hesteplejehjemmet tv2 nyhederne

Her kan du snakke om al det, der ikke hører hjemme på de andre fora! Al den snak der plejer at løbe i Rytterstuen - det er her! Intet er forbudt - bare du følger dansk lov.
Post Reply
User avatar
Dorte Hansen
Posts: 1316
Joined: Fri 18. Nov 2005 09:37

hesteplejehjemmet tv2 nyhederne

Post by Dorte Hansen »

[quote:98d198cf55="Dorte Hansen"]Charlie bare lige ét spørgsmål.

Hvis Lace var så dårlig at den ikke kunne sælges eller foræres væk af Wendy, hvordan søren er det så lykkedes for vognmanden at sælge den?[/quote:98d198cf55]

Jeg prøver lige igen.
Nu med køter-bande!
User avatar
HHansen
Posts: 6997
Joined: Fri 18. Nov 2005 09:01

hesteplejehjemmet tv2 nyhederne

Post by HHansen »

[quote:6030d20f4f="aribeth"]Nu er der jo RET stor forskel på ragtime.dk og hotmail.com :linski: [/quote:6030d20f4f]

Ja det ER der unægtelig...

Ragtime domænet er ejet af en Michael Junior Nielsen.
Og Ragtime.dk hjemmesiden ser ikke just ud til at være en mail-service på linie med hotmail.

Det er muligt at Charlie ikke er Michael. Og at Connie heller ikke er...
Men hvis Connie og Charlie begge har deres mailadresser på Ragtime domænet, så HAR de i det mindste fælles bekendte, om de ikke just kender hinanden.

Og når man så ikke engang vil indrømme det og fortælle hvordan ting hænger sammen, så har jeg ikke interesse i at høre mere fra den front.
Mvh

-Helle

--------------------------------------------------------------------------------
I can manage without the bare necessities - it's my luxury I cant do without!
User avatar
LittleJohn
Posts: 264
Joined: Fri 14. Nov 2008 17:24

hesteplejehjemmet tv2 nyhederne

Post by LittleJohn »

efterforskning:

Hesteplejehjemmet får INGEN offenlig økonomisk støtte af nogen art(fra hesteplejehjemmets egen side)

Siden 2003 har kommunen betalt husleje og andre udgifter for Hesteplejehjemmet. Ifølge Ekstra Bladet drejede det sig om knap en kvart million kroner( fra århus stiften)

Disse 2 modsiger da lidt hinanden - eller???
Find mig p
User avatar
annetteB
Posts: 11902
Joined: Tue 29. Nov 2005 11:53

hesteplejehjemmet tv2 nyhederne

Post by annetteB »

[quote:92ebe55c6a]DETTE ER DET INTET ODIØST I!!! [/quote:92ebe55c6a]

Jo, det er der faktisk.
Hvis Connie havde læst sin egen kontrakt, så står der faktisk, at hesten "følges til det sidste" i de tilfælde hvor de af dyreetiske grunde må aflives.

At følge en hest til det sidste betyder mig bekendt IKKE at læsse den på en hestekrejlers vogn uden at forsikre sig om at den ender hos en dyrlæge eller en slagter, som rent faktisk afliver osse afliver den.

Jeg skal forresten hilse og sige, at selv gamle, skævbenede og til tider ormebefængte heste heste kan slagtes forudsat de ikke har fået medicin med tilbageholdelsespligt umiddelbart der forinden.
Og i så fald køres hesten jo netop IKKE til slagteren, men til dyrlægen.

Så længe der ikke kan føres BEVIS for noget af det påståede, så er og bliver det ævl, bævl og gamle aviser og jeg giver helt ærligt ikke en øre for din "research" sålænge den udmønter sig i et "telefoninterview" uden mulighed for at få forevist kvitteringer, kontrakter eller lignende til opbakning af den rørende historie.

Som det er nu, så står sagen faktisk ENDNU bedre i Wendys favør, idet hestehandleren rent faktisk har indrømmet osse overfor trediemand at have købt hesten af Connie - og hun har rent faktisk beviset for, at Lace HAR forladt hesteplejehjemmet i live og uden at komme til en plejefamilie heller, idet hun har sporet Lace tilbage til første handel efter plejehjemmet.

Men kom endelig igen Goodtime Charlie, vi kan alle bruge et godt grin indimellem
:viben:
Enhver religion, der styres af gamle, ugifte mænd (ofte med fuldskæg), er en forbandelse for menneskeheden og uden tvivl en pestilens for gud.
pegasussie
Posts: 237
Joined: Tue 5. Aug 2008 07:40

hesteplejehjemmet tv2 nyhederne

Post by pegasussie »

Charlie er vist ganske godt bekendt med både Connies arrangementet med Århus kommune .
For han har selv været med til at lave det.

