Har Strigler fået adgangsbegrænsning

Her kan du snakke om al det, der ikke hører hjemme på de andre fora! Al den snak der plejer at løbe i Rytterstuen - det er her! Intet er forbudt - bare du følger dansk lov.
Post Reply
aribeth

Har Strigler fået adgangsbegrænsning

Post by aribeth »

[quote:05a421065b]eller et livmoderfremfald i forargelse[/quote:05a421065b]

FOr satan DeerH... du må ikke skrive sådan noget... det kan resultere i for tidlig fødsel!!! (kan man godt grine så meget man føder??)


Katrine
User avatar
JoS
Posts: 74
Joined: Thu 2. Oct 2008 09:03

Har Strigler fået adgangsbegrænsning

Post by JoS »

Tak! :elsk:

Jeg ved ikke om jeg bliver nogen aktiv skribent, men jeg vil da gøre mit bedste. Eller værste.

For nu at lægge et par facts på bordet siden I ved ingenting om mig, og jeg ved lidt om nogen af jer gennem snig-spioneringen... det er vist en anelse uretfærdigt...

1. Hesteløs. (Rejser for meget, pendler mellem udlandet og sydlige Jylland)
2. Skriver dansk som en brækket arm. Det værste er at få det til at lyde som dansk... og ligne det. Mine fingre vil meget hellere engelsk.
3. Ejer af en rød cykel der hverken er bygget af nederen eller kage.
4. Guf. En pakke færdiglavet butterdej. 2 søde æbler. Kanel, smør, sukker. Pladerne optøs, æbler skives. Butterdejen smøres med smør. Sukker, kanel og æbleskiver blandes og lægges på buttedejspladerne der foldes og presses sammen. Bages ved ca 200 grader indtil butterdejen er gylden. Mmmmm!
5. Er til ponydyr. Gule, gerne. Og med strithår.

- Oh, og min laptop har ikke noget ø. :hhansen:
"The cat lives alone, has no need of society, obeys only when she pleases, pretends to sleep that she may see more clearly, and scratches everything on which she can lay her paw."
Deerhunter

Har Strigler fået adgangsbegrænsning

Post by Deerhunter »

Det kan man godt - påstår Sophie. Hun påstår det står i manualen for Gravide Fruentimmere. :hhansen:
Susmh
Posts: 487
Joined: Mon 20. Feb 2006 12:32

Har Strigler fået adgangsbegrænsning

Post by Susmh »

Jeg syntes det er rigtig rart med login.
Jeg bryder mig ikke om at skrive på debatsider hvor google og resten af verden kan læse med.
Susanne

Always look at the bright side of life.
User avatar
annetteB
Posts: 11902
Joined: Tue 29. Nov 2005 11:53

Har Strigler fået adgangsbegrænsning

Post by annetteB »

[quote:dbe3f66843](kan man godt grine så meget man føder??) [/quote:dbe3f66843]

Nej. Grinet stivner med statsgaranti et sted undervejs.
:ondgrin:

Velkommen til, JoS! Håber du bliver aktiv skribent herinde nu du er lokket ud af "skabet".
:linski:
Enhver religion, der styres af gamle, ugifte mænd (ofte med fuldskæg), er en forbandelse for menneskeheden og uden tvivl en pestilens for gud.
User avatar
JoS
Posts: 74
Joined: Thu 2. Oct 2008 09:03

Har Strigler fået adgangsbegrænsning

Post by JoS »

[quote:901cd60b28="Deerhunter"]Nu skal man da gøre en aktiv indsats for at få sure opstød eller et livmoderfremfald i forargelse. [/quote:901cd60b28]

Ja, jeg fik så sodavand i næsen (af den kommentar). Det er vel næsten lige så godt. :lol:

Måske sku' jeg tørre det op der endte i tastaturet?
"The cat lives alone, has no need of society, obeys only when she pleases, pretends to sleep that she may see more clearly, and scratches everything on which she can lay her paw."
User avatar
annetteB
Posts: 11902
Joined: Tue 29. Nov 2005 11:53

Har Strigler fået adgangsbegrænsning

Post by annetteB »

Det virker HELLER ikke at køre off-road på stranddiger en hel eftermiddag på bagsædet af en semiantik østtysk motorcykel, skal jeg hilse at sige.
:lol:

Smarte mennesker der har regnet på indholdet af prostagladiner i sæd hævder at sex kan sætte en fødsel i gang....forudsat man har +292 samlejer lige i rap, altså.
(muligvis skal man ud dog liige låne en anden mand eller to når man er midtvejs? :hhansen:)
Enhver religion, der styres af gamle, ugifte mænd (ofte med fuldskæg), er en forbandelse for menneskeheden og uden tvivl en pestilens for gud.
PiaK

Har Strigler fået adgangsbegrænsning

Post by PiaK »

Det der med at gå over tid GIDER jeg ikke høre om :ond:

Men kommentaren med livmoderfremfaldet var nu en af dagens bedste :viben: :askepot: :askepot:
aribeth

Har Strigler fået adgangsbegrænsning

Post by aribeth »

Hmmmmm hvem skal jeg så lytte på?!?! Når nu Sophie siger det så klogt... og June og Annette siger noget andet så klogt... !! jeg tror jeg skal helgardere mig... LAD venligst væremed at være sjove før 1. februar 2009 :linski:


Katrine
Deerhunter

Har Strigler fået adgangsbegrænsning

Post by Deerhunter »

Det minder mig om historien om parret der netop ville prøve metoden med de 292 samlejer. På et tidspunkt skulle manden på toilettet.

Mens han knappede bukserne op, sagde han: “Kom bare frem - du skal kun tisse”. :hhansen:
Post Reply