November

Her kan du snakke om al det, der ikke hører hjemme på de andre fora! Al den snak der plejer at løbe i Rytterstuen - det er her! Intet er forbudt - bare du følger dansk lov.
Post Reply
Pia
Posts: 1880
Joined: Thu 29. Apr 2010 11:28

Re: November

Post by Pia »

Pia:
Hvad med at lave den gode gamle liste med plusser og minusser og så se om det hele giver sig selv?
User avatar
Glory
Posts: 1472
Joined: Sun 9. Jul 2006 11:36

Re: November

Post by Glory »

Ja, det var faktisk nok ikke nogen dårlig ide Pia :ide:
God, grant me the serenity to accept the things I cannot change, the courage to change the things I can, and the wisdom to hide the bodies of the people I had to kill because they annoyed me.
User avatar
aribeth
Administrator
Posts: 3801
Joined: Sat 2. Jul 2011 18:26

Re: November

Post by aribeth »

Ej... Max kastede op i stor stil igår... Milo er i hopla... og har bare haft tyndskide 1½ dag... Keld er slatten men har fået at vide han skal tage sig sammen... ingen problem der... Jeg har det fint! Jeg har ikke tid til at blive syg :linski: Jeg synes mest det hele er så absurd med alle de ting der falder oveni hinanden. Og stress kan jeg godt dele ud af hvis nogen vil have :hhansen:

Men:
Min søde mor har bagt lagkagebunde!
Jeg HAR handlet kilovis af ost og min fars kone kom med pålægsmaskinen så der kan blive skåret pålæg... dej er jo heldigvis hurtigt rørt sammen... og så mangler vi bare en plade i bordet og sådan lidt... her er rent og pænt og Max er i klar bedring... han har spist en halv rugbrød i dag! og et kinderæg! Og 3 mundfulde pasta...

Nej, det skal sgu nok gå!

Men der har fandeme været nok at se til den her uge!


Pia... plus og minusarket er en god ide synes jeg... men jeg synes ikke det lyder som om du egentlig synes det er en god ide at skifte job...det synes jeg umiddelbart heller ikke når jeg læser det du skriver... Hvis de er så begejstrede, så vil de sikkert gerne have dig en anden gang hvis der bliver mulighed for det :)
Raxacoricofallapatorius
misssophie
Posts: 2533
Joined: Thu 30. Jul 2009 11:01

Re: November

Post by misssophie »

futtede lige direkte fra arbejde og en tur til Fyn for at glo på den (på papiret) perfekte bil...

den havde desværre læder-sport-sæder,- hvilket er fuldstændigt uudholdeligt at sidde i, med mindre man har røv som en dreng, hvilket jeg ikke har

så vi kørte hjem igen,- så gik der 6 timer med det....
Misssophie
misssophie
Posts: 2533
Joined: Thu 30. Jul 2009 11:01

Re: November

Post by misssophie »

den perfekte julegave til dem der selv har høns eller ænder:

http://www.omlet.co.uk/shop/kitchen/egg_storage/
Misssophie
User avatar
Frieser9460
Posts: 3668
Joined: Fri 5. Sep 2008 08:43

Re: November

Post by Frieser9460 »

smukke-ped wrote:Film, slik og cola!


Right on!!! :askepot: :askepot: :askepot:
Frieserhilsner og vrinsk fra
Louise

Èn gang Frieser - altid Frieser!
User avatar
stardancer
Posts: 525
Joined: Thu 22. Jun 2006 16:59

Re: November

Post by stardancer »

Jeg er vist ved at være grydeklar efter en laaang dag med fejring af sønnikes 8 års fødselsdag :traet:

jeg var oppe allerede kl 6.50 for at spise morgenmad med ham og manden, dele gaver ud og følge ham (og chokoladekagen han sku dele ud) i skole :aribeth: Og så har vi ellers haft gæster hele dagen, og får osse gæster imorgen - jeg er allerede træt på forhånd :lol:

Heldigvis skal sønnike med Bedstemor på julemarked på søndag, så kan Jan & jeg ta' en slapper på sofaerne :hhansen:

Nåja, så håber jeg da at det der skranteri med Jan ikke bliver til mere, han har været småsnottet med ondt i halsen der kommer og går her de sidste par dage, og han så ikke særligt frisk ud da han gik i seng for lidt siden :doed:
/Sofie
User avatar
stardancer
Posts: 525
Joined: Thu 22. Jun 2006 16:59

Re: November

Post by stardancer »

Jeg er forresten lidt imponeret over sønnen - han er sgu ret ferm til at samle LEGO :askepot:

Han fik Skovbetjentenes Politistation af Farmor og har stort set samlet det hele inden sengetid kl 22, han mangler kun at samle helikopteren :katiekat:

Image
/Sofie
User avatar
99E
Posts: 8010
Joined: Fri 18. Nov 2005 09:33

Re: November

Post by 99E »

Mikkel har holdt en ekstra fridag i dag, når nu han havde arbejdsweekend i sidste uge...
Sove længe... :elsk:
Trisse til byen i fred og ro i bilen - og tjekke skiliften og løjpernes tilstand på vej hjem... :katiekat:
Smovse hjemmebagt rugbrød til frokost... :aribeth:
...Og hvis nogen er i tvivl om hvad der sker med slædens sløveste trækdyr, når julemanden kommer hje efter årets eneste arbejdsdag:
Image
(Jeg tror dog ikke, pølsen rent faktisk indeholder nisser...)

Og her til aften:
Gå tur i sneen og måneskæret og stjernesmukheden og nordlyset... :kindkys:
- Ninie.

It's not the size of your rope - it's how you wiggle it!
User avatar
Stimata Doamna
Posts: 6496
Joined: Wed 20. Dec 2006 11:58

Re: November

Post by Stimata Doamna »

99E wrote:(Jeg tror dog ikke, pølsen rent faktisk indeholder nisser...)


Hvor kommer spækket så fra??

Her står den på skitur i www.snowhall.fr i dag sammen med en 15 børn fra datterens klasse og klassen under. Kirkens ungdomsklub :ehj: Jeg er jo ikke meget for at være involveret i kirkens arrangementer, men medlemskab er ikke forpligtet og præsten står ikke på ski, så jeg overlever nok...
Venlig hilsen
Randi



Riding ... the art of keeping a horse between you and the ground
Post Reply