YO Bitchessss......Så blev det april...

Her kan du snakke om al det, der ikke hører hjemme på de andre fora! Al den snak der plejer at løbe i Rytterstuen - det er her! Intet er forbudt - bare du følger dansk lov.
Post Reply
Pia
Posts: 1880
Joined: Thu 29. Apr 2010 11:28

Re: YO Bitchessss......Så blev det april...

Post by Pia »

Jeg har været oppe hos superponyen, longeret lidt og trænet hop/vægt i bøjler/op og ned af skammel + vægt i sadlen. Fra begge sider, naturligvis.

Den eneste grund til jeg ikke kravlede helt op, var fordi min hjelm lå i stalden :hhansen:

Han er begyndt at bevæge sig meget bedre i longen. Han kan indparkere. Han kan stå selv og blive stående når jeg hopper rundt og laver tossede ting omkring ham :jeanie:

Jeg gad dog godt han begyndte at strække sig i traven, men det er måske et spørgsmål om tid? Det kommer lidt momentvis, men jeg er lidt i tvivl om hvordan jeg får det forstærket. (Jeg roser verbalt og kikser ham, som en gal, men jeg vil gerne have lidt længere stræk, måske jeg bare er utålmodig.)

Fed dag!
misssophie
Posts: 2533
Joined: Thu 30. Jul 2009 11:01

Re: YO Bitchessss......Så blev det april...

Post by misssophie »

april-billeder...

skidt-and sammen med hygiejne-and...


Image

og lidt andre billeder fra en forårs eftermiddag:
Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image
Misssophie
Pia
Posts: 1880
Joined: Thu 29. Apr 2010 11:28

Re: YO Bitchessss......Så blev det april...

Post by Pia »

Vinterlig forårsstemning :-)
Gode billeder, men altså de der ænder er da ikke...kønne....
Intunia
Posts: 2600
Joined: Mon 29. Jun 2009 20:37

Re: YO Bitchessss......Så blev det april...

Post by Intunia »

Jeg har eksamensstress.
Fuck hvor jeg hader gruppearbejde....i øjeblikket!
bla bla bla
User avatar
Mia
Posts: 187
Joined: Tue 2. Dec 2008 19:31

Re: YO Bitchessss......Så blev det april...

Post by Mia »

Nogle gange glæder jeg mig bare til at være alene hjemme....
User avatar
Ane
Posts: 3438
Joined: Thu 24. Nov 2005 12:04

Re: YO Bitchessss......Så blev det april...

Post by Ane »

Jeg var til koncert i går med Jake Bugg. Han er fantastisk, totalt ung, totalt fantastisk: http://www.youtube.com/watch?v=_est5zPL6eo

og så har jeg booket træningsophold til mig og hest hos Liv.. det bliver godt!

Pia - ting tager tid.. og lad være med at beløn ham for en bestemt hovedholdning, det rammer dig i røven senere.

-Excuses are the nails used to build a house of failure
misssophie
Posts: 2533
Joined: Thu 30. Jul 2009 11:01

Re: YO Bitchessss......Så blev det april...

Post by misssophie »

hun-ænderne er nu ret yndige og små (dog stadig dobbelt størrelse af alm. ænder i en alm. sø...)

han-ænderne har meget rødt i hovedet,- og er nogle store skuder på ca 50 cm længde.

-men de er charmerende! og sjove! og æder dræbersnegle!
Misssophie
Pia
Posts: 1880
Joined: Thu 29. Apr 2010 11:28

Re: YO Bitchessss......Så blev det april...

Post by Pia »

Ane wrote:
Pia - ting tager tid.. og lad være med at beløn ham for en bestemt hovedholdning, det rammer dig i røven senere.


Tjek, så det er bare at vente på, han finder ud af, at det er fedest at gå i den lange strakte form?
Hvad gør man hvis de vælger at gå som et badekar (er trods alt ikke aktuelt, men hvad nu hvis?)
User avatar
Stimata Doamna
Posts: 6496
Joined: Wed 20. Dec 2006 11:58

Re: YO Bitchessss......Så blev det april...

Post by Stimata Doamna »

Så er vi landet igen efter en uges skiferie i Frankrig efterfulgt af en 3-dages tur til DK. Det var dejligt at komme ud at klappe ponierne og strigle et kilo pels af dem begge to. Jeg synes ellers ikke, at de har farligt meget pels, men vi kan vist snart strikke en pony mere.
Venlig hilsen
Randi



Riding ... the art of keeping a horse between you and the ground
User avatar
HeidiO
Posts: 2679
Joined: Sun 1. Jul 2007 09:37

Re: YO Bitchessss......Så blev det april...

Post by HeidiO »

Pia wrote:
Ane wrote:
Pia - ting tager tid.. og lad være med at beløn ham for en bestemt hovedholdning, det rammer dig i røven senere.


Tjek, så det er bare at vente på, han finder ud af, at det er fedest at gå i den lange strakte form?
Hvad gør man hvis de vælger at gå som et badekar (er trods alt ikke aktuelt, men hvad nu hvis?)


Laver mange lasagner til fryseren?
Ej spøg til side, så ville jeg gå tilbage til skridt i, i hvert fald nogle dage, og så liste ham i trav igen og se hvordan det så ser ud.

Vi har lige været til et superfedt arrangement, hvor Christine Feldthaus stod for underholdningen. Hun var virkelig god og havde salen i sin hule hånd.
Heidi
Post Reply