Ooooh my darling, Valentaaaaaaaaaajn

Her kan du snakke om al det, der ikke hører hjemme på de andre fora! Al den snak der plejer at løbe i Rytterstuen - det er her! Intet er forbudt - bare du følger dansk lov.
kamber
Posts: 542
Joined: Tue 11. Nov 2008 21:49

Re: Ooooh my darling, Valentaaaaaaaaaajn

Post by kamber »

Nej, vallentegn er noget opreklameret lort. Det samme med hallåviiin. Hvad blev der af den gode gamle danske tradition med at skære roelygter, hva hva hva :mettebo:

Nå, generelt er jeg ikke imod USA, men jeg er imod, at så meget derfra sniger sig ind i det danske. Hvad dælen er der galt med vores egne traditioner? Og jo, jeg er også sådan én, der ikke kan klare al den der amerikanisering/anglifisering af det danske sprog....
Et in arcadia ego
User avatar
CXEC
Posts: 9091
Joined: Mon 21. Nov 2005 14:26

Re: Ooooh my darling, Valentaaaaaaaaaajn

Post by CXEC »

NUL putte!!! Ikke tale om. Vi har en del Danske traditioner som jeg synes det kan være fint at holde fast i, men kommercielle højtider - ellers tak!
Venlige tanker

CXEC



"Den som spørger dumt, bliver ofte klogere end den, som tror at vide alt."
-Sokrates
User avatar
BeritH
Posts: 3114
Joined: Mon 3. Mar 2008 12:08

Re: Ooooh my darling, Valentaaaaaaaaaajn

Post by BeritH »

Nope - Valentine og halloween hører ikke til i Danmark, hvis man spørger mig.

BeritH
Nej gud fri mig da vel om jeg skulle mene noget om det - offentligt!

Husk at jeg skal tituleres Deres Velærværdighed

Nu med egen kirke - frelse og syndsforladelse tilbydes mod mindre vederlag
vicky02
Posts: 830
Joined: Thu 28. Feb 2008 16:53

Re: Ooooh my darling, Valentaaaaaaaaaajn

Post by vicky02 »

Vi gjorde igår.
Normalt holder vi det aldrig, men jeg lavede lidt ud af dagen.
Jeg har jo ligesom kun 1 uge til termin, har været jævnt uuholdelig den sidste tid pga graviditeten og kæresten har virkelig trukket et læs herhjemme!
Så jeg afleverede et sødt brev til ham på sengen, og havde bestilt bord til brunch. (at deres tema så var fastelavn, med unger i alle afskygninger gjorde nu ikke noget).
Resten af dagen var bare hygge og afslapning.

Men udover der stod "til min valentine" på brevet, så var der intet der var specielt valentines agtigt.
User avatar
Godzilla
Posts: 6894
Joined: Fri 18. Nov 2005 00:29

Re: Ooooh my darling, Valentaaaaaaaaaajn

Post by Godzilla »

Næ, hvis jeg overhovedet SER min kæreste en sjælden gang imellem skal jeg være GLAD p.t. Og når jeg ser ham, har han det så elendigt, at romantik er umulig og jeg bliver slet ikke glad alligevel. :ked:

Jeg har så ondt af ham. Ingen har faneme fortjent at have det så skidt. :nej: :traet:
Godzilla....the Donkeymom Image

Don't underestimate the power of denial.
User avatar
Frieser9460
Posts: 3668
Joined: Fri 5. Sep 2008 08:43

Re: Ooooh my darling, Valentaaaaaaaaaajn

Post by Frieser9460 »

Nej, kæresten og jeg fejrer ikke Valentin. Jeg er i bund og grund ligeglad... det er da hyggeligt at fejre, men ikke nødvendigt... og kæresten synes, Valentin er noget opreklameret, amerikansk bras, så nix; ingen Valentin her. :hhansen:
Frieserhilsner og vrinsk fra
Louise

Èn gang Frieser - altid Frieser!
Post Reply