December

Her kan du snakke om al det, der ikke hører hjemme på de andre fora! Al den snak der plejer at løbe i Rytterstuen - det er her! Intet er forbudt - bare du følger dansk lov.
Post Reply
User avatar
Mia
Posts: 187
Joined: Tue 2. Dec 2008 19:31

Re: December

Post by Mia »

Er ramt af strømsvigtet i København - og alle systemer er påvirket.. Ikke den mest effektive arbejdsdag...
User avatar
99E
Posts: 8010
Joined: Fri 18. Nov 2005 09:33

Re: December

Post by 99E »

aribeth wrote:Har været i skole, til møde, lavet dej til franskbrød, købt ind til sylte, været på biblioteket og bestille bøger, handlet ind og nu sidder jeg lige her lidt inden jeg skal lave brunkagedej... og hente ungerne efterfølgende!

Hvor aktivt!!!
Her er dagen knap så langt fremme - så jeg har morgenluftet hunden (på ski - weeeh!) og skal til at bage Gunillakager og skrive ugens indkøbsliste.
Og så er det vist på tide, jeg tager mig sammen og tegner den kravlehest færdig, der sidder en spændt nisse og venter på.

Og så skal vi vist på posthuset i eftermiddag - der lå to pakkesedler i postkassen, da jeg kom hjem fra hundeluftning.
Så kan jeg også få sendt min lillebrors julegave - det er sidste frist i dag for julegavegaranti hos TelePost.

Anbefaling til andre, der færdes udenfor i frostvejr og lider af tør vinterhud og frostnederenhed:
Ren, økologisk kokosolie.
Både til mig og til hundens poter...
Man plejer at kunne få Urtekrams i Brugsen og Kvickly...
Image
- Ninie.

It's not the size of your rope - it's how you wiggle it!
User avatar
stardancer
Posts: 525
Joined: Thu 22. Jun 2006 16:59

Re: December

Post by stardancer »

Sønnen har været i skole efter halvanden uges sygdom. Han er trææææt nu :traet: , for han har jo også været nødt til at gå til og fra skolen pga vejret som jo ikke er cykelvejr nu.

Manden og jeg har tilbragt det meste af dagen i sengen, Jan fordi han er ved at blive syg igen med ondt i halsen og kvalme og jeg fordi jeg ikke kunne sove i nat pga kløe - jeg har fået en led omgang svamp :mettebo:

Men vi har da alligevel fået hængt vores juleblinkelyskæde op og købt ind til aftensmaden og været på apoteket :askepot:

Aftensmaden er nem nok, vi har stuvede ærter og gulerødder fra igår og så skal der laves krebinetter :aribeth:

Og ÆV, mine 2 nye neglelakker lå ikke i postkassen idag, nå men så kommer de nok imorgen, i hvert fald den ene burde komme imorgen :-)
/Sofie
User avatar
stardancer
Posts: 525
Joined: Thu 22. Jun 2006 16:59

Re: December

Post by stardancer »

99E wrote:
Anbefaling til andre, der færdes udenfor i frostvejr og lider af tør vinterhud og frostnederenhed:
Ren, økologisk kokosolie.
Både til mig og til hundens poter...
Man plejer at kunne få Urtekrams i Brugsen og Kvickly...
Image


Kokosolie er også GENIALT til tørt og kedeligt hår :elsk: Giver mit hår en kur med jævne mellemrum og får det blødeste lækre hår af det :askepot:

Hvis man ikke gider lugte af bounty, kan man i matas købe Obbekjærs 100% rene kokosolie som er lugtfri, det er den jeg bruger :-) Koster kun 50 kr og der er til mange hårkure :hhansen:

Man skal bare huske at sæbe håret ind FØR man gør det vådt når olien skal vaskes ud, for ellers bliver det MEGET svært at vaske olien ud :linski:
/Sofie
User avatar
annetteB
Posts: 11902
Joined: Tue 29. Nov 2005 11:53

Re: December

Post by annetteB »

fik opringning idag fra min store datter i Kina. Skolen hun arbejder for har spurgt, om hun ville være interesseret i at få forlænget sin kontrakt med et helt år. Så nu er hun gået i tænkeboks!
Jeg synes hun er SEJ!
:jeanie:

Ellers har dagen været tilbragt med hygge og fjernsyn og snak med den mindste tøs, som var hjemme fra efterskolen på forlænget weekend.
:elsk:
Enhver religion, der styres af gamle, ugifte mænd (ofte med fuldskæg), er en forbandelse for menneskeheden og uden tvivl en pestilens for gud.
udlandet
Posts: 2196
Joined: Sat 1. Mar 2008 23:45

Re: December

Post by udlandet »

annetteB wrote:fik opringning idag fra min store datter i Kina. Skolen hun arbejder for har spurgt, om hun ville være interesseret i at få forlænget sin kontrakt med et helt år. Så nu er hun gået i tænkeboks!
Jeg synes hun er SEJ!
:jeanie:
Fantastisk!!
Ellers har dagen været tilbragt med hygge og fjernsyn og snak med den mindste tøs, som var hjemme fra efterskolen på forlænget weekend.
:elsk:
User avatar
Ane
Posts: 3438
Joined: Thu 24. Nov 2005 12:04

Re: December

Post by Ane »

work, slæbning af vand, megameget sne alle vegne.. har fået tilbud på bilforsikring + indbo der er godt 1000 billigere end min nuværende, så husk lige at ringe rundt engang imellem og få et tilbud :linski:

-Excuses are the nails used to build a house of failure
User avatar
aribeth
Administrator
Posts: 3801
Joined: Sat 2. Jul 2011 18:26

Re: December

Post by aribeth »

Folk skal lade være med at ride på deres gamle slidte krikker hvis ikke de kan finde ud af det!
Raxacoricofallapatorius
udlandet
Posts: 2196
Joined: Sat 1. Mar 2008 23:45

Re: December

Post by udlandet »

Sebirien, nöj det er koldt!
misssophie
Posts: 2533
Joined: Thu 30. Jul 2009 11:01

Re: December

Post by misssophie »

vejede Lukas-bassen igår

723 kg!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

for satan det er meget når man kun er 148/150 cm høj.....

(ja, det blev checket, dobbeltchecket og ekstrachecket, og målt efter af en anden for at være sikker...)
Misssophie
Post Reply