misbrug

Her kan du snakke om al det, der ikke hører hjemme på de andre fora! Al den snak der plejer at løbe i Rytterstuen - det er her! Intet er forbudt - bare du følger dansk lov.
Post Reply
User avatar
Lone Beck
Posts: 7853
Joined: Thu 17. Nov 2005 15:16

misbrug

Post by Lone Beck »

Uuuuuuuuuuh, June :ked:

Jeg ved slet ikke hvad jeg skal skrive :ked:

Men til Lea: Godt gået med opgaven (som jeg helst vil være fri for at læse :linski: ). Men et lidet foredrag om hvorfor man udvikler alkoholafhængighed ville bestemt være spændende
:ok:
Venlig hilsen
Lone den Anden

Selvfølgelig er det meningen at vi skal spise dyrene - ellers var de jo ikke lavet af kød
User avatar
Godzilla
Posts: 6894
Joined: Fri 18. Nov 2005 00:29

misbrug

Post by Godzilla »

[quote:a48f39880b]- og idag har jeg underskrevet skilsmisse papirer, sat hus til salg, stoppet indkøb af ny hest, adviseret banken (men ikke regnet på om jeg selv kan blive boende) .. [/quote:a48f39880b]

Åh June, hvor er det trist. Men afhængighedsdæmonen ER ret svær at overvinde. Sikke noget trist noget.

Jeg ved en hel del om misbrug, også om dæmonen, men har du ikke mere brug for at tage vare på dig og dine unger, en at forstå den sk..... dæmon?
Godzilla....the Donkeymom Image

Don't underestimate the power of denial.
User avatar
99E
Posts: 8010
Joined: Fri 18. Nov 2005 09:33

misbrug

Post by 99E »

June, det er jeg ked af at høre.
Men du har gjort dit bedste.
Pas godt på dig selv og ungerne.

Jeg fristes til, med vanlig sort "humor" at se det fra den lyse side. Det løser hele problematikken om ridebane/brændeskur.
- Ninie.

It's not the size of your rope - it's how you wiggle it!
User avatar
gukuvi
Posts: 2852
Joined: Tue 22. Nov 2005 00:24

misbrug

Post by gukuvi »

----------------
Jeg er ingen engel, men jeg har basket en del med vingerne.
Lea
Posts: 782
Joined: Thu 22. Jun 2006 16:59

misbrug

Post by Lea »

June, det er jeg ked af at høre :ked: Du har dælme også kæmpet længe nu. Nu skal krudtet bruges på dig selv og børnene i stedet. Jeg håber I kommer godt igennem dette.

Foredraget følger, men nok ikke i aften :-)
aribeth

misbrug

Post by aribeth »

øv June det er jeg ked af at høre, men du har fandeme kæmpet og kæmpet...

Kom forbi hvis du har lyst, jeg er hjemme for det meste og du har mit nummer...

Hilsen
Katrine
User avatar
KatieKat
Posts: 8308
Joined: Sun 20. Nov 2005 17:14

misbrug

Post by KatieKat »

Øv June, sikke en lortesituation. Nogengange kræver det mere styrke at genkende en tabt sag og komme videre for sin egen sine kæres skyld. Du har kæmpet og nu er det på tide at komme videre. Det er stærkt gjort.
Don't blame gravity on me.. I voted for velcro!
User avatar
Godzilla
Posts: 6894
Joined: Fri 18. Nov 2005 00:29

misbrug

Post by Godzilla »

[quote:c9951dfb7f]Lige nu sidder jeg bare og føler mig dum som en dør .. eller 2! [/quote:c9951dfb7f]

...jamen det er da ikke DIG der er misbruger! DU har ikke tabt kampen mod dæmonen...det har din mand, og du KAN ikke redde ham fra den. Ingen kan redde en afhængig fra sit misbrug, kun den afhængige selv (det blev banket ind i knolden på mig via et kursus for pårørende til afhængige).

Det lyder som om at du har tacklet situationen på en, for jer begge, værdig måde, men HAN kan bare ikke klare kampen imod dæmonen, og det er synd for jer begge og jeres børn.

Jeg sender dig lige mit tlf. nr. på pb. Ring eller mail mig hvis du får behov for det.

Knus Gunilla.
Godzilla....the Donkeymom Image

Don't underestimate the power of denial.
User avatar
annetteB
Posts: 11902
Joined: Tue 29. Nov 2005 11:53

misbrug

Post by annetteB »

[quote:c9f5be033e]Lige nu sidder jeg bare og føler mig dum som en dør .. eller 2![/quote:c9f5be033e]

Dét er der såvist ingen grund til at gøre June!
Du har kæmpet ALT det du kunne - og længere end rimeligt er.
Jeg er hjemme imorgen, hvis du har lyst til at lave et par af øvelserne fra vores tidligere temadage i "Primalskrig for viderekomne."...eller bare vil have et varmt bad!
(ungerne er osse velkomne!)
Enhver religion, der styres af gamle, ugifte mænd (ofte med fuldskæg), er en forbandelse for menneskeheden og uden tvivl en pestilens for gud.
User avatar
annetteB
Posts: 11902
Joined: Tue 29. Nov 2005 11:53

misbrug

Post by annetteB »

[quote:66ded28b73]Men for hel .. da hvor ville det være rart med et bad!! [/quote:66ded28b73]

Du ringer bare en time før, så skal jeg tænde op!
:tommelop:

[quote:66ded28b73]Jeg har fået skæld ud af en veninde idag, hun har kendt mig hele livet og hun mener at jeg skal ruge noget mere så jeg kommer HELT ind til smerten inden jeg går videre til at handle ... [/quote:66ded28b73]

Helt ærligt?
:hva:

Hvornår har man så fået smerte NOK???
Og hvem vurderer dét??
Den der sidder på knivens æg - eller den, der står på sidelinjen og ser til?
:hva:

Godt jeg ikke skal råde nogen - jeg har endnu ikke dummet mig nok til at kende alle svarene...men jeg tænder gerne op til et bad.
:linski:
Enhver religion, der styres af gamle, ugifte mænd (ofte med fuldskæg), er en forbandelse for menneskeheden og uden tvivl en pestilens for gud.
Post Reply