NY status pt

Her kan du snakke om al det, der ikke hører hjemme på de andre fora! Al den snak der plejer at løbe i Rytterstuen - det er her! Intet er forbudt - bare du følger dansk lov.
Post Reply
Annemaja
Posts: 2752
Joined: Sun 9. Mar 2008 20:41

Re: NY status pt

Post by Annemaja »

Er på jobbet og har tiltusket mig lidt pause. Begge kolleger på ferie - og så synes vores beboere da også de lige skulle holde efterårsferie... gæt hvem der så har travlt, selvom jeg HAR udmeldt at der er O service - dem der ikke har hjemmedage, de må underholde sig selv! Dem der er flere på hjemmedage - må dele dem - jeg KAN ikke klone mig ( selvom man burde kunne med mit omfang.. :minna: :hhansen: )Jeg er trææææææt og forkølet - har først fri torsdag og fredag! Jeg vil hjeeeem og ride i det gode vejr - men skal først nå at hente min bil fra service, hente mine hunde hjemme, skifte tøj osv.... godt jeg har fri om snart :-)
Hilsen Annemaja

www.annemajahealing.dk
User avatar
CXEC
Posts: 9091
Joined: Mon 21. Nov 2005 14:26

Re: NY status pt

Post by CXEC »

Jeg har fået en iPod forærende, men den DRILLER og vil IKKE samarbejde! :ond: Den vil ikke lade mig bestemme OM den skal synkronisere ELLER gendanne fabriksindstilingerne. :graed: :graed: :graed: Jeg har endda fået hjælp til hvordan man BØR kunne gøre det. Med video og det hele.... Jeg går forbi Fona på vejen på arbejde senere!
Venlige tanker

CXEC



"Den som spørger dumt, bliver ofte klogere end den, som tror at vide alt."
-Sokrates
User avatar
CXEC
Posts: 9091
Joined: Mon 21. Nov 2005 14:26

Re: NY status pt

Post by CXEC »

HOV, jeg tror sørme jeg fandt ud af det!!!! :jeanie: :jeanie: :jeanie: :jeanie:
Venlige tanker

CXEC



"Den som spørger dumt, bliver ofte klogere end den, som tror at vide alt."
-Sokrates
Intunia
Posts: 2600
Joined: Mon 29. Jun 2009 20:37

Re: NY status pt

Post by Intunia »

Jeg har fået hestene hjem, og jeg kan slet ikke stoppe med at kysse på dem hele tiden. :jeanie:
bla bla bla
MetteboDeluxe
Posts: 2563
Joined: Fri 8. Jun 2007 22:28

Re: NY status pt

Post by MetteboDeluxe »

Jeg har lige tilberedt og spist fasanen. Jeg er nok egentlig mere et (fritgående og den har haft det godt) kyllinge menneske, men det smagte helt okay. Det ville dog noget nær aldrig blive, hvad jeg kalder gennemstegt, så alt det med at det nemt bliver tørt var da en gang sludder? Til sidst var det spiseligt :aribeth:
* Kendt for :mettebo: *

* G
Annemaja
Posts: 2752
Joined: Sun 9. Mar 2008 20:41

Re: NY status pt

Post by Annemaja »

Nåede at ride en tur i skoven på mit Røde Frynselyn inden det blev mørkt.... :jeanie:
Hilsen Annemaja

www.annemajahealing.dk
User avatar
Stimata Doamna
Posts: 6496
Joined: Wed 20. Dec 2006 11:58

Re: NY status pt

Post by Stimata Doamna »

Jeg skulle have været til koncert med Bruno Mars i dag, men vi har besøg af ældste kid med kæreste, så de fik tjansen med at eskortere datteren (som er 12) til koncert. Kæresten har fødselsdag, så hun fik en hadegave: Hun fik min meet&greet-billet.

