Jeg ønsker mig:

Her kan du snakke om al det, der ikke hører hjemme på de andre fora! Al den snak der plejer at løbe i Rytterstuen - det er her! Intet er forbudt - bare du følger dansk lov.
Pia
Posts: 1880
Joined: Thu 29. Apr 2010 11:28

Jeg ønsker mig:

Post by Pia »

En lille rar hund :elsk:

og

Denne her glaspinvin http://plus.politiken.dk/GALLERI/ALT_I_GALLERIET/Pingvin_paa_is(4093).aspx :anonym:

Den er så fin, synes jeg :askepot:

Hvad kunne I mon gå og ønske jer, sådan af 'småting' (vi ønsker vel alle fred i verden og kræft udryddet :linski: )
User avatar
aribeth
Administrator
Posts: 3801
Joined: Sat 2. Jul 2011 18:26

Re: Jeg ønsker mig:

Post by aribeth »

et badekar!

Det ønsker jeg mig!
Raxacoricofallapatorius
Pia
Posts: 1880
Joined: Thu 29. Apr 2010 11:28

Re: Jeg ønsker mig:

Post by Pia »

aribeth wrote:et badekar!

Det ønsker jeg mig!


Ja!

Sådan et her er jeg lidt pjanket med http://www.rabat-vvs.dk/d/Foster-fritstaaende-vaeg-badekar-1900x1020-i5102.html
User avatar
Frieser9460
Posts: 3668
Joined: Fri 5. Sep 2008 08:43

Re: Jeg ønsker mig:

Post by Frieser9460 »

Jeg ønsker mig en stor, rar og vamset Berner Sennen hund... :elsk:

Og så ønsker jeg mig en ridetur på Fhiona... :linski:
Frieserhilsner og vrinsk fra
Louise

Èn gang Frieser - altid Frieser!
User avatar
HHansen
Posts: 6997
Joined: Fri 18. Nov 2005 09:01

Re: Jeg ønsker mig:

Post by HHansen »

Pia wrote:
aribeth wrote:et badekar!

Det ønsker jeg mig!


Ja!

Sådan et her er jeg lidt pjanket med http://www.rabat-vvs.dk/d/Foster-fritstaaende-vaeg-badekar-1900x1020-i5102.html


Jamen for helvede da - det er da fuldstændig vildt at tage 35000 for et ganske almindeligt badekar :wow: :wow: :wow:

Jeg har et badekar - jeg ville bare ønske at vandhanen over det virkede... :traet:
Mvh

-Helle

--------------------------------------------------------------------------------
I can manage without the bare necessities - it's my luxury I cant do without!
Pia
Posts: 1880
Joined: Thu 29. Apr 2010 11:28

Re: Jeg ønsker mig:

Post by Pia »

men det er så PÆNT :hhansen:
User avatar
aribeth
Administrator
Posts: 3801
Joined: Sat 2. Jul 2011 18:26

Re: Jeg ønsker mig:

Post by aribeth »

det er godt nok pænt! men jeg kan godt nøjes med et der er billigere :hhansen:

Det skal bare være fritstående... åhh suk... hvem der havde et badekar lige nu!
Raxacoricofallapatorius
User avatar
FruTusse
Posts: 1514
Joined: Mon 4. Aug 2008 12:14

Re: Jeg ønsker mig:

Post by FruTusse »

Hmmm.....jeg har jo lige fået en af de ting der stod meget højt på ønskelisten, nemlig mit rækkehus! :jeanie: :jeanie: :sanne: :sanne:
Jeg flyttede ind den 22/6 og jeg er allerede bare SÅ ubeskriveligt glad for det. :june: :june:

Og de ting der ellers er på ønskelisten p.t. kan man vist ikke kalde for små:
Få en veloverstået arbejdsprøvning(starter i morgen), og et rart job efterfølgende, få en fornuftig vurdering fra Arbejdsskadestyrelsen hvor min forsikringssag nu er endt, og dermed en afklaring på den sag og helst noget erstatning udbetalt, et kørekort, en bil, et nyt sofabord(kan være dyrt for jeg har ikke fundet et jeg kan lide endnu :linski: ), et komplet sæt havemøbler til min nye have, et 42" fladskærms-tv, og ja, det bør vel være helt overflødigt at sige at jeg lige nu allermest ønsker mig at Tusse endnu en gang helt mirakuløst kommer sig.

Sjovt nok kan jeg ikke lige komme på småting som jeg ønsker mig i øjeblikket, så jeg har vel pretty much hvad jeg har brug for.... :ehh: :ehh:

By the way, så er den pingvin altså bare vanvittig flot og smuk!! :heidio:
Danske oldenborgheste kan og vil
- og jeg har en stjerne af slagsen!
User avatar
HHansen
Posts: 6997
Joined: Fri 18. Nov 2005 09:01

Re: Jeg ønsker mig:

Post by HHansen »

aribeth wrote:det er godt nok pænt! men jeg kan godt nøjes med et der er billigere :hhansen:

Det skal bare være fritstående... åhh suk... hvem der havde et badekar lige nu!


Men i har lige lavet badeværelse... hvorfor dælen fik du så ikke et badekar når du ønsker dig ét?

Det var et ultimativt krav for mig da vi købte hus. Jeg vil ikke bo uden badekar!
Mvh

-Helle

--------------------------------------------------------------------------------
I can manage without the bare necessities - it's my luxury I cant do without!
User avatar
aribeth
Administrator
Posts: 3801
Joined: Sat 2. Jul 2011 18:26

Re: Jeg ønsker mig:

Post by aribeth »

det får jeg også!
Vi har jo netop så stort et bedeværelse FORDI der skal være plads til et badekar! Et fritstående et... så man kan smide det ud igen hvis man bliver træt af det (NÆPPE!!) :hhansen:
Raxacoricofallapatorius
Post Reply