til mig, så skal jeg rette fejl.

Initiativet synes for mig, at være godt.
Armani
Posts: 170
Joined: Fri 24. Aug 2007 04:55

Helt nyt forum?

Post by Armani »

Nu har jeg lige kørt alle layotsne på siden og det er altså stadig den der er på nu igen der er flottest til..så den bliver på til jeg har fået fat i nogle med hypper, hvor de så end befinder sig.

MVH mig
Jeg er altid fair,
Post Reply