December

Her kan du snakke om al det, der ikke hører hjemme på de andre fora! Al den snak der plejer at løbe i Rytterstuen - det er her! Intet er forbudt - bare du følger dansk lov.
Post Reply
Felis
Posts: 602
Joined: Fri 10. Sep 2010 23:53

Re: December

Post by Felis »

misssophie wrote:vi taler fedtdepoter div. steder, som blævrer når han går.
-så han skal tabe sig (og er allerede igang)- også selvom han er en kraftig type...

desuden synes jeg der er pæn stor forskel på nordsvenske og jyder,- der er forskel på præcis hvor kraftige typen skal være



Ja okay, blævrende fedtdepoter er ikke godt...

Ja der er forskel på svenskere og jyder, først og fremmest på højden, men det jeg forsøgte at forklare er at begge er relativt kraftigt byggede og at man ikek bare kunne bruge forholdet mellem højde og vægt til at vurdere om der var for mange kilo på en hest..
Felis

Jeg har ingen fordomme....jeg konstaterer bare
udlandet
Posts: 2196
Joined: Sat 1. Mar 2008 23:45

Re: December

Post by udlandet »

Tid er noget underligt noget. I dag er det et halv år tiden at min far döde, som det var igår og alligevel så länge siden at jeg har talt med ham :ked: Vi har snakket meget tid herhjemme. Min far döde samme dag som min svigerfar, bare präcis 20 år senere. Jeg kan ikke påstå at noget går godt. Min datter er flyttet fra käresten, rigtig öv. Eneste positive er at min fars hus bliver sat til salg nu :jeanie: Trods at min far havde et önske om en bestemt mägler (nedskrevet i testementet) , som han havde hjemme inden han döde. Så har mine brödre önsket en anden mägler. Men den ene bror har samtidig også sagt at han böjer sig for flertallet. Trods at det er 2 mod välger advokaten nok hende min far vil have. Jeg syntes at det er underligt at man ikke skal rette sig efter folks sidste önske...
User avatar
Ane
Posts: 3438
Joined: Thu 24. Nov 2005 12:04

Re: December

Post by Ane »

Ja kraftige heste kan også blive fede! og han lyder godt nok flæsket ham Lukas.. Glæder mig også til at se ham i en slimline version.

-Excuses are the nails used to build a house of failure
User avatar
Mia
Posts: 187
Joined: Tue 2. Dec 2008 19:31

Re: December

Post by Mia »

Øv øv - den lille grå halter stadig efter en uge på smertestillende, selvom dyrlægen mente, han bare skulle have ro i en uge. Så de skal lige have et opkald i morgen, og så må jeg se, hvad de siger.

Vi er et kønt par, mig og den lille grå, vi halter begge 2 på højre bagben, måske jeg selv skulle smutte forbi lægen også. :ehh:
User avatar
aribeth
Administrator
Posts: 3801
Joined: Sat 2. Jul 2011 18:26

Re: December

Post by aribeth »

I kan jo blive gift.... Igen måske?
Raxacoricofallapatorius
Pia
Posts: 1880
Joined: Thu 29. Apr 2010 11:28

Re: December

Post by Pia »

Det er først den 21. den går under, så der er god tid.

Jeg gætter på der er en del der vil giftes i dag?

Personligt synes jeg den 7. september næste år, er sjovere. :-)
User avatar
aribeth
Administrator
Posts: 3801
Joined: Sat 2. Jul 2011 18:26

Re: December

Post by aribeth »

Vi fodrer 3 fasaner i haven, en kok og to høner... og omkring 100 sjakker... et større antal solsorte, gærdesmutter, musvitter, gråspurve, dompapper, guldspurve, rødhalse og så en masse jeg ikke lige kan huske navnet på... og jeg kan se rådyrspor på møddingen hvor der ligger noget wrap jeg ikke gad at sortere i.
Raxacoricofallapatorius
User avatar
Mia
Posts: 187
Joined: Tue 2. Dec 2008 19:31

Re: December

Post by Mia »

Øv øv, den lille grå skal stå stille og være på smertestillende til jul, men må gerne gå små ture med ham, så han ser andet end stalden og folden. Og er det ikke blevet bedre, skal ham indlægges - men bare han ikke har ondt...

I aften skal jeg hjem til en god veninde og drikke et glas rødvin, det skal nok blive godt :hhansen:
Pia
Posts: 1880
Joined: Thu 29. Apr 2010 11:28

Re: December

Post by Pia »

God bedring til den Grå, Mia, ved I hvad han har lavet?

Jeg er kommet hjem fra arbejde og fysioterapeuten, har samlet æg, fodret dyr, taget græskargryde op af fryseren og sidder nu og småslumrer...
User avatar
annetteB
Posts: 11902
Joined: Tue 29. Nov 2005 11:53

Re: December

Post by annetteB »

ah, har lige gået fantastisk dejlig tur ved stranden og op gennem vosnæssets marker og skov.
Fulgte spor fra fire rådyr og en ræv. Fandt rådyrene - og så dem endda før de så mig.

Sådan så her ud ved stranden:

Image
Enhver religion, der styres af gamle, ugifte mænd (ofte med fuldskæg), er en forbandelse for menneskeheden og uden tvivl en pestilens for gud.
Post Reply