November

Her kan du snakke om al det, der ikke hører hjemme på de andre fora! Al den snak der plejer at løbe i Rytterstuen - det er her! Intet er forbudt - bare du følger dansk lov.
Post Reply
User avatar
annetteB
Posts: 11902
Joined: Tue 29. Nov 2005 11:53

Re: November

Post by annetteB »

årets sidste arbejdsweekend. Det bliver godt!
:fest:
Enhver religion, der styres af gamle, ugifte mænd (ofte med fuldskæg), er en forbandelse for menneskeheden og uden tvivl en pestilens for gud.
User avatar
BeritH
Posts: 3114
Joined: Mon 3. Mar 2008 12:08

Re: November

Post by BeritH »

Glory wrote:Føj for den da Berit, det lyder ikke sundt med det knæ :-o
Mærker du ikke noget til, at du har fået binyrebarkhormon ind? - jeg havde sådan en kold skulder for mange år siden, og jeg er sikker på at det var det, jeg fik sprøjtet ind....det gjorde eddermanme ondt så det kunne forstås :oeje:



Jeg var nærmest rædselsslagen, da han fortalte mig, hvad han havde tænkt sig at gøre, men det var faktisk overraskende lidt, jeg mærkede til det.

Det var mest ubehageligt, var da der ikke var mere væske at suge ud, det niver sgu lidt. Men binyrebarken mærkede jeg faktisk ikke meget til, det var ikke være end en vaccination og den der ætsende/brændende fornemmelse folk beskriver, det mærkede jeg slet ikke.

Til gengæld går det meget hurtigt fremad og fra stort set ikke at kunne gå i går formiddags, så går jeg normalt nu og har kun en lille ømhed tilbage i knæet. Faktisk arter det knæ sig bedre nu end det andet :ehh: :ehh:

BeritH
Nej gud fri mig da vel om jeg skulle mene noget om det - offentligt!

Husk at jeg skal tituleres Deres Velærværdighed

Nu med egen kirke - frelse og syndsforladelse tilbydes mod mindre vederlag
Pia
Posts: 1880
Joined: Thu 29. Apr 2010 11:28

Re: November

Post by Pia »

Her er det doven lørdag (for mit vedkommende)
Jeg har sovet længe, det blev sent i går, et vennepar dukkede op og vi endte ud i en større omgang Tegn og Gæt. :-)

Drengene er trukket i arbejdstøjet og render rundt og ser vigtige ud, Jens er stolt som en pave, af hans arbejdshandsker og arbejdsbukser og arbejdsflyverdragt, som alt sammen er helt magen det det Anders har. De hygger sig!

(Og får forhåbentlig også lavet lidt derude)

Her over middag dukker Berit op, det bliver hyggeligt med Striglebesøg :-)

Senere vil jeg gå en runde ned i den gamle grusgrav, de graver ikke mere der, og en bonde har overtaget og lavet det til naturområde. Der bor nu Gallowaykøer og får, det er tophyggeligt at gå en tur rundt dernede, der er også en stor sø, man kan sidde og stirre ud over :elsk:

Jeg er glad for det er blevet sådan en oase og at vi naboer har fået lov at benytte det.

Hav en dejlig lørdag, derude.
misssophie
Posts: 2533
Joined: Thu 30. Jul 2009 11:01

Re: November

Post by misssophie »

sidder og glaner mulige bil-emner på nettet,- og griner af kæresten der synes en bil skal have x-faktor.

-forstået på den måde at hvis man har 2 ens biler til ens priser og med ens udstyr,- så kan den ene bil godt have mere x-faktor end den anden...

:ehh: :viben: :mur:
Misssophie
User avatar
Glory
Posts: 1472
Joined: Sun 9. Jul 2006 11:36

Re: November

Post by Glory »

Jeg har været på sygehuset og sige farvel til min moster idag - hold nu kæft det trak tænder ud :graed:

Hun ved at hun er døende, men hun er helt klar i hovedet.
Hun ønsker sådan at hun kan komme hjem og dø, så det arbejdes der på og hun kan efter planen komme hjem på mandag, hvis hun holder ud så længe.
Det håber jeg virkelig at hun gør.

Hvor er det hårdt at sige farvel til et kært menneske for sidste gang, måske specielt fordi hun er helt nærværende og kan sige farvel tilbage.
Det var sådan en magteløs følelse, der er intet mere at gøre, ud over at lade hende vide at man er ked af det og at hun har betydet noget.

Der var ikke andre deroppe, da mor og jeg var der.
Jeg snakkede lidt med Else og holdt hendes hænder.
Hun græd og aede mig på kinden og sagde at jeg måtte ha´ det rigtigt godt. Det var unaturligt ikke at sige i lige måde.
Jeg gik ud og lod hende og mor være alene lidt, så de kunne sige ordentligt farvel.

Øv...døden er bygget af nederen.
God, grant me the serenity to accept the things I cannot change, the courage to change the things I can, and the wisdom to hide the bodies of the people I had to kill because they annoyed me.
misssophie
Posts: 2533
Joined: Thu 30. Jul 2009 11:01

Re: November

Post by misssophie »

øv Glory... det er noget af det værste,- at skulle sige farvel til et menneske, og begge parter ved at den ene vil dø og at man muligvis ikke ser hinanden igen...
Misssophie
hansi
Posts: 88
Joined: Sat 4. Feb 2012 20:01

Re: November

Post by hansi »

Det er svært at sige farvel til et mennekse man holder af.
Men du skal glædes over at du kan sige farvel og at hun også får mulighed for at sige farvel til jer.
Min mand har det godt med at han fik sagt farvel til både sin far og mor, da de lå for døden. Jeg kan mærke på ham, at han er meget afklaret med det.

Håber hun når at komme hjem og dø iblandt sin famillie.
User avatar
Lena
Posts: 3359
Joined: Sat 29. Sep 2007 20:48

Re: November

Post by Lena »

Ååååh Pia for fanden da............
User avatar
99E
Posts: 8010
Joined: Fri 18. Nov 2005 09:33

Re: November

Post by 99E »

Stimata Doamna wrote:
99E wrote:(Jeg tror dog ikke, pølsen rent faktisk indeholder nisser...)


Hvor kommer spækket så fra??

God pointe...
Mmmhhh, nissespæk!!!

Vi har (også) fundet skiene frem.
Der er LIGE sne nok i vejkanten til, man kan glide derudad... Og i det her vejr? Priceless...
Image

Desværre tegner det til at blive tøvejr i starten af næste uge. :oeje:

Glory:
:nej:
:graed:
Jeg håber også, din moster kan komme hjem, så det kan slutte som hun helst vil.
- Ninie.

It's not the size of your rope - it's how you wiggle it!
User avatar
aribeth
Administrator
Posts: 3801
Joined: Sat 2. Jul 2011 18:26

Re: November

Post by aribeth »

Pyha Pia :-(


Første fødselsdag overstået... Max er rask igen og det er lige før jeg ville ønske han var en lille smule klattet endnu, for satan den dreng har et energiniveau der er svært at holde trit med...
Raxacoricofallapatorius
Post Reply