NY status pt

Her kan du snakke om al det, der ikke hører hjemme på de andre fora! Al den snak der plejer at løbe i Rytterstuen - det er her! Intet er forbudt - bare du følger dansk lov.
Post Reply
User avatar
HHansen
Posts: 6997
Joined: Fri 18. Nov 2005 09:01

Re: NY status pt

Post by HHansen »

smukke-ped wrote:Godt Helle, det var alligevel ikke sjovt at skulle slås med sådan noget. Når du orker, så vil jeg og nok også andre strigler, høre mere om hvad det var de trode det var, at der var....der var.


Jamen det vil jeg gerne fortælle:

Han kunne pludselig ikke rette sin albue ud. Og gik derfor til lægen, vi regnede med det nok var en ledmus eller noget.
Lægen sender ham til røntgen, og der var han så i fredags - og går derfra med den besked at hans egen læge vil have resultatet mandag. Men en time senere ringer hans egen læge og siger der er knogle-destruktion i overarmen og at han derfor skal henvises til kirurgisk afdeling - så de vil kontakte ham. Det gør de så 10 minutter senere! Og de har en tid mandag morgen tidligt!
Nu begynder vi at blive urolige... men det kunne jo være der bare var en afbudstid.
Mandag bliver han så ultralydsscannet og lægen på hospitalet kigger også på røntgenbillederne - og siger at han ikke helt ved hvad det er, men at det kan være kræft i knoglen. Og derfor skal han lige have den der MR scanning - dagen efter.
Det blev så et meget langt døgn... lad være med at google knoglekræft, det er deprimerende!

Nå, heldigvis viste MR scanningen at der IKKE er kræft eller knogleforandringer alligevel. :jeanie:

Men fuck vi nåede at blive bange!

Vi ved så stadig ikke hvad der ER galt med armen, men lægen var nu sikker på det ikke var farligt.

Bortset fra det ikke er rart når man selv står i det, så er det godt at se at systemet virker, når lægene TROR det er kræft så kommer patienterne også til hurtigt. :askepot:
Mvh

-Helle

--------------------------------------------------------------------------------
I can manage without the bare necessities - it's my luxury I cant do without!
User avatar
HeidiO
Posts: 2679
Joined: Sun 1. Jul 2007 09:37

Re: NY status pt

Post by HeidiO »

Puh hvor var det godt Helle, jeg har godt nok tænkt på jer.
Sådan en besked får lige prioriteringerne om, hvad der er virkeligt betydningsfuldt i livet, til at stå helt klart.
Heidi
udlandet
Posts: 2196
Joined: Sat 1. Mar 2008 23:45

Re: NY status pt

Post by udlandet »

Stort tillykke med den dejlige besked, det hjälp gevaldigt på humöret. Det har väret nogen hårde dage for jer, så det varer nok lige lidt för i rigtig har forstået det! Det er nästen lige meget hvad der er galt med albuen nu, det er jo bagateller :jeanie: God jul!
User avatar
Stimata Doamna
Posts: 6496
Joined: Wed 20. Dec 2006 11:58

Re: NY status pt

Post by Stimata Doamna »

Tillykke med den gode besked, Helle (og Henrik) - for katten da en forskrækkelse!!!!
Venlig hilsen
Randi



Riding ... the art of keeping a horse between you and the ground
udlandet
Posts: 2196
Joined: Sat 1. Mar 2008 23:45

Re: NY status pt

Post by udlandet »

Så er sidste eksamen i år overstået :jeanie: Den var sej, finansiering & kalkylering :opkast: :opkast: :opkast: Måske bliver det alligevel jul!
Jeg klarede den, jeg er nu färdig som personale adminstatör!! Og sälger!
User avatar
Stimata Doamna
Posts: 6496
Joined: Wed 20. Dec 2006 11:58

Re: NY status pt

Post by Stimata Doamna »

Tillykke, udlandet - jeg har også fået et eksamensresultat i dag. 10 i HR Management & Development. Der udestår endnu et resultat fra dette semester, derefter mangler 'kun' masterafhandlingen, inden MBA'en er i hus :-)
Venlig hilsen
Randi



Riding ... the art of keeping a horse between you and the ground
udlandet
Posts: 2196
Joined: Sat 1. Mar 2008 23:45

Re: NY status pt

Post by udlandet »

Stimata Doamna wrote:Tillykke, udlandet - jeg har også fået et eksamensresultat i dag. 10 i HR Management & Development. Der udestår endnu et resultat fra dette semester, derefter mangler 'kun' masterafhandlingen, inden MBA'en er i hus :-)

Tak, og stort tillykke til dig :atengstedt: Hvilken dejlig dag. Held og lykke med masterafhandlingen, det skal nok gå godt!
User avatar
CXEC
Posts: 9091
Joined: Mon 21. Nov 2005 14:26

Re: NY status pt

Post by CXEC »

Godt Helle at det ikke var cancer!

Tillykke til de andre med eksamens resultater!
Venlige tanker

CXEC



"Den som spørger dumt, bliver ofte klogere end den, som tror at vide alt."
-Sokrates
User avatar
Godzilla
Posts: 6894
Joined: Fri 18. Nov 2005 00:29

Re: NY status pt

Post by Godzilla »

Tillykke til Udlandet og Randi
Godzilla....the Donkeymom Image

Don't underestimate the power of denial.
Hønemor Anni
Posts: 19
Joined: Mon 19. Sep 2011 15:38

Re: NY status pt

Post by Hønemor Anni »

sidder her og laver ingenting, mens Ped og min dejlige svigersøn pakker ud og gør ved
Post Reply