Nu står valget mellem at tage i stalden eller at smide mig på sofaen med venstre ben op, som lægen foreskrev. Da lægen ikke er her, tager jeg nok i stalden :hhansen: Så har jeg nemlig 'staldfri' i morgen og vi kan gå ud for at spise muslinger.
Venlig hilsen
Randi



Riding ... the art of keeping a horse between you and the ground
User avatar
FruTusse
Posts: 1514
Joined: Mon 4. Aug 2008 12:14

Re: NY status pt

Post by FruTusse »

Jeg har minsandten fået pudset samtlige mine vinduer :jeanie: :jeanie:
Delvist venstrehåndsarbejde så det ikke gik for hårdt ud over skulderen, men fint blev det nu alligevel. Verden ser jo helt anderledes ud gennem nypudsede vinduer! :-o :-o :lol:

Kørte tidligt ud til Tusse da jeg ville være tidligt færdig og havde bestemt mig for en ridetur i vores helt ny-opgraderede ridehusbund(lagt ind i går). Tusse var bare SÅ dygtig og gav mig en super dejlig ridetur :elsk: :elsk: Jeg har jo mest hyggeredet i de omkring 2 måneder der er gået siden jeg travede de første par omgange efter 3½ uges skridtning, og jeg har ikke rigtig forlangt noget af hende før end fra i sidste uge. Og lige pludselig i dag var hun bare super i hånden, stabil med rigtig godt let sug på tøjlen, og hun var på og bare sit gamle dejlige jeg med gålyst og højt humør.
Jeg kan godt love Jer at jeg smilede helt op til begge ører :hhansen: , og det smil bliver svært at få tørret af igen :linski:

HA, i det hele taget går jeg faktisk bare rundt og smiler hele tiden, for jeg er simpelthen så overlykkelig for at være flyttet ud på det nye sted, det ÉR bare lykken for både Tusse og jeg :hhansen: :hhansen:
Det kan i dén grad overskygge alt muligt andet trælst og kedeligt i tilværelsen som jeg alligevel ikke har den store indflydelse på.

Og jaaahhh..... fik to friske flotte fasaner med hjem, som lige nu hænger ude i mit skur, og der får de lov at hænge i et par dage før de bliver plukket m.m. Så skal de tilberedes og spises en dag i næste uge hvor min søster kommer og overnatter mens der bliver lagt nyt gulv i hendes entré, køkken og kommende badeværelse. Så pipfuglene må nok lige runde en tur i fryseren når de er blevet ordnet så de kan holde sig frem til da. :heidio:
Uuuhhmmm.....glæder mig til at spise dem!

Jeg kan også bestille ænder til en af de næste jagtdage og stadig kun til 25 kr/stk, det er eddersprøjteme billigt, så jeg skal vist nok liiiiige have mig et par friske ænder til at smide i fryseren!
Jeg synes ellers egentlig ikke meget om det her jagthalløj, men her skyder de udelukkende det vildt som de hver især kan/skal spise, og så har jeg det ikke helt så skidt med det.
Danske oldenborgheste kan og vil
- og jeg har en stjerne af slagsen!
User avatar
Frieser9460
Posts: 3668
Joined: Fri 5. Sep 2008 08:43

Re: NY status pt

Post by Frieser9460 »

Jeg venter... og venter.... og venter... og imens bliver hele huset gjort rent fra kvist til kælder, for jeg er nødt til at holde mig beskæftiget for ikke at gå helt op i limningen. :viben:

Og så har jeg spist pandekager, nusset muledyr og krammet katte. :elsk:
Frieserhilsner og vrinsk fra
Louise

Èn gang Frieser - altid Frieser!
udlandet
Posts: 2196
Joined: Sat 1. Mar 2008 23:45

Re: NY status pt

Post by udlandet »

Läser om en Hr Max Weber (ikke Psykologi längere, det er klart. Men dette minder om det :mur: :mur: ) Pröver at holde varmen, der er noget galt med varmepumpen. Og da vi har en struds eller noget i skorsten kom alt rögen ud i huset. Der blev ikke mindre koldt af gennemträk i 30 min :doed:
Post Reply