Han er nemlig ingen ringere end den store forsvarsadvokat Bent Nielsens søn, som foruden at være junior Nielsen også er Connie Mikkelsens exmand.
Pernille B
Posts: 247
Joined: Tue 4. Mar 2008 03:12

hesteplejehjemmet tv2 nyhederne

Post by Pernille B »

Sig mig engang, er jeg den eneste der undrer mig over, at Charlie ikke vil tro på noget af de folk herinde inde fortæller af facts uden skriftlige beviser, men gerne tror på hvad som helst at Connie fortæller over et telefonmøde???

Hvad blev der lige af beviserne der??

Hvis Charlie, hvem fanden han nu end er, virkelig gerne vil finde ud af, hvad der er sket med de forskellige heste som efterlyses (for det har han i et af de tidligere indlæg sagt han gerne ville) så ville han virke meget mere troværdig, hvis han så ikke istedet for gik i kødet på Wendy og dermed starte en hetz imod hende..

Helt ærligt Charlie, det er sgu lavmålet at begynde at kritisere folk for deres navne. Der kan jo være oceaner er grunde til at en person har valgt at tage navneforandring og hvad rager det dig eller mig eller andre hvorfor Wendy hedder som hun gør?? tsk tsk..
Pernille

Team CoDa ox
Distanceridning
banana
Posts: 50
Joined: Mon 18. Aug 2008 10:10

hesteplejehjemmet tv2 nyhederne

Post by banana »

Det er sjovt det her.... Ligesom Charlie, som jeg ikke aner, hvem er må jeg sige, hvad vil i opnå her??? Nu har i været på tv, hos politiet og i aviserne. Og ja Wendy du har opnået det du ville, nemlig at få din historie ud i hele DK, er der mere grund til heksejagt....Dette har haft en del menneskelige omkostninger, ikke kun for Connie men også alle os der omgåes hende. Hvad ved i egentlig om os som mennesker? I kalder os imbicile, dumme, hjernevasket og x misbrugerer. Tåler i ikke at nogle mennesker får det godt ved at arbejde med dyr? Hvad er jeres pointe ved at svine folk til? Hvorfor går i ikke de rette veje, f.eks.med et civilt søgsmål, hvis i er så sikre på at i har ret? Jeg syntes virkelig at i skulle tænke jer om? Det her forum gavner jo ikke en døjt, andet at i kan komme af med jeres galde og ondskab, hvor må i dog have et kedeligt liv. Nu ved jeg godt at jeg får på puklen, men i skal ikke regne med nogle svar fra mig, jeg kan simpelthen ikke arbejde på dette ondskabsfulde og lave plan. Og til dig Wendy du er nok den mest bitre person jeg nogensinde har set på tv. Du vil ødelægge Connie og det kan du ikke, for hun har stadig mange mennesker, der er hjernevasket nok til at støtte op om hende. Yesterdays news....For det der er herinde er der ikke mange almindelige mennesker, der gider at koncentrerer sig om. De har andet at give sig til.
Med venlig hilsen
Annette Christiansen
Pernille B
Posts: 247
Joined: Tue 4. Mar 2008 03:12

hesteplejehjemmet tv2 nyhederne

Post by Pernille B »

Ja og med Pegasusies afsløring af hvem Charlie er, så kan jeg kun ryste på hovedet..... :opkast:
Pernille

Team CoDa ox
Distanceridning
aribeth

hesteplejehjemmet tv2 nyhederne

Post by aribeth »

[quote:beafd3f052]Charlie er vist ganske godt bekendt med både Connies arrangementet med Århus kommune .
For han har selv været med til at lave det.

Han er nemlig ingen ringere end den store forsvarsadvokat Bent Nielsens søn, som foruden at være junior Nielsen også er Connie Mikkelsens exmand. [/quote:beafd3f052]

Er det noget vi kan få bekræftet på en måde?
Måske via Charlie selv?
Charlie kan du bekræfte det her?


Katrine
aribeth

hesteplejehjemmet tv2 nyhederne

Post by aribeth »

[quote:28e15225e0]Tåler i ikke at nogle mennesker får det godt ved at arbejde med dyr?[/quote:28e15225e0]

Jo det kan du tro!!! Det er fantastisk og rigtig godt sådan noget... men det ER jo heller ikke DET som folk opponerer imod i denne her sag.... det er den mulighed som efterhånden ser mere og mere sandsynligud for at der ikke har været orden i sagerne... at kontrakter er brudt fx.


Katrine
Post Reply