hesteplejehjemmet tv2 nyhederne

Her kan du snakke om al det, der ikke hører hjemme på de andre fora! Al den snak der plejer at løbe i Rytterstuen - det er her! Intet er forbudt - bare du følger dansk lov.
Post Reply
ostehaps
Posts: 74
Joined: Fri 29. Feb 2008 13:34

hesteplejehjemmet tv2 nyhederne

Post by ostehaps »

Mon dog Conny lader sin datter sidde og lire så meget af
SUCESS KOMMER F
Charlie
Posts: 108
Joined: Tue 18. Nov 2008 11:20

hesteplejehjemmet tv2 nyhederne

Post by Charlie »

Torsdag d. 20-11-2008 kl. 10, havde jeg aftalt personligt møde med CM.
Hun bad om 2 timers udsættelse p.g.a. travlhed. Det kunne jeg ikke p.g.a. min kalenden, så vi enedes om et telefon møde kl. 12.
Deltagerne ved tlf. mødet CM, hendes datter S og undertegnede.

Efter telefonmøde med CM/S, samtale med div. myndigheder, kan jeg meddele følgende:

Jeg har fået en helt anden opfattelse af mennesket CM.

Hun udviser en knusende ro vdr. alle Jeres anklager, som hun omtaler som ammestue historier, og ondt spinn fra Wendy, der er ude efter ”blod”. Som jeg ser det, er I blevet voldført af en såkaldt herbalist, akkupunktør, med interesse for mennesker, dyr, filosofi, sundhed, og manipuleringens kunst. (Oplysninger fra hendes egen profil)
Hvis Wendy behandler sine ”patienter” på samme måde som hun behandler sine medmennesker og sine dyr, må man ønske at nogle tilsynsførende myndigheder får set på hendes forretninger, ligesom Skat og Told måske osse kan have interesse i at se nærmere på disse tiltag. Det kan arrangeres.

Wendy: Dette er et personligt spørgsmå til dig! Hvor kan jeg f.eks.checke, at du er akkupunktør og ikke en selvlært fusker? Hvad krav stilles der til, at erhverve din titel herbalist?
Jeg kan sagtens gennemskue din hestehandel!

Og der fremstår mere og mere en Wendy ( hvorfor Wendy og ikke Susanne), med en en advarsel fra politiet for smædes skriverier, der tilsyneladende fortsætter her i dette fora!
Jeg spørger hvorfor kalder hun sig for Wendy? Er hun ikke pære dansk?
Wendy Norris???? Er Wendy ikke også navnet på et ponyblad???
Hvorfor denne snobben op eller ned?
Lidt undren har jeg her? En undren der får mig til at stille spørgsmålstegn ved hendes troværdighed.

Vi må videre i dagens tekst.

Som det ses af nedenstående, er der datoer på det, jeg efterspørger.
Der er faktisk ikke meget, der tyder på, at der er rod i papirerne.
De kommer frem, når jeg spørger.
Det jeg mere fornemmer, og det er kun min egen fornemmelse, er, at CM nærmest er helt lige glad med Jeres skriblerier.
Som hun siger, har hun det bedste forhold til hendes arbejdsgiver Århus Kommune, hvilket jeg fornemmer, da endnu en mobil ringer og en fra kommunen lige skal have et svar fra CM.

CM´s datter S. meddeler at Lace er solgt.
Det er korrekt, men ikke fra hesteplejehjemmet (Hp.)
Hp. vurderede at Lace var så elendig, at hun skulle slagtes.
En chauffør bliver rekvireret, og en dag hvor CM er syg kommer chaufføren og henter Lace, der bliver udleveret af pigerne på gården.
Gården og hestene passes også selv om CM er fraværende.
Chaufføren kom ikke fordi CM var syg, men dette er et almindeligt sammentræf, og alt sammen i overensstemmelse med CM.
DETTE ER DET INTET ODIØST I!!!

Hele Hp.´s personale incl. CM tror nu Lace er slagtet og draget til de evige hestemarker.
Sagen er afskluttet fra HP´s side.
Her burde sagen være lukket!!!!

