De "normale"

Her kan du snakke om al det, der ikke hører hjemme på de andre fora! Al den snak der plejer at løbe i Rytterstuen - det er her! Intet er forbudt - bare du følger dansk lov.
Post Reply
aribeth

Re: De "normale"

Post by aribeth »

Er det træls, at der ikke kommer når I skriver et andet sted??


nej! det er jo det der er det fede... har du ikke opdaget det endnu? :hhansen:
kamber
Posts: 542
Joined: Tue 11. Nov 2008 21:49

Re: De "normale"

Post by kamber »

aribeth wrote:nej! det er jo det der er det fede... har du ikke opdaget det endnu? :hhansen:


Jeg har opdaget, at det er det, I forklarer det med. Men jeg tror ikke på den forklaring :hhansen:
Et in arcadia ego
aribeth

Re: De "normale"

Post by aribeth »

du tror bare det du vil kamber :hhansen: jeg skal nok lade være at dømme dig :linski:
kamber
Posts: 542
Joined: Tue 11. Nov 2008 21:49

Re: De "normale"

Post by kamber »

Det er sgu pænt af dig, du :-)
Et in arcadia ego
aribeth

Re: De "normale"

Post by aribeth »

jamen i virkeligheden er jeg jo bare en sød pige der bare vil elskes og forståes og accepteres for den jeg er :hhansen:
kamber
Posts: 542
Joined: Tue 11. Nov 2008 21:49

Re: De "normale"

Post by kamber »

Ja, den har jeg også luret :hhansen:
Et in arcadia ego
User avatar
Anja
Posts: 4457
Joined: Fri 18. Nov 2005 09:34

Re: De "normale"

Post by Anja »

Hmmm, jeg kan faktisk godt lide at være på tærter, det går alt andet lige lidt hurtigere end herinde.

Der er skribenter derinde jeg godt kan lide, så kan jeg overse dem jeg ikke kan men det gør jeg også herinde :lea:

Udover det så bryder jeg mig egentlig ikke om dem og os trådene, eller jeg synes det er overflødigt, jeg kan fint fornemme hvordan det forholder sig uden det er på skrift.
User avatar
HHansen
Posts: 6997
Joined: Fri 18. Nov 2005 09:01

Re: De "normale"

Post by HHansen »

Jeg synes på en måde det er mærkeligt at man ikke kan være på to fora uden det bliver sådan Dem og Os.. en del af os fra Strigler har åbenbart været her så meget - og er så kendte her - at vi ikke kan være tærter selvom vi er der. Det er da underligt?
Jeg er f.eks også på grillguru.dk og der er der jo ingen der betragter mig som "en af dem fra Strigler" - men fordi næsten alle på tærten har kigget på Strigler gennem tiden - så "kender" de os der har været her meget.. Og så kan man aldrig nogensinde blive fuldgyldigt medlem af et andet fora.. Mystisk :hva:

Jeg synes jo ellers godt man kan være flere steder...

Der er nogle mennesker på tærten som jeg godt kan lide at læse indlæg fra. Og som jeg gerne ville diskutere med. Sådan på et mere seriøst plan.. Men der er så også 4-5 grunde til at jeg ALDRIG vil komme til at føle det er mit "faste" forum som Strigler er.
Der er mange mange tråde jeg aldrig læser... Og mange skribenter jeg slet ikke beskæftiger mig med.
Sådan har jeg det ikke her :elsk: her læser jeg næsten alt..

Jeg synes iøvrigt at mange af de "problemer" man ser på tærten nu - med at håndtere ytringsfriheden.. dem havde vi også her for adskillige år siden. Det kræver tilvænning at lære at acceptere at der kan komme skribenter ind fra højre og råbe røv! Eller lave tråde ikke alle kan lide. Men det er jo konceptet. Også her. :jeanie:
Mvh

-Helle

--------------------------------------------------------------------------------
I can manage without the bare necessities - it's my luxury I cant do without!
Pernille B
Posts: 247
Joined: Tue 4. Mar 2008 03:12

Re: De "normale"

Post by Pernille B »

Argh... Jeg synes dem og os trådene er så total nedern... Hvorfor den opdeling, når mange af os alligevel er flere steder og har været det længe....??

Strigler har efterhånden eksisteret i en rum tid og ja i har fundet ud af at køre et moderationsfrit forum hvor ordet er total frit.
Konceptet er det samme på tærten, men i må jo huske på, at tærten ikke er mere end knap 5 mdr gammel og alt har jo sine begynder vanskeligheder. Så ja der er nogen der tager tingene tungere end andre, som tager det skrevne ord personligt, men har det ikke også været sådan her engang?? Og er de brugere som ikke kunne tåle lugten i bageriet så ikke bare forsvundet??

Der er flere af jer strigler som jeg skide godt kan lide, og jeg synes det er fedt at i også skriver på tærten, for selvom jeg har været tilmeldt herinde i en længere tid, så har jeg alligevel aldrig følt at jeg var en 100% strigle, men altid som et "tredie-hjul-på-daten"-agtigt, netop fordi at meget af det i skriver er underforstået i den måde i skriver på. Den måde kender i hinanden på, men den måde kender mange tærter jer ikke på, og måske derfor nogle ting bliver taget personligt.

Argh.... det er skide svært at formulere det jeg egentlig vil sige... :hhansen: Er pisse træt og er på min fjerde nattevagt, så det kører ikke så stærkt på øverste etage :traet:

Så kort skrevet, så synes jeg at det er sådan lidt øv, at der skal gøres grin med, at nogen bliver kede af det over noget der er skrevet på tærten...
Pernille

Team CoDa ox
Distanceridning
aribeth

Re: De "normale"

Post by aribeth »

Det er jo rigtig nok .... at det er lidt træls med de der dem og os tråde... men det er også ldit sjovt...


Men jeg kan rigtig godt lide tærten!
Post Reply