Har Strigler fået adgangsbegrænsning

Her kan du snakke om al det, der ikke hører hjemme på de andre fora! Al den snak der plejer at løbe i Rytterstuen - det er her! Intet er forbudt - bare du følger dansk lov.
Post Reply
User avatar
KatieKat
Posts: 8308
Joined: Sun 20. Nov 2005 17:14

Har Strigler fået adgangsbegrænsning

Post by KatieKat »

Ok, kan vi ikke stoppe med det her og kalde ting hvad de er? Hvad er det for et forum med lange tøjler? Og hvem er de sure på? Og hvem er sure på dem?
Don't blame gravity on me.. I voted for velcro!
LeneP
Posts: 864
Joined: Sun 18. Nov 2007 00:53

Har Strigler fået adgangsbegrænsning

Post by LeneP »

slettet
User avatar
annetteB
Posts: 11902
Joined: Tue 29. Nov 2005 11:53

Har Strigler fået adgangsbegrænsning

Post by annetteB »

[quote:1be56ad427]Jeg er faktisk på en eller anden måde ked af at blive associeret med en af de der meget indspiste og nu også lukkede grupper der findes på nettet.[/quote:1be56ad427]

Det er jeg faktisk osse.
:ked:

Det er hvad det er, at strigler.dk tilsyneladende af somme og visse betragtes som et elitært og ubehageligt forum. Dét kan jeg leve med: vi læser alle hvad der fanger vor interesse, og de der søger strigler.dk igennem efter slam finder sikkert rigeligt af slagsen.
(især da, hvis ikke bare leder,men osse de læser og forstår alt B-O-G-S-T-A-V-E-L-I-G-T) - og det rører personligt mig en forkromet papand.

Folk er osse velkomne til at synes om mig (og det selskab jeg færdes i) hvad de vil. Det høfligste ville afgjort være, at de sagde det til MIG - men jeg er heller ikke altid selv særlig høflig, så jeg kan OSSE sagtens leve med, at de istedet får det ud mellem sidebenene andetsteds. Det er der aldrig nogen der er døde af.

Jeg vil bare helst, at folk i det mindst har MULIGHED for at sige det direkte til mig hvis der er "noget" - og jeg vil allerallerallerhelst, at dét jeg siges i åbent forum, så ingen har nødig at tro jeg sidder bag lukket dør og konspirerer med nogen om "noget"

Det skal naturligvis ikke forståes som at jeg lever mit hele liv offentligt, eller at man ikke kan tale med mig Sub Rosae, men især på et netforum, hvor ens ord står skrevne og kan ses af forbipasserende til evig tid, da vil jeg faktisk helst have åbne døre, mange tak.

Jeg har en gang været bruger i et "lukket" forum hvortil man skulle inviteres af en "insider" og derefter diskuteres af et panel for at få lov at "komme ind".
Det var faktisk på mange måder en urar oplevelse og forummet endte ikke overraskende med at æde sig selv op indefra.

Som jeg har nævnt i en tidligere tråd om lukkethed og indspisthed, så synes jeg IKKE vi skal gå Jehovas vidners "interessante" pamfletter i bedene = sænke fællesnævneren til det absolut lavest mulige niveau på ethvert plan alene med dét formål i teorien at at kunne tækkes og dermed tiltrække flest mulige brugere.

Men jeg synes den onde lyneme HELLER ikke, at vi skal få strigler.dk til at virke mere "interessant" for udefrakommende læsere ved at "lukke døren" som det er gjort nu, hvor der er log-in-krav for at læse hvad det NU er vi "sidder og konspirerer" om.

Nix.
Faktisk er jeg vældig glad for at bruge strigler.dk,men jeg ser med alvor på dette tiltag og håber det bliver ved forsøget (hvor længe render sådan en forsøgsperiode egentlig?) for ellers må jeg nok overveje min fremtid som bruger herinde.
(Pis, så bliver jeg nødt til at få mig et liv en gang?? Nogen der ved hvor jeg kan downloade sådan et??)
Don't hide it and don't show it off for nothing.
:hhansen:
Enhver religion, der styres af gamle, ugifte mænd (ofte med fuldskæg), er en forbandelse for menneskeheden og uden tvivl en pestilens for gud.
User avatar
JoS
Posts: 74
Joined: Thu 2. Oct 2008 09:03

Har Strigler fået adgangsbegrænsning

Post by JoS »