Til dem der ikke ved hvad d.v.s. at aflevere en skævbenet gammel til tider ormebefængt krikke til aflivning, kan jeg oplyse, at man ikke har en indkomst ud af dette. Der er kun sæbefabrikken tilbage, der vil give en skilling for kadaveret, og denne indkomst tilfalder vognmanden for hans arbejdsindsats.

Lace blev afleveret til Hp d. 18-1-2008 og er på plejehjemmet i 1 uge.
Herefter bliver den sendt til destruktion/aflivning/slagtning.
Hvorledes kan denne ”prægtige” usælgelige skævbenede krikke, som Wendy ikke engang kan forære væk, blive forvandlet til et pragteksemplar i Wendy´s verden?
Iflg. billederne på EB ser vi to vidt forskellige heste.
En gammel og en oldgammel.
En hest med sommer pels og en hest med vinterpels.
Det er billed manipulation Wendy. Noget du står for! EB kan ikke lave dette, da det er private foto´s af Lace

Wendy er en almindelig hestehandler, der ikke kunne komme af med sit, (undskyld udtrykket) gamle øg, og derfor fandt ud af at parkere den på Hp, som den billigste afhændelses mulighed.
Om det er bondeanger eller almindelig griskhed, der får samme Wendy til at ændre attitude, ville være godt at vide.

Jeg går ind i Lace sagen:
Lørdag d. 28-6-2008 kl. 8:00 ringer Wendy til CM og gør opmærksom på, at hesten er blevet solgt.
Mandag d. 30-6-2008 kl. 12:11 optages der rapport hos Århus Politi på foranledning af CM.
Sagen bliver efterfølgende henvist til Horsens politi, idet chaufføren hører under denne retskreds.
CM taler med Horsens politi.
CM. opsøger denne mandag sin advokat, for at få draget chaufføren til ansvar for aftalebrud.
Wendy bliver gjort bekendt med disse tiltag, men vælger senere at køre sit sololøb, hvilket CM føler som starten på dette snigløb.
Hvad vil Wendy i virkeligheden opnå?

Her spørger jeg så alle Jer hestepiger: Ville det være synderligt sandsynligt, at CM sælger en hest til en hestekræler, og efterfølgende politianmelder det? Og efterfølgende igen opsøger en advokat, for at få straffet den pågældende chauffør.
Er det ikke lidt som at parkere foran politigården i en kæmpe brandert, og så lige smutte ind og stjæle politiets madpakker?
Yderst besynderligt. Her tror jeg qua de foreliggende fact, at Wendy har spillet fallit, og er på glatis.

Jeg må lige indskyde, at Lace er Hp´s ejendom, og Hp har den fulde juridiske ret til at gøre med Lace, som Hp finder rigtigt.
Hp skal ikke stå nogen som helst til juridisk regnskab for en aflevering til slagteri/aflivning.

Det er en umulighed, at komme til at stå til ansvar for handlinger, trediemand udøver, uden rekvirentens vidende. Det guiver CM en pure frifindelse.
Det er her Wendy´s ”kæde” hopper helt af.

Wendy´s tårer harmonerer meget dårligt med den konstatering, at omtalte Wendy har prøvet at sælge og sågar at give Lace væk, men Lace var i så dårlig en forfatning, at den var umulig at sælge eller bare give den væk.
En sådan elendighed tyder efter min bedste overbevisning om et dårligt liv hos Wendy, men det kan hun så selv svare på, eller er det et ømtåleligt punkt i hendes hestehandler forretning?
Der er ingen, der efterfølgende skal komme og fortælle mig eller andre, at Hp er skyld i denne hests udseende, efter et ophold på kun en uge på plejehjenmmet. Det må Wendy selv stå til regnskab for.
Wendy havde på dette tidspunkt 20 heste, som hun erkendte hun ikke kunne magte. Hun havde personlige problemer, og ville gerne reducere bestanden til 4 heste.
Fair nok, men denne vinkel skal lige med ind over hendes og mange af I andres rørstrømske synspunkt.
En sidebemærkning: Var der ikke noget med at Wendy faldt over en trillebør og slog hovedet
(Kilde hende selv)
Det vil forklare en hel del!

