Test af nyt webhotel

Her kan du snakke om al det, der ikke hører hjemme på de andre fora! Al den snak der plejer at løbe i Rytterstuen - det er her! Intet er forbudt - bare du følger dansk lov.
aribeth

Test af nyt webhotel

Post by aribeth »

Hej Heidi og velkommen til, og må jeg i øvrigt sige SIKKE en dejlig fjordhest på din avatar.

Det er helt sikkert fordi du først har oprettet en bruger i dag, kopiforummet er nemlig ikke helt opdateret, men jeg ved ikke om det er noget teknikslaven kan gøre noget ved.

Katrine
User avatar
HeidiO
Posts: 2679
Joined: Sun 1. Jul 2007 09:37

Test af nyt webhotel

Post by HeidiO »

Helt i orden, jeg venter gerne.

Avataren er bøffen aka Sonny Fjordblik - men det skal jeg da gerne fortælle lidt mere om når jeg får lavet en præsentation.
Heidi
User avatar
KatieKat
Posts: 8308
Joined: Sun 20. Nov 2005 17:14

Test af nyt webhotel

Post by KatieKat »

Heidi, det skyldes at det er en uges tid siden vi lavede kopien til testforummet. Hvis du først har oprettet dig herinde i dag så vil du ikke findes derinde, desværre. Til gengæld kan du lave dig en bruger derinde og se om den funktion også virker som den skal så lover jeg til gengæld at huske at få dig med når vi flytter hele forummet. :bahh:
Don't blame gravity on me.. I voted for velcro!
User avatar
Teknikslaven
Administrator
Posts: 240
Joined: Thu 22. Jun 2006 16:36

Test af nyt webhotel

Post by Teknikslaven »

Indholdet på kopiforumet er ca en uge gammelt. Det vil nok ikke blive opdateret før vi eventuelt skifter over - så vil det blive rykket over med alt der måtte være på det tidspunkt..
Selvom man ikke lige kan logge ind (hvis man fx først har oprettet sin bruger indenfor den sidste uge), kan man stadig få en idé om hastigheden, ved bare at kigge rundt.

Kopiforumet ligger på en kraftig server med en stor linie bag, for at Gunni slipper for at føle at det er som at blive trådt ihjel af gæs.. :hhansen:

Alternativt kan man også prøve at tilmelde sig på kopiforumet.. Denne bruger vil dog blive slettet til fordel for det der er på den ægte Strigler..

- Anders
Mvh.
Teknikslaven
User avatar
CXEC
Posts: 9091
Joined: Mon 21. Nov 2005 14:26

Test af nyt webhotel

Post by CXEC »

Virker tjept og godt! :jeanie:
Venlige tanker

CXEC



"Den som spørger dumt, bliver ofte klogere end den, som tror at vide alt."
-Sokrates
Jillow
Posts: 1526
Joined: Tue 11. Jul 2006 18:53

Test af nyt webhotel

Post by Jillow »

det køre lidt hurtigere ja, syntes forsat det er for risiko fyldt ikke at tænke sig godt om vedr. webhotel hosting. som skrevet før er det blot min mening, jeg ved en eller 2 af jer ved det samme som jeg ved omkring server, hvorfor ikke udnytte det så er man da "fri" for at have en "mellem mand". blot et ide oplæg. Og forsiden bugner med info som de fleste nok springer over ( tror jeg).. Hvorfor så ikke for enkle det bare lidt??..
*******************
"Enhver har ret til menings- og ytringsfrihed;
denne ret omfatter frihed til at hævde sin opfattelse
uden indblanding og til at søge, modtage og meddele
oplysning og tanker..."
Menneskeretighedernes artikel 19
********************
User avatar
KatieKat
Posts: 8308
Joined: Sun 20. Nov 2005 17:14

Test af nyt webhotel

Post by KatieKat »

Undskyld Jillow, men jeg ved ikke helt hvad du snakker om vedrørende servere? Kan du ikke eventuelt sende mig en pb og uddybe hvad du mener? Så skal jeg gerne kigge på det.

Jeg personligt er glad for forsiden og bruger flere af funktionerne dagligt. Forhåbentligt får vi gang i nyhederne igen så der bliver nye interessante ting at kigge på.
Don't blame gravity on me.. I voted for velcro!
Jillow
Posts: 1526
Joined: Tue 11. Jul 2006 18:53

Test af nyt webhotel

Post by Jillow »

[quote:4e65149953]Undskyld Jillow, men jeg ved ikke helt hvad du snakker om vedrørende servere? Kan du ikke eventuelt sende mig en pb og uddybe hvad du mener?[/quote:4e65149953] jo da.. den kommer en af de nærmeste dage.
*******************
"Enhver har ret til menings- og ytringsfrihed;
denne ret omfatter frihed til at hævde sin opfattelse
uden indblanding og til at søge, modtage og meddele
oplysning og tanker..."
Menneskeretighedernes artikel 19
********************
User avatar
annetteB
Posts: 11902
Joined: Tue 29. Nov 2005 11:53

Test af nyt webhotel

Post by annetteB »

Nå, hvad sker der så i sagen?
*nysgerrig smiley*
Enhver religion, der styres af gamle, ugifte mænd (ofte med fuldskæg), er en forbandelse for menneskeheden og uden tvivl en pestilens for gud.
User avatar
KatieKat
Posts: 8308
Joined: Sun 20. Nov 2005 17:14

Test af nyt webhotel

Post by KatieKat »

Der sker det at vi flytter strigler hurtigst muligt. Vi skal til at betale for et år mere og vil hellere nøjes med at betale for det nye.
Teknikslaven er ved at forberede det hele så det kan gøres så nemt og smertefrit som overhovedet muligt.
Don't blame gravity on me.. I voted for velcro!
Post Reply