[quote:8ce47a99fa="KatieKat"][quote:8ce47a99fa]Velkommen JoS -jeg bruger også str. 41 i sko, så du skal nok falde godt til her [/quote:8ce47a99fa]
Det gør jeg også. Så det må jo betyde at JoS er superstriglemateriale... :hhansen:[/quote:8ce47a99fa]

Ah, jeg læner mig tilbage og arbejder på at overtage verdensherredømmet i nær fremtid. Al det der superstrigle-noget... det er ikke nok! :hhansen:

Bare det nu ikke koster for meget arbejde. Det er så besværligt at undertrykke folk der ikke vil undertrykkes. Fandens osse. :floejt:

[quote="Lone Beck"][quote:8ce47a99fa]jeg bruger også str. 41 i sko, så du skal nok falde godt til her :lol:[/quote:8ce47a99fa]

Det er jo en kvalifikation i sig selv. Eller noget. Under alle omstændigheder er det nemmere at få billige sko på udsalg. Man skal jo være taknemmelig for de små ting i livet. :heidio:
"The cat lives alone, has no need of society, obeys only when she pleases, pretends to sleep that she may see more clearly, and scratches everything on which she can lay her paw."
User avatar
Godzilla
Posts: 6894
Joined: Fri 18. Nov 2005 00:29

Har Strigler fået adgangsbegrænsning

Post by Godzilla »

Nåe det er derfor jeg ikke er toneangivende her?

Jeg bruger kun str. 38, så jeg går i for små sko!

[size=9:9115b712d2](måske skulle jeg lave mit eget forum for folk med små fødder, så jeg kan blive hørt OG være diktator!)[/size:9115b712d2]
Godzilla....the Donkeymom Image

Don't underestimate the power of denial.
User avatar
Dorte Hansen
Posts: 1316
Joined: Fri 18. Nov 2005 09:37

Har Strigler fået adgangsbegrænsning

Post by Dorte Hansen »

[quote:44bf85984a](måske skulle jeg lave mit eget forum for folk med små fødder, så jeg kan blive hørt OG være diktator!) [/quote:44bf85984a]

Næ du, det må da være mig der skal være hersker der.

jeg bruger nemlig størrelse 35, slå den folkens.
Nu med køter-bande!
Micita
Posts: 217
Joined: Wed 12. Jul 2006 21:50

Har Strigler fået adgangsbegrænsning

Post by Micita »

Aha denne tråd forklarer hvorfor jeg ikke kunne læse strigler i går fra min samboers pc :ide: Jeg fattede minus men regnede med det var ammehjernen som var på spil igen. Venligt ikke skyd mig :avav:

Synes også det er lidt trist at gode forums lukker sig af fra omverdenen. Har prøvet det med et andet forum, som var super hyggeligt, men med flere og flere restrikstioner blev det til at jeg som sjældent skriver men ofte læser følte mig lidt uvelkommen. Håber ikke det sker med strigler.
User avatar
JoS
Posts: 74
Joined: Thu 2. Oct 2008 09:03

Har Strigler fået adgangsbegrænsning

Post by JoS »

[quote:ead1ee8914="Dorte Hansen"]
jeg bruger nemlig størrelse 35, slå den folkens.[/quote:ead1ee8914]

Nu er det jo ikke særligt imponerende med en diktator der dejser om i blæsevejr fordi der er for lidt ombuk for neden... :lea:

Næh, stor fod... det skal der til! (Så kan det også mærkes, når folk får sparket for ikke at være flinke undersåtter ) :hhansen:
"The cat lives alone, has no need of society, obeys only when she pleases, pretends to sleep that she may see more clearly, and scratches everything on which she can lay her paw."
User avatar
Godzilla
Posts: 6894
Joined: Fri 18. Nov 2005 00:29

Har Strigler fået adgangsbegrænsning

Post by Godzilla »

Dorte, vi laver en junta. Så kan vi støtte hinanden i blæsevejr, og sparke i stereo. :prut:
Godzilla....the Donkeymom Image

Don't underestimate the power of denial.
User avatar
Dorte Hansen
Posts: 1316
Joined: Fri 18. Nov 2005 09:37

Har Strigler fået adgangsbegrænsning

Post by Dorte Hansen »

[quote:90da24c8f0]Dorte, vi laver en junta. Så kan vi støtte hinanden i blæsevejr, og sparke i stereo.[/quote:90da24c8f0]


Den er jeg med på.

Så skal de dælme bare komme an, alle de der folk der lever på en stor fod.

BIGFOOT GO HOME
Nu med køter-bande!
Post Reply