Hæhæhæ

Her kan du snakke om al det, der ikke hører hjemme på de andre fora! Al den snak der plejer at løbe i Rytterstuen - det er her! Intet er forbudt - bare du følger dansk lov.
User avatar
Dorte Hansen
Posts: 1316
Joined: Fri 18. Nov 2005 09:37

Hæhæhæ

Post by Dorte Hansen »

[quote:954def76c7="smukke-ped"]Ja det er virkelig konstruktivt skrevet...hvad skal vi så bruge det til....

Rollkur eller ej,hun var den der havde den bedste tur på banen....og det er vel nok det der tæller.[/quote:954def76c7]

Selfølgelig er det da det der tæller.

Ligesom at vi jo også synes det er okay når lille lise pisker sin hest vildt igennem ponygames, så er det okay at hun vinder, for hun var jo hurtigst den dag.


Eller noget.
Nu med køter-bande!
User avatar
Sasser
Posts: 165
Joined: Sat 19. Jul 2008 10:02

Hæhæhæ

Post by Sasser »

Dommerne BURDE dømme efter hvad der sker på banen...
User avatar
Tigerbaby
Posts: 1506
Joined: Thu 20. Jul 2006 17:56

Hæhæhæ

Post by Tigerbaby »

Ja, det var da både oplysende, lærerigt og fremmende for egen stillingtagen at læse den artikel, eller hvad det nu er... :ehj:

Jeg så ikke Ankys ridt, da jeg desværre skulle på arbejde, så jeg kan ikke udtale mig om det.

Dommerne skal da ikke bedømme udfra rytternes valgte træningsmetode. Skulle de så sidde der og sige "Ja hun er godt nok den der laver det flotteste program, men vi ved at hun bruger rollkur, og det er der vist nogle mere eller mindre selvbestaltede eksperter der påstår er frygtelig dyremishandling, så vi må hellere diskvalificere hende."?

Det er da fint at Epona ikke følger strømmen, men som der er forskel på politiken og ekstra bladet, er der tydeligvis også forskel på hestemedierne.

Ja ja, jeg har ikke læst alt hvad de skriver på epona, min kommentar er udelukkende baseret på den linkede artikel, og nej rollkur er ikke noget jeg ville anvende.
User avatar
Sasser
Posts: 165
Joined: Sat 19. Jul 2008 10:02

Hæhæhæ

Post by Sasser »

Hvem siger også de burde bedømme efter træningsmetoder?

Jeg gentager: De BURDE dømme efter det der sker på banen

Benspjæt, hoppen til siden, spændte heste, åbne munde, næser bag lod og halve afsidninger burde da trække kraftigt ned? :ehh:
Post Reply