De "normale"

Her kan du snakke om al det, der ikke hører hjemme på de andre fora! Al den snak der plejer at løbe i Rytterstuen - det er her! Intet er forbudt - bare du følger dansk lov.
Post Reply
User avatar
annetteB
Posts: 11902
Joined: Tue 29. Nov 2005 11:53

Re: De "normale"

Post by annetteB »

Nu er AnnetteT i gang med at normalisere tærterne


Jamen!??!
Jeg kan bare ikke DØJE de de unormale tærter!!
Tærter skal have dejen yderst og fyldet inderst. Og fyldet skal være lækkert!
Og flødeskum ved siden af. Eller creme fraiche.

Sådan en tærte med dejen i midten og fyld af gamle sko udenom, de dur da ikke???
Enhver religion, der styres af gamle, ugifte mænd (ofte med fuldskæg), er en forbandelse for menneskeheden og uden tvivl en pestilens for gud.
User avatar
Godzilla
Posts: 6894
Joined: Fri 18. Nov 2005 00:29

Re: De "normale"

Post by Godzilla »

Derimod finder jeg det ret deprimerende, når der rent faktisk er folk der opretter indlæg bare for at erklærer sig enige med en eller flere skribenter i selv det dårligst fremførte, mest emotionelle og mindst vandtætte argument alene bare fordi de pågældende skribenter alle er uenige med én bestemt skribent.
Men dét skal man normalt andre steder hen end strigler for at se.



Amen. :respekt:
Godzilla....the Donkeymom Image

Don't underestimate the power of denial.
kamber
Posts: 542
Joined: Tue 11. Nov 2008 21:49

Re: De "normale"

Post by kamber »

smukke-ped wrote:Se nu der....Jeg havde jo ret!

Nu er AnnetteT i gang med at normalisere tærterne..... :viben: :viben:

Wupti....hun er den normale!


And pigs might fly :viben: :viben:
Et in arcadia ego
User avatar
annetteB
Posts: 11902
Joined: Tue 29. Nov 2005 11:53

Re: De "normale"

Post by annetteB »

Nemlig Kamber - og på de dage hvor de flyver, da skal vi have pandekager!
Enhver religion, der styres af gamle, ugifte mænd (ofte med fuldskæg), er en forbandelse for menneskeheden og uden tvivl en pestilens for gud.
kamber
Posts: 542
Joined: Tue 11. Nov 2008 21:49

Re: De "normale"

Post by kamber »

Jeg tænker snarere klatkager :elsk:
Et in arcadia ego
User avatar
annetteB
Posts: 11902
Joined: Tue 29. Nov 2005 11:53

Re: De "normale"

Post by annetteB »

Ja, det er osse en mulighed!!
Enhver religion, der styres af gamle, ugifte mænd (ofte med fuldskæg), er en forbandelse for menneskeheden og uden tvivl en pestilens for gud.
kamber
Posts: 542
Joined: Tue 11. Nov 2008 21:49

Re: De "normale"

Post by kamber »

Ja, det er bestemt en mulighed - her hvor vinteren går i vår. Men hvad ellers: Skal du ikke snart have nogle extensions??
Et in arcadia ego
User avatar
annetteB
Posts: 11902
Joined: Tue 29. Nov 2005 11:53

Re: De "normale"

Post by annetteB »

Extensions??
JO for fanden da - kan man få extensions til sin tålmodighed, så er jeg køber med det samme!! :jeanie:
Enhver religion, der styres af gamle, ugifte mænd (ofte med fuldskæg), er en forbandelse for menneskeheden og uden tvivl en pestilens for gud.
kamber
Posts: 542
Joined: Tue 11. Nov 2008 21:49

Re: De "normale"

Post by kamber »

Tålmodighed-extensions er bestemt en vare, der burde ligge på hylderne. Det samme burde gøre sig gældende med overbærenhed-extensions og selvransagelses-extensions og jeg-gør-hvad-jeg-siger extensions. Hvor mon der findes sådan en hår-bix, hvor man kan købe ind?
Et in arcadia ego
User avatar
HHansen
Posts: 6997
Joined: Fri 18. Nov 2005 09:01

Re: De "normale"

Post by HHansen »

Nøj hvor er i TARVELIGE alle sammen.. bare fordi man har været offline en weekend, så er man tabt - og kan ikke på nogen måde hitte rede i hvad der er sket i ens virtuelle virkelighed.. og alle de der avatarer er forsvundet.. og jeg kan ikke finde ud af hvad det er for nogle tråde jeg skal læse... life sucks!

:brok: :mur:
Mvh

-Helle

--------------------------------------------------------------------------------
I can manage without the bare necessities - it's my luxury I cant do without!
Post Reply