hesteplejehjemmet tv2 nyhederne

Her kan du snakke om al det, der ikke hører hjemme på de andre fora! Al den snak der plejer at løbe i Rytterstuen - det er her! Intet er forbudt - bare du følger dansk lov.
Post Reply
User avatar
HHansen
Posts: 6997
Joined: Fri 18. Nov 2005 09:01

hesteplejehjemmet tv2 nyhederne

Post by HHansen »

[quote:3506de5b49="Charlie"]Nej Helle. Det, det beviser er, at hesten er den samme.
Det beviser ikke om den er solgt.
Det er en påstand.
For at komme videre skal du kunne underbygge denne påstand.
Kan du det, kan vi komme videre?

Du kan ikke fortsætte med denne løse snak og bagvaskelse.
Du må komme frem med beviser, ellers må du tie.
M.v.h.
Charlie[/quote:3506de5b49]

Men vi er enige om at hesten befinder sig et sted hvor den ikke skulle være? :hva:

Og når så Pegasussie fortæller at du bare kan ringe til Sussanne fra DR åbenrå og få at vide at Jørgen Poulsen har oplyst at han har KØBT hesten af Connie - er det så ikke bevis?
Men jeg forstår naturligvis at du ikke tror på det før du selv har talt med Sussanne.. men vil du gøre det?
Mvh

-Helle

--------------------------------------------------------------------------------
I can manage without the bare necessities - it's my luxury I cant do without!
Charlie
Posts: 108
Joined: Tue 18. Nov 2008 11:20

hesteplejehjemmet tv2 nyhederne

Post by Charlie »

[quote:8cb38ece29="Tiger"]Charlie...

At flere har taget emnet om Connie´s private helbreds tilstand / arbejdsevne op er jo nok fordi Hesteplejehjemmet i den grad ER Connie.

Det handler jo lige så meget om forholdet mellem Connie og Kommunen.
Hvordan kan hun som privat person få betalt husleje/ leje af jord, staldhjælp mv af kommunen .... og samtidig være uarbejdsdygtig...

Tror sku der er mange borgere i Århus kommune som har svært ved at forstå at deres skattekroner er blevet brugt til at huse Connie forretning/forening (what ever)
Men som ekstrabladet har skrevet.... de vasker jo hænder...

Desuden så er der jo spørgsmålet om hvad alle de penge som "foreningen" har modtaget via sponsor/legater/gaver/udlejning af bokse/passerparter ?/overdragelses beløb i forbindelse med udlevering til plejefamilier mv.... hvor er de ??
Er godt klar over at der er noget der hedder smed og dyrlæge... og ellers er der udgiften på foder.
Hvad siger skattefar til det ?
Tænker bare på alle de mennesker der har doneret penge/ting til HP....

Hmm... Charlie.....
I den sidste ende er det jo århus kommune der har sørget for at CM har kunnet drive HP.....
Men som mange andre kommuner snakker de forskellige afdelinger måske ikke sammen....[/quote:8cb38ece29]

Kun et kort svar til dig.
Anmeld hende til myndighederne, eller stop dit ordskvaller.

Men tænk dig lige godt om, inden du begiver dig ud på denne færd.
CM er en så offentlig kendt person, at hun intet kan eller vil skjule.

M.v.h.
Charlie
Charlie
Posts: 108
Joined: Tue 18. Nov 2008 11:20

hesteplejehjemmet tv2 nyhederne

Post by Charlie »

Sidste nye i denne sag er, at jeg har fået en aftale i stand med CM og hendes ene datter i morgen kl. 10:00

M.v.h.
Charlie
User avatar
HHansen
Posts: 6997
Joined: Fri 18. Nov 2005 09:01

hesteplejehjemmet tv2 nyhederne

Post by HHansen »

[quote:b5642e6e3d="Charlie"]Sidste nye i denne sag er, at jeg har fået en aftale i stand med CM og hendes ene datter i morgen kl. 10:00

M.v.h.
Charlie[/quote:b5642e6e3d]

Jamen god fornøjelse :heidio:

Husk også at træffe aftaler med et par af dem der står på den anden side... Og som har oplysninger. F.eks Pegasussie, Jørgen Poulsen og Sussanne fra DR :linski:

Vi glæder os til update.
Mvh

-Helle

--------------------------------------------------------------------------------
I can manage without the bare necessities - it's my luxury I cant do without!
aribeth

hesteplejehjemmet tv2 nyhederne

Post by aribeth »

[quote:4ba912dc26]Og så lige denne sidste fra aribeth: Charlie, jeg er nysgerrig, hvem er du i forhold til denne her sag?
Se det kan du tidsnok blive bekendt med.
Jeg er ikke helt sikker på, du vil være helt interesseret i at vide det lige nu!
Forhold du dig kun roligt til den aktuelle sag! [/quote:4ba912dc26]

Hvorfor vil du ikke fortælle hvem du er nu? Hvorfor mener du at jeg og vi andre tidsnok kan blive bekendt med dette?
Hvorfor tror du at jeg og vi andre ikke vil være interesseret i at vide det lige nu?

