December

Her kan du snakke om al det, der ikke hører hjemme på de andre fora! Al den snak der plejer at løbe i Rytterstuen - det er her! Intet er forbudt - bare du følger dansk lov.
Post Reply
Pia
Posts: 1880
Joined: Thu 29. Apr 2010 11:28

Re: December

Post by Pia »

misssophie wrote:
- og så dukkede poul Kjøller sørme op, og det endte med at vi sad og fiskede et hundeskelet op af åen med en lang pind

mærkeligt barnsdomsminde at have...




:plop:

Og du var ikke skæv, eller sådan noget?
misssophie
Posts: 2533
Joined: Thu 30. Jul 2009 11:01

Re: December

Post by misssophie »

nej, og heller ikke på svampe... (det var jeg slet ikke startet på da jeg var 10 år... ha ha)

kunne være man skulle lave en tråd med mærkelige barndomsminder...
Misssophie
Pia
Posts: 1880
Joined: Thu 29. Apr 2010 11:28

Re: December

Post by Pia »

misssophie wrote:nej, og heller ikke på svampe... (det var jeg slet ikke startet på da jeg var 10 år... ha ha)

kunne være man skulle lave en tråd med mærkelige barndomsminder...


Den der bliver svær at overgå!
User avatar
aribeth
Administrator
Posts: 3801
Joined: Sat 2. Jul 2011 18:26

Re: December

Post by aribeth »

årh et fedt minde ellers!

Hundeskeletter og Poul Kjøller!

Fik i ål dengang, for så kunne de nok have fortalt hvad hunden smagte af :hhansen:
Raxacoricofallapatorius
Pia
Posts: 1880
Joined: Thu 29. Apr 2010 11:28

Re: December

Post by Pia »

aribeth wrote:årh et fedt minde ellers!

Hundeskeletter og Poul Kjøller!

Fik i ål dengang, for så kunne de nok have fortalt hvad hunden smagte af :hhansen:


Af hund, vel? Eller måske fuldkornsris!!!

:hhansen:
misssophie
Posts: 2533
Joined: Thu 30. Jul 2009 11:01

Re: December

Post by misssophie »

Jeg er sikker på at de voksne sad og smovsede ål,- men ikke mig

jeg har aldrig kunnet fordrage dem...
Misssophie
User avatar
aribeth
Administrator
Posts: 3801
Joined: Sat 2. Jul 2011 18:26

Re: December

Post by aribeth »

:hhansen: Nej det er døde mus fuldkornsris smager af! Bare spørg ålene hvis ikke du tror mig Pia :linski:
Raxacoricofallapatorius
Pia
Posts: 1880
Joined: Thu 29. Apr 2010 11:28

Re: December

Post by Pia »

aribeth wrote::hhansen: Nej det er døde mus fuldkornsris smager af! Bare spørg ålene hvis ikke du tror mig Pia :linski:


Det kan da stadig godt være at død hund smager af ditto mus?!
udlandet
Posts: 2196
Joined: Sat 1. Mar 2008 23:45

Re: December

Post by udlandet »

Der findes skam varme ridehuse, Bregnerødgaard, hvor Anna Zirbrandtsens forældre bor, har lige fået lavet nyt ridehus, som er opvarmet med radiatore via noget jordvarme system.[/quote][/quote]

Haha, er det rigtigt. Hendes mor sagde engang under en ridetime at det skulle väre forbudt ved lov at have ridehuset uden varme :hhansen: Det syntes vi alle var ret sjovt, på den tid var et ridehus störst tänkelige luksus, selv uden varme. Men dejligt at det lykkedes hende at få det!
udlandet
Posts: 2196
Joined: Sat 1. Mar 2008 23:45

Re: December

Post by udlandet »

Pia wrote:
udlandet wrote:EN FUCKING MUS I KÖKKENET :mur: :mur: :mur:


Den synes vel også at -20 lyder væmmeligt og så vil den bare ind og have varmet poterne lidt :hhansen:

Vi har heldigvis ingen mus i år, men vi har da skudt et par rotter! Nu har mindstehunden, som er er en Dansk Svensk Gårdhund, også lært at tage dem. Så håber vi at kunne holde det nede, svært når vi har høns og i øvrigt fodrer de vilde fugle hele året.

Gift er jeg ikke pjattet med.

Den kan finde et andet sted at varme födderne end mit kökken. Det var faktisk hunden der gjorde opmärksom på den. Katten lå bare og sov. Den blev så smidt mod kökkenet för jeg tog flugten til sovevärelset. Men da min mand og katten ikke opholder sig i kökkenet samtidig lagde den sig bare til at sove igen. Nu sidder jeg her helt stiv af skreäk med benene oppe i sofaen. Rotter der er så store at de kan skyde, det er bare for klamt!
Post Reply