Hvad er Wendy´s pointe i denne sag?
En sag om en hest, hun ikke kan sælge,
en hest hun ikke kan forære væk,
en hest hun afleverer i meget elendig tilstand,
så elendig, at Hp beslutter, at den skal aflives,
hvilket Hp så foranlediger.

Dette er lige efter bogen.

Wendy bruger Hp som skrællespand. Det er for mig helt klart.
Wendy har kørt samarbejdet med Hp af sporet, og prøver nu at profilere sig og sin hestehandel på CM´s bekostning. Hvorfor der Wendy???
Det bliver, som jeg ser det, mere og mere usmageligt.

Hvorfor sigeren af Wendy Norris´s støtter, Anne Mette Iversen, at hun har været ansat på Hp.
Det er lodret forkert iflg. kommunens oplysninger.
Hvorfor omtaler hun en Palomino hest i 98. En hest der ikke er Hp´s hest?
Det kan vi jo vende tilbage til, når vi får bedre tid!

Her er der nu to mennesker, der spreder vilde usande oplysninger for egen vindings skyld.
På samme måde er EB blevet misinformeret ud i denne heksejagt.
EB interesserer sig ikke mere for denne sag. Den er for dem død!

Vdr. gårdens økonomi har datteren S måtte tage et personligt banklån på kr. 35.000,00 for at betale en foderregning.
Dette tyder just ikke på, at dette støtter de onskabsfulde bemærkninger om, at det er en pengemaskine CM er indehaver af!.
Nærmest tværtimod.

Som jeg ser det, har vi her en sej lille ansvarsbevidst kvinde, der er røget i kløerne på en flok voldførte hestekvinder, anført af Pegasussi alias Wendy Norris. En Wendy Norris, der på tros af politiets advarsler, om ikke at fortsætte med hendes smædesskrivelser, aligevel fortsætter.
Hun er en modig kvinde.

Hvorfor bør man tro på CM,
og hvorfor kommer Wendy Norris til at fremstå anderledes?

Enkelt: CM her den fulde støtte og opbakning hos de sociale myndigheder og hos Politiet.
Wendy Norris har en advarsel liggende hos Politiet for smædes skriverier.
Så er det op til hver især selv at vælge ( undskyld udtrykket) hvilken hest I vil satse Jeres spareskillinger på!
Mon ikke det er tid til at tænke sig om igen?

Dette er hvad jeg lige fandt ud af på et par timer en sølle torsdag formiddag og lidt over middag.

M.v.h.
Charlie.
User avatar
Dorte Hansen
Posts: 1316
Joined: Fri 18. Nov 2005 09:37

hesteplejehjemmet tv2 nyhederne

Post by Dorte Hansen »

Charlie bare lige ét spørgsmål.

Hvis Lace var så dårlig at den ikke kunne sælges eller foræres væk af Wendy, hvordan søren er det så lykkedes for vognmanden at sælge den?
Nu med køter-bande!
Charlie
Posts: 108
Joined: Tue 18. Nov 2008 11:20

hesteplejehjemmet tv2 nyhederne

Post by Charlie »

[quote:641bd0b92c="ostehaps"]Jeg er ked af, at bekendtgøre, at førtidspensionen lovmæssigt er lavet for at sikre folk der ikke kan arbejde, og længere er den ikke.

Kommunerne kan ikke på noget tidspunkt ændre denne lov, da love som bekendt bliver lavet af regeringen og ikke i frokoststuen i pensionsafsnitet i Århus kommune.Derfor er det ikke en nødvendighed for mig, på noget tidspunkt at kende sagsagterne i Conny´s konkrete pensionssag.

Faktum er, at hun er tilkendt pension pga. nedsat eller tabt arbejdsevne, hvorfor hun modtager penge da hun ikke kan passe et normalt arbejde.

klokke klar fakta, der er noget ganske galt.

