Glædestråden

Her kan du snakke om al det, der ikke hører hjemme på de andre fora! Al den snak der plejer at løbe i Rytterstuen - det er her! Intet er forbudt - bare du følger dansk lov.
Post Reply
User avatar
Ane
Posts: 3438
Joined: Thu 24. Nov 2005 12:04

Glædestråden

Post by Ane »

Hvorfor er du glad i dag?

Jeg bliver skør af overvældende mængder af brok.. kom med lyspunkter, jubel, succeser, smukke gestusser og alt muligt andet der har gjort dig glad i den seneste tid :mikkel:

Jeg er glad for mit helbred, det er jeg hver enig eneste dag jeg har det godt. Jeg er utroligt glad for mine kolleger som er kloge og sjove og en fornøjelse at arbejde med. Jeg er glad for mine heste som er smukke og søde. For den stald de står i fordi der er styr på tingene og en god stemning, og mest af alt er jeg glad for at kende så mange generøse, søde mennesker med hjertet på rette sted.. :elsk:


nå ja og så er jeg lettet over at min kæreste stadig er uskadt på den der afrikanske jagttur :anonym:

-Excuses are the nails used to build a house of failure
User avatar
Gry
Posts: 1477
Joined: Sun 15. Aug 2010 23:38

Re: Glædestråden

Post by Gry »

Jeg er glad for min jytte og for min minna :D

jeg er vildt glad for at jeg ikke døde af varme idag! Det havde jeg troet jeg ville. Jeg er helt vildt overstadig over mit forhold til Cheops bare bliver bedre og bedre og bedre.

jeg gik på vægten - for det er jo mandag - og jeg har tabt mig 0.5 kg så det er jeg smadder glad for
Arrogant, egoistisk, uempatisk, navlebeskuende, skabet, dobbeltmoralsk, ynkelig, forkælet skoletøs, med hang til umådeholden og uhæmmet klynken når verden ikke går efter mit hoved.. Men kan du ikke kapere mig når jeg viser mig fra min værste side, så fortjener du mig ikke når jeg er det bedste jeg kan være.
Skjold (Tidl. SL)
Posts: 1086
Joined: Sun 20. Nov 2005 14:08

Re: Glædestråden

Post by Skjold (Tidl. SL) »

Jeg er pisse glad fordi jeg er medicinfri - også selvom jeg er influenzasyg og ynkelig fordi min krop ikke fatter, at den ikke skal have sit fix. Men jeg er GLAD - og STOLT :-D

Jeg har malet hegn i dag...eller, pga. en regnefejl fordi et hegn har TO sider, har jeg kun malet halvdelen - men det var RART at stå der i solen og gratte med maling ud over det hele! :D
/SL
User avatar
BeritH
Posts: 3114
Joined: Mon 3. Mar 2008 12:08

Re: Glædestråden

Post by BeritH »

Jeg er glad for:

At kende en masse søde mennesker, at bo sammen med 5 dejlige kattedyr og 3 dejlige hestedyr, at have nogle søde unger, at være sund og rask og så er jeg faktisk også rigtig glad for at Misssophies ryg heler så hurtigt som den gør :-)

BeritH
Nej gud fri mig da vel om jeg skulle mene noget om det - offentligt!

Husk at jeg skal tituleres Deres Velærværdighed

Nu med egen kirke - frelse og syndsforladelse tilbydes mod mindre vederlag
User avatar
99E
Posts: 8010
Joined: Fri 18. Nov 2005 09:33

Re: Glædestråden

Post by 99E »

Jeg er glad fordi Sorcha er sådan en sød pony, der er så flink ved sit barn:

...og fordi Monique rider så fint...!

Og fordi vores bil ser ud til at blive solgt, og fordi der ikke er nogen, der har ringet og sagt, huset IKKE er ved at blive solgt - og fordi vi får hyggeligt besøg i weekenden og fordi vejret har været godt og fordi Mikkel er sød. :elsk:
- Ninie.

It's not the size of your rope - it's how you wiggle it!
aribeth

Re: Glædestråden

Post by aribeth »

hvor dejligt!


Jeg er glad for at jeg tilsyneladende godt kunne finde ud af det der med at være studerende og klog nok til en god karakter!
Jeg er glad for min familie og for at jeg faktisk mere og mere synes om ideen med en familie på 4!

Jeg er rigtig rigtig glad for at jeg fandt ud af at jeg godt kan leve et normalt liv uden de der piller jeg har taget i en årrække og det på trods af at jeg stoppede med dem midt i en hektisk tid!

Jeg er glad for at læse og for at blive klogere!
User avatar
Lena
Posts: 3359
Joined: Sat 29. Sep 2007 20:48

Re: Glædestråden

Post by Lena »

Jeg er simpelthen så glad fordi dr. dyr i formiddags ringede og fortalte at UNIK ikke har svamp i kronranden som jeg havde frygtet......
misssophie
Posts: 2533
Joined: Thu 30. Jul 2009 11:01

Re: Glædestråden

Post by misssophie »

jeg er glad for min nabo, BeritH,- og selvfølgelig min ryg som arter sig.

så er jeg glad for mine dejlige kollegaer som jeg besøgte idag,- og for at jeg bor et skønt sted med rådyr, harer, agerhøns og fasaner, samt selvfølgelig vores egne dyr.

ham den langhårede er jeg også glad for... :hhansen:

-og idag har jeg lavet holdere af træ, som skal sættes op på indersiden af vores hal,- hvor vi så skal opbevare alt vores træ som lige nu bare ligger i en stor bunke.
Misssophie
User avatar
CXEC
Posts: 9091
Joined: Mon 21. Nov 2005 14:26

Re: Glædestråden

Post by CXEC »

Jeg er generelt GLAD! :jeanie:

* Fordi jeg for længe siden fandt ud af HVAD mit speciale skal handle om og at min yndlingsprofessor gider være min vejleder.

* Fordi jeg har nogle fantastiske kolleger i Kunstnernes Resthjælp som er søde og sjove

* Fordi jeg har et GODT helbred!

* Fordi Jeg kender så mange søde mennesker, ingen nævnt ingen glemt, med hjertet på rette sted. :elsk:

* Fordi jeg har mere end et godt netværk

* Fordi jeg har nogle SKØNNE dyr. :elsk:
Venlige tanker

CXEC



"Den som spørger dumt, bliver ofte klogere end den, som tror at vide alt."
-Sokrates
User avatar
nanna1979
Posts: 485
Joined: Wed 6. Jun 2007 20:09

Re: Glædestråden

Post by nanna1979 »

Jeg er glad fordi jeg har så mange dejlige mennesker i mit liv deriblandt min elskede mand og datter :elsk:
http://www.svinene.dk
Danmarks hyggeligste marsvineforum
Post Reply