December

Her kan du snakke om al det, der ikke hører hjemme på de andre fora! Al den snak der plejer at løbe i Rytterstuen - det er her! Intet er forbudt - bare du følger dansk lov.
Post Reply
User avatar
HHansen
Posts: 6997
Joined: Fri 18. Nov 2005 09:01

Re: December

Post by HHansen »

Er lige kommet hjem fra Herning - var til julefrokost der igår.. Det har da sneet - men det var altså overhovedet ikke noget problem at køre fra Herning til Hovedgård. Vejene er næsten helt ryddede, det småregner og er 0 grader og det blæser overhovedet ikke.

Nu har vi skovlet sne i vores lange indkørsel og fortov - bilen kunne ikke komme op af indkørslen, så det var det eneste sted vi havde problemer...

Så har jeg tumlet hunden i sneen - og nu er der kaffe, brændeovn og brunkager... Senere ophængning af gardiner tror jeg.

Aribeth: Hvordan ser det ud ved jer nu med vejret? Datteren skal til karup i eftermiddag, forventer det er fremkommeligt med vil da gerne have en lokalmelding :linski:
Mvh

-Helle

--------------------------------------------------------------------------------
I can manage without the bare necessities - it's my luxury I cant do without!
User avatar
aribeth
Administrator
Posts: 3801
Joined: Sat 2. Jul 2011 18:26

Re: December

Post by aribeth »

Altså nu bor jeg 40 minutter fra Karup, så det KAN jo variere herfra til der :hhansen:

Men her blæser det ikke... det sner, men snestorm har det nu aldrig været.... hulvejen er sneet til, men ikke mere end at Keld kan køre en tur med bakskovlen og så er det det... Han har været ude og køre på vejene i dag og de var fine og farbare! Ingen problemer!
Raxacoricofallapatorius
User avatar
HHansen
Posts: 6997
Joined: Fri 18. Nov 2005 09:01

Re: December

Post by HHansen »

aribeth wrote:Altså nu bor jeg 40 minutter fra Karup, så det KAN jo variere herfra til der :hhansen:

Men her blæser det ikke... det sner, men snestorm har det nu aldrig været.... hulvejen er sneet til, men ikke mere end at Keld kan køre en tur med bakskovlen og så er det det... Han har været ude og køre på vejene i dag og de var fine og farbare! Ingen problemer!


Det var også det vi oplevede i herning området i morges - så Karup er nok heller ikke noget problem :-)
Mvh

-Helle

--------------------------------------------------------------------------------
I can manage without the bare necessities - it's my luxury I cant do without!
User avatar
99E
Posts: 8010
Joined: Fri 18. Nov 2005 09:33

Re: December

Post by 99E »

Helle, du kan tjekke nogle af webkameraerne her:
http://www.vejdirektoratet.dk/DA/trafik/trafikinformation/herognu/webkameraer/Sider/default.aspx

Der plejer at være okay på hovedvejen gennem Karup - det er en af de veje, der "bliver ryddet".
- Ninie.

It's not the size of your rope - it's how you wiggle it!
udlandet
Posts: 2196
Joined: Sat 1. Mar 2008 23:45

Re: December

Post by udlandet »

Når man bare sidder et eneste önske: kat kom hjem!
User avatar
99E
Posts: 8010
Joined: Fri 18. Nov 2005 09:33

Re: December

Post by 99E »

Så kan man så småt komme uden for vejene - selvom der mangler det faste "bund-lag" af sne, og det hele mest er pudder (Krydser fingre for, det ikke bliver blæsevejre foreløbigt...) - og her ER altså lidt nydeligt ind imellem:

Image
- Ninie.

It's not the size of your rope - it's how you wiggle it!
udlandet
Posts: 2196
Joined: Sat 1. Mar 2008 23:45

Re: December

Post by udlandet »

smukke-ped wrote:Åh.....hvor lang tid har Kat været væk?

"Bare" siden i nat eller går aftes. Men han HADER sne og kulde, meget underligt det her. Har väret hele byen rundt...
udlandet
Posts: 2196
Joined: Sat 1. Mar 2008 23:45

Re: December

Post by udlandet »

Jule griner:http://www.youtube.com/watch?v=knlS_wMV-rc
udlandet
Posts: 2196
Joined: Sat 1. Mar 2008 23:45

Re: December

Post by udlandet »

Katen hjemme, eller noget. Han har åbenbart väret hjemme hele tiden. Som jeg har ledt og kaldt...
User avatar
aribeth
Administrator
Posts: 3801
Joined: Sat 2. Jul 2011 18:26

Re: December

Post by aribeth »

Har været i skole, til møde, lavet dej til franskbrød, købt ind til sylte, været på biblioteket og bestille bøger, handlet ind og nu sidder jeg lige her lidt inden jeg skal lave brunkagedej... og hente ungerne efterfølgende!
Raxacoricofallapatorius
Post Reply