Jeg forholder mig ganske roligt til den aktuelle sag... modsat visse andre :linski:

Pegasussi er ejeren af Lace... hun kommer med et direkte "link" tag og følg det... for din egen og vores skyld :-) Vi er alle sammen interesserede i at få belyst sandheden.
Men i øvrigt, hvorfor tror du at folk vil tage dig som investigator seriøst hvis du ikke vil fortælle os om din baggrund for disse undersøgelser som jeg læser du gerne vil "hjælpe" med:
[quote:4ba912dc26]Det jeg skal bruge, et en ansvarsbevidst anklage med navn og senere adresse. Jeg skal nok komme med en e-mail adresse i kan bruge til at sende personfølsomme oplysninger til mig på.
Men sladder og bavl, har jeg ikke tid til, hvorimod, jeg hjertens gerne vil hjælpe Jer, såvel som Connie i sandhedens teneste. [/quote:4ba912dc26]

[quote:4ba912dc26]Det et ikke juridisk ansvarsfrit at sige : Jo længere tid Connie lyver/fortier sandheden desto mere mistro sår hun ..... o.s.v[/quote:4ba912dc26]
Hjælp mig lige her... hvorfor mener du dette her ikke er "juridisk ansvarsfrit" Det er jo den fornemmelse rigtig mange af de forurettede parter og andre som har fulgt sagen tæt, netop føler... at Connie måske holder noget skjult siden hun "lyver"/ikke siger noget... (lyver er sat i situationstegn efterson jeg ikke ved om Connie lyver)

[quote:4ba912dc26]Eller denne : Charlie, det er ikke ulovligt at diskutere sager og have meninger om personer, virksomheder, foreninger og så videre i det offentlige rum...
Katrine
Nej det har du ret med, men du skal kunne tåle at stå til ansvar for det urigtige, eller det udokumenterede, du udspreder i ond tro.[/quote:4ba912dc26]
Vi skal jo ALLE stå til ansvar for det man skriver hvadenten det er sandt eller falsk... det er vist almindelig børnelærdom :linski:
Jeg får igen opfattelsen af, at du er enormt følelsesladet omkring denne her sag, derfor får du også engang imellem sagt et par ikke så pæne ord :linski: Dine krav om dokumenterede påstande må du forstå nødvendigvis også gælder for dig selv. :-)
Og hvis du mener nogen eller jeg har skrevet noget her i debatten i ond tro så bedes du venligst dokumentere det!

Jeg går ud fra du gerne vil tages seriøst i debatten... så begynd at svar på indlæggene og de spørgsmål der bliver stillet tilbage til dig... ellers får du ikke det du ønsker...


Katrine
pegasussie
Posts: 237
Joined: Tue 5. Aug 2008 07:40

hesteplejehjemmet tv2 nyhederne

Post by pegasussie »

Charlie : når du nu har det møde med Conni så spørg hende om major og Klaus . Bed hende om at vise dig plejehjemskontrakten , tag derefter hen og se at hesten er der hvor den skal være , tag billeder af dem og vend så tilbage og vis dem her.

Så vil jeg respektere dit ønske om at få sandheden frem. Ellers giver jeg ikke 5 flade ører for den og du er faktisk total til grin.

Det du overhovedet ikke har fattet er at alle herinde helst ser at du får ret og kan vise billeder som dokumenter at Conni taler sandt.
Så vil mange mennesker blive glade - Jeg er nemlig alt andet end glad for at få ret i mine antagelser !
Deerhunter

hesteplejehjemmet tv2 nyhederne

Post by Deerhunter »

Kære Charlie.

Det er lykkedes dig på den mest imponerende facon, via din elegante retorik, at argumentere så overbevisende for din sag, at de oprindelige kritiske spørgsmål er dukket op på ny med fornyet styrke.

Du har desuden modigt valgt offentligt at udstille din grænseløse uvidenhed om aftaleloven. Man kan kun have respekt for dit mod - det samme kan desværre ikke siges om dine evner til at forstå.

Vi er dig stor tak skyldig for din indsats, som viser nødvendigheden af de kritiske spørgsmål.
User avatar
Elsoma
Posts: 249
Joined: Fri 18. Nov 2005 18:00

hesteplejehjemmet tv2 nyhederne

Post by Elsoma »

:linski: Sjovt! C skal møde C :ehh:
User avatar
Lone Beck
Posts: 7853
Joined: Thu 17. Nov 2005 15:16

hesteplejehjemmet tv2 nyhederne

Post by Lone Beck »

Antyder du at C = C, Ellen? :-o
Venlig hilsen
Lone den Anden

Selvfølgelig er det meningen at vi skal spise dyrene - ellers var de jo ikke lavet af kød
User avatar
xtiny
Posts: 2833
Joined: Thu 22. Jun 2006 16:59

hesteplejehjemmet tv2 nyhederne

Post by xtiny »

Sjovt, jeg gennemlæste tråden- og jeg var skeptiker. 3 heste ud af 700?
Men jeg har skiftet mening undervejs, fx med den forening, der altså ikke findes (jeg er ret god til at lede ting op på nettet- findes det- kan jeg finde det!). Så blev jeg skeptisk. Den stod ikke i nogen foreningsliste- og de lister bliver ikke opdateret over kort tid.

Et meget karismatisk menneske og en dominant personlighed- kan slippe af sted med meget! (Tvind fx!). Så, det har du ikke ret i Charlie. Connie er karismatisk (jvf Kurt kom forbi), og hun sad et sted med magten over folk, der psykisk ikke var i topform. Hun har kunnet få det, som hun ville langt henad vejen.

Kommunen var/er ligeglad med hestene, da Connie for dem vel drev/driver et socialpædagogisk opholdssted. Der er forskel på mennesker og dyr!
Mvh
xtiny
- - -
Al problems are people problems: No people, no problems!
Post Reply