De "normale"

Her kan du snakke om al det, der ikke hører hjemme på de andre fora! Al den snak der plejer at løbe i Rytterstuen - det er her! Intet er forbudt - bare du følger dansk lov.
Post Reply
paloma24
Posts: 91
Joined: Wed 1. Jul 2009 20:11

Re: De "normale"

Post by paloma24 »

Jeg kender kun 2 steder på nettet hvor man kan skrive sin mening uden at pakke den ind i vat, bomuld, et lag vat mere og så desuden ændre sin mening...

Og det ene sted er her... Tonen kan på disse sider blive hård, men synes aldrig den er uretfærdig...

Og skal jeg være ærlig så ville jeg hellere vise mig selv frem i en ny kjole og spørge hvordan jeg ser ud i den her end på et rygklapperforum!
Pernille B
Posts: 247
Joined: Tue 4. Mar 2008 03:12

Re: De "normale"

Post by Pernille B »

paloma24 wrote:Jeg kender kun 2 steder på nettet hvor man kan skrive sin mening uden at pakke den ind i vat, bomuld, et lag vat mere og så desuden ændre sin mening...

Og det ene sted er her... Tonen kan på disse sider blive hård, men synes aldrig den er uretfærdig...

Og skal jeg være ærlig så ville jeg hellere vise mig selv frem i en ny kjole og spørge hvordan jeg ser ud i den her end på et rygklapperforum!


Er det så tærten du mener der er et rygklapperforum eller misforstår jeg dig?

For jeg mener jo også kun at der er to steder på nettet hvor man ikke behøver frygte moderatorpennen, og det er netop her og på tærten.
Pernille

Team CoDa ox
Distanceridning
paloma24
Posts: 91
Joined: Wed 1. Jul 2009 20:11

Re: De "normale"

Post by paloma24 »

Jeg kender slet ikke tærten så det kan jeg ikke udtale mig om :)

Nu var det ment i forhold til de steder jeg kommer.

Her, hn, babyfusser, vi-foraeldre osv... :)
Pernille B
Posts: 247
Joined: Tue 4. Mar 2008 03:12

Re: De "normale"

Post by Pernille B »

paloma24 wrote:Jeg kender slet ikke tærten så det kan jeg ikke udtale mig om :)

Nu var det ment i forhold til de steder jeg kommer.

Her, hn, babyfusser, vi-foraeldre osv... :)


okay... Så misforstod jeg dig... Det beklager jeg :linski:
Pernille

Team CoDa ox
Distanceridning
User avatar
Lone Beck
Posts: 7853
Joined: Thu 17. Nov 2005 15:16

Re: De "normale"

Post by Lone Beck »

Det der ævl om rummelighed... :ehj:

Er man u-rummelig, når man diskuterer og er uenig? Er man u-rummelig, fordi man påpeger lodrette fejl i fremført argumentation?

Gu er man da ej. Det er noget vås! :peg:

Men vi oplever igen og igen og igen at folk kommer herind, fyrer en svada af, bliver modsagt og hyler op om at de troede man havde ytringsfrihed her. Gad vide, hvad fanden de tror ytringsfrihed er? Obligatorisk medløberi og rygklapperi?

*suk* :vader:
Venlig hilsen
Lone den Anden

Selvfølgelig er det meningen at vi skal spise dyrene - ellers var de jo ikke lavet af kød
Intunia
Posts: 2600
Joined: Mon 29. Jun 2009 20:37

Re: De "normale"

Post by Intunia »

:hhansen: Jeg synes du er sjov Lone , når hun bliver lidt ophidset,...tsk tsk
bla bla bla
User avatar
Anja
Posts: 4457
Joined: Fri 18. Nov 2005 09:34

Re: De "normale"

Post by Anja »

Gad vide, hvad fanden de tror ytringsfrihed er? Obligatorisk medløberi og rygklapperi?


Er det da ikke det :-o
User avatar
Dorte Hansen
Posts: 1316
Joined: Fri 18. Nov 2005 09:37

Re: De "normale"

Post by Dorte Hansen »

Anja wrote:
Gad vide, hvad fanden de tror ytringsfrihed er? Obligatorisk medløberi og rygklapperi?


Er det da ikke det :-o


selvfølgelig er det da det Anja.

Det er da bare hende Diktator-Lone, der ikke fatter en ski´af det hele.
Nu med køter-bande!
User avatar
Lone Beck
Posts: 7853
Joined: Thu 17. Nov 2005 15:16

Re: De "normale"

Post by Lone Beck »

intuina wrote::hhansen: Jeg synes du er sjov Lone , når hun bliver lidt ophidset,...tsk tsk


Når hvem bliver ophidset? :loneb:
Venlig hilsen
Lone den Anden

Selvfølgelig er det meningen at vi skal spise dyrene - ellers var de jo ikke lavet af kød
Gumse
Posts: 2
Joined: Fri 25. Sep 2009 23:02

Re: De "normale"

Post by Gumse »

Jasper wrote:Jeg undre mig over at man i strigleånden over at være så rummelig...........altid skal ind på andre fora, for at slå de stinkende skider!!

Og så tror jeg at man altid også hyler med de ulve, man nu befinder sig.

For Ped hånden på hjertet.......................du er sgu da også kvalmende overbærende herinde på strigler - i forhold til hvor dømmende og skarpskydende du er på eks. tærten :linski:


Hold da op du må være blevet klogere, for er der noget du selv har gjort, er det sørme da det samme... :mettebo:

Du har sgu da skidt så det stank andre steder, moral er godt, dobbeltmoral - tja :brok: :brok: :brok:
Post Reply