Efter der ikke er noget fra jeres front der dokumenteres, gider jeg ikke spilde mit liv på at finde, hverken lov § eller afsnit, cirkulære eller afgørelser til jer, dem må i selv finde, jeg kan dog hjælpe jer så meget på vej, at der kan købes et hæfte helt og holdent omkring pension, det koster 100 kr og er 47 sider.[/quote:641bd0b92c]

Ostehaps.
Tænk dig nu om igen.
CM er kommunal ansat og førtidspensionist.
Forklar hellere den.
Hvad interesse har du i at sprede dette møj?
Du er en ommer.
M.v.h.
Charlie
User avatar
HHansen
Posts: 6997
Joined: Fri 18. Nov 2005 09:01

hesteplejehjemmet tv2 nyhederne

Post by HHansen »

Hvis ikke det var så tragisk ville jeg brække mig af grin!!! :viben: :viben: :viben: :viben: :viben:

Charlie, det der var den bedste historie jeg nogensinde har læst. :hhansen:

Fantastisk fantasi!

Og fantastisk så meget man kan snyde sig selv når man bare prøver ihærdigt nok.

Forhåbentlig huskede du at spørge Connie om hesten Major? Og Claus?
Du erindrer nok at der herfra siden blev spurgt til dem også...

Imponerende! :hhansen:

PS: Det hedder SKRALDESPAND!
Mvh

-Helle

--------------------------------------------------------------------------------
I can manage without the bare necessities - it's my luxury I cant do without!
aribeth

hesteplejehjemmet tv2 nyhederne

Post by aribeth »

En eller anden "relation" må Charlie og Connie have til hinanden....

5 minutters søgning på google viser at Charlie og Connie har samme "efternavn" på deres e-mail adresser...


Fra dyrenettet.dk:
[quote:6723fc88d4]Hasselager
Hesteplejehjemmet - Hestens Venner - Beringsvej 15 - 86-92 15 54 - connie@ragtime.dk [/quote:6723fc88d4]

og blandt andet på sol.dk's debat kan man se at charlie har en emailadresse som også ender på @ragtime.dk og vist også ejer hjemmesiden www.ragtime.dk


Charlie, jeg vil rigtig gerne tage dig seriøst, og ønsker ikke at finde en skurk i den her sag, kun at få belyst hvad søren der er sket. Hvis nu du fortalte om dine bevæggrunde bag dine skriverier, så var det så meget nemmere at tage dig seriøst :-)


Katrine
User avatar
HHansen
Posts: 6997
Joined: Fri 18. Nov 2005 09:01

hesteplejehjemmet tv2 nyhederne

Post by HHansen »

Jeg vil så nok sige at HVIS Charlie og Connie kender hinanden i forvejen - så er det da rigtig meget kvalmeforvoldende at Charlie skriver sit meget lange indlæg som om han ALDRIG har talt med Connie før :opkast:

Og beskriver hvor meget hans indtryk af Connie ændrer sig ved at tale med hende...

Jeg er enig med Aribeth - der skal noget seriøst på bordet hvis smørerierne skal tages alvorligt.
Alene delen hvor der gøres grin med Wendys navn er patetisk.. Jeg kan ikke tage indlæg seriøst når der skrives sådan. :tommelned:

Hvem er du Charlie? Hvorfor er det så vigtigt at få nedgjort os alle som "hysteriske hestepiger"???
Mvh

-Helle

--------------------------------------------------------------------------------
I can manage without the bare necessities - it's my luxury I cant do without!
Charlie
Posts: 108
Joined: Tue 18. Nov 2008 11:20

hesteplejehjemmet tv2 nyhederne

Post by Charlie »

Beklager aribeth
Er du så relateret til alle den der har en E-mail adresse der slutter med hotmail.com
Kom igen.
Det er en ommer!
aribeth

hesteplejehjemmet tv2 nyhederne

Post by aribeth »

Nu er der jo RET stor forskel på ragtime.dk og hotmail.com :linski:

Hvis du vil tages ordentlig seriøst så må du forklare os hvem du er... :-)

Katrine
pegasussie
Posts: 237
Joined: Tue 5. Aug 2008 07:40

hesteplejehjemmet tv2 nyhederne

Post by pegasussie »

Jamen dog Charlie! Sikke et grundigt "efterforskning "du har lavet -

Jeg synes at du skal gå til ekstrabladet med den historie !
Post Reply