ADVARSEL - begejstring over eget barn tråd!

Her kan du snakke om al det, der ikke hører hjemme på de andre fora! Al den snak der plejer at løbe i Rytterstuen - det er her! Intet er forbudt - bare du følger dansk lov.
User avatar
CMN
Posts: 380
Joined: Thu 13. Aug 2009 20:51

Re: ADVARSEL - begejstring over eget barn tråd!

Post by CMN »

Jeg undrer på, når man ser kommentarerne til sådan nogle billeder, - føler I egentlig det i siger, eller er det bare kommentarer, der kommer fordi, så bliver dem med billederne nok glade? :ehj:

Nogen gange føler jeg at sådan nogle kommentarer kommer fordi: "Ahhhhjjjj, det da synd for hende, hun må lige have et ord med på vejen, for tænk, hvis det var mig, der havde indsendt et billede af min unge og der var ingen der kunne lide den."

ER det hykleri eller starter billederne virkelig noget positivt i Jer? :ehh:

MH Conny
Ensporethed fører vel kun til enden af den første blinde vej.
User avatar
Godzilla
Posts: 6894
Joined: Fri 18. Nov 2005 00:29

Re: ADVARSEL - begejstring over eget barn tråd!

Post by Godzilla »

ER det hykleri eller starter billederne virkelig noget positivt i Jer?


Jeg bliver fuldkommen skruk hver gang jeg ser børnebillederne :elsk: . Sommetider åbner jeg ikke baby/barn trådene af samme grund.
Godzilla....the Donkeymom Image

Don't underestimate the power of denial.
User avatar
Anja
Posts: 4457
Joined: Fri 18. Nov 2005 09:34

Re: ADVARSEL - begejstring over eget barn tråd!

Post by Anja »

Hykleri, i virkeligheden synes jeg Katrines barn er über grimt og gør nogle ucharmerende ting, men du må ikke sladre :fy:
User avatar
Anja
Posts: 4457
Joined: Fri 18. Nov 2005 09:34

Re: ADVARSEL - begejstring over eget barn tråd!

Post by Anja »

Mere seriøst, det er dejligt at følge striglebørnene, de er jo blevet født i striglernes ære og vores medstrigler har været med hele vejen fra den første morgenkvalme til ungernes første måltid... Hele vejen.

Dem der ikke bryder sig om ungerne har meldt ud for laaaang tid siden, de kommenterer sjældent og vi der har været her længe ved det og respekterer det.
User avatar
Anja
Posts: 4457
Joined: Fri 18. Nov 2005 09:34

Re: ADVARSEL - begejstring over eget barn tråd!

Post by Anja »

ÆRA sgu da ikke ÆRE :mur:
MetteboDeluxe
Posts: 2563
Joined: Fri 8. Jun 2007 22:28

Re: ADVARSEL - begejstring over eget barn tråd!

Post by MetteboDeluxe »

Anja wrote:ÆRA sgu da ikke ÆRE :mur:


Nå nå, her var jeg ellers lige så imponeret over hvor meget I egentlig gør for os Strigler :lea:


Jeg tror slet ikke Max findes... Katrine gemmer ham tilsyneladende altid væk når jeg kommer forbi. Men hvor er computeranimationen sød :hhansen:

De ender begge to som de sejeste mærkeligste børn ever :askepot:
* Kendt for :mettebo: *

* G
User avatar
Ane
Posts: 3438
Joined: Thu 24. Nov 2005 12:04

Re: ADVARSEL - begejstring over eget barn tråd!

Post by Ane »

Connie din kommentar er gennemsyret af et lettere negativt menneskesyn: vi er pissefalske hele bundtet

Helt ærligt.. hvorfor kommentere hvis man ikke mener det?

-Excuses are the nails used to build a house of failure
aribeth

Re: ADVARSEL - begejstring over eget barn tråd!

Post by aribeth »

Conny er sikkert bare muggen fordi jeg tillod mig at kommentere et ikke så pænt billed på hendes FB profil og så var der nogle koner der blev sure. Så er det jo godt man kan slette det hele derinde, ikke som her hvor det folk skriver bliver stående !


Det skal I ikke tage jer af. :hhansen:
paloma24
Posts: 91
Joined: Wed 1. Jul 2009 20:11

Re: ADVARSEL - begejstring over eget barn tråd!

Post by paloma24 »

Jeg er SÅ skruk (kommer formentlig af vi i 4 år har prøvet at lave vores egen baby og er i behandling for barnløshed :P )

Så jeg mener altid hvad jeg skriver... :peg:

Og jeg synes drengene er skønne!!! :D De ser møgfrække ud begge to, rigtige gavtyve :D
Pernille B
Posts: 247
Joined: Tue 4. Mar 2008 03:12

Re: ADVARSEL - begejstring over eget barn tråd!

Post by Pernille B »

Total lækre unger i begge har....

Har et par lækre af slagsen selv, men de er bare noget ældre end de to knægte her.... :hhansen:
Pernille

Team CoDa ox
Distanceridning
Post Reply