Er det indberetningspligtigt/værdigt?

Her kan du snakke om al det, der ikke hører hjemme på de andre fora! Al den snak der plejer at løbe i Rytterstuen - det er her! Intet er forbudt - bare du følger dansk lov.
Post Reply
User avatar
Gry
Posts: 1477
Joined: Sun 15. Aug 2010 23:38

Er det indberetningspligtigt/værdigt?

Post by Gry »

Jeg bor på amager, og har flere gange set den her hjemmeplejebil på min gade.

Har hjemmeplejen noget som helst med børn at gøre? Det er ment som et seriøst spørgsmål - jeg spiller ikke dum.

Grunden til at jeg spørger er fordi jeg nu for guderne må vide hvilken gang ser de her børn i bilen. En kvinde af anden etnisk baggrund har lige fyldt bilen op med 3 pigebørn.

Jeg lure på om det er tid og ressourcer der bliver brugt på privatkørsel. Ville i ringe det ind? Jeg har en formodning om at det er hendes egne børn da de alle har slør på - men jeg ved ikke om hjemmeplejen hjælper i udstrækning med børn? Jeg synes bare det virker lidt mystisk at de skulle have noget med børn at gøre og så på en lørdag - er det så ikke sådan noget handicapservice?

ja jeg er sgu lidt i syv sind. Jeg gider jo ikke virke som en der bare sidder og har ondt i røven over hvad andre folk gør, men jeg synes det er under al kritik hvis kommunens tid og ressourcer bliver brugt på - ja eksempelvis en strandtur på en lørdag eller sådan noget.
Arrogant, egoistisk, uempatisk, navlebeskuende, skabet, dobbeltmoralsk, ynkelig, forkælet skoletøs, med hang til umådeholden og uhæmmet klynken når verden ikke går efter mit hoved.. Men kan du ikke kapere mig når jeg viser mig fra min værste side, så fortjener du mig ikke når jeg er det bedste jeg kan være.
User avatar
Godzilla
Posts: 6894
Joined: Fri 18. Nov 2005 00:29

Re: Er det indberetningspligtigt/værdigt?

Post by Godzilla »

Jeg har ingen anelse om hvorvidt hjemmeplejen tager sig af børn, og kører dem?
Godzilla....the Donkeymom Image

Don't underestimate the power of denial.
User avatar
Gry
Posts: 1477
Joined: Sun 15. Aug 2010 23:38

Re: Er det indberetningspligtigt/værdigt?

Post by Gry »

Okay - hvad kunne man så forestille sig folk skulle have hjælp med til børn i skolesommerferien på en lørdag efter kl. 16?

Eller er den så lidt for lumpen i kanten?
Arrogant, egoistisk, uempatisk, navlebeskuende, skabet, dobbeltmoralsk, ynkelig, forkælet skoletøs, med hang til umådeholden og uhæmmet klynken når verden ikke går efter mit hoved.. Men kan du ikke kapere mig når jeg viser mig fra min værste side, så fortjener du mig ikke når jeg er det bedste jeg kan være.
User avatar
Gry
Posts: 1477
Joined: Sun 15. Aug 2010 23:38

Re: Er det indberetningspligtigt/værdigt?

Post by Gry »

Det ved jeg godt - det var derfor jeg spurgte om hjemmeplejen blev brugt til børn, for det stod hjemmeplejen på bilen :)
Arrogant, egoistisk, uempatisk, navlebeskuende, skabet, dobbeltmoralsk, ynkelig, forkælet skoletøs, med hang til umådeholden og uhæmmet klynken når verden ikke går efter mit hoved.. Men kan du ikke kapere mig når jeg viser mig fra min værste side, så fortjener du mig ikke når jeg er det bedste jeg kan være.
User avatar
Godzilla
Posts: 6894
Joined: Fri 18. Nov 2005 00:29

Re: Er det indberetningspligtigt/værdigt?

Post by Godzilla »

Hvis konen tager sine egne unger med på vejen når hun alligevel skal fra et sted til et andet på arbejde, er der vel ikke noget galt i det? Måske er det forbudt, men...tja...og hvad så?
Godzilla....the Donkeymom Image

Don't underestimate the power of denial.
User avatar
Gry
Posts: 1477
Joined: Sun 15. Aug 2010 23:38

Re: Er det indberetningspligtigt/værdigt?

Post by Gry »

Det er mere fordi jeg tænker på alt det der svindel der har været i hjemmeplejen. med folk der lavede alt muligt andet end at pleje de gamle - og så stemple sig ind som at de havde lavet deres arbejde når de ikke havde.

Det er derfor jeg er sådan lidt "bumbum" og spørger om hjemmeplejen har noget med børn at gøre - for jeg kan også huske at der nærmest har været heksejagt på andre folk fra hjemmeplejen efter de der afsløringer.

Så jeg er lidt i syv sind med hvad jeg skal gøre...
Arrogant, egoistisk, uempatisk, navlebeskuende, skabet, dobbeltmoralsk, ynkelig, forkælet skoletøs, med hang til umådeholden og uhæmmet klynken når verden ikke går efter mit hoved.. Men kan du ikke kapere mig når jeg viser mig fra min værste side, så fortjener du mig ikke når jeg er det bedste jeg kan være.
User avatar
Godzilla
Posts: 6894
Joined: Fri 18. Nov 2005 00:29

Re: Er det indberetningspligtigt/værdigt?

Post by Godzilla »

Så jeg er lidt i syv sind med hvad jeg skal gøre...


Så lad være med at gøre noget. :peg:
Godzilla....the Donkeymom Image

Don't underestimate the power of denial.
User avatar
Gry
Posts: 1477
Joined: Sun 15. Aug 2010 23:38

Re: Er det indberetningspligtigt/værdigt?

Post by Gry »

Ja det blev også min beslutning. Jeg gider ikke tage mig af det - i denne omgang.

Jeg lagre det bagerst i mit hoved og kommer nok til at huske på det hvis jeg ser en masse af samme skuffe, og så ringer jeg nok hvis der formes et mønster. Men der er ikke grund til at lave en storm i et glas vand. Jeg ved jo ikke hvad der sker - og det er synd at en eller anden medarbejder skal have en plet i papirene fordi jeg blev emsig over mine røræg på en solbeskinnet lørdag.
Arrogant, egoistisk, uempatisk, navlebeskuende, skabet, dobbeltmoralsk, ynkelig, forkælet skoletøs, med hang til umådeholden og uhæmmet klynken når verden ikke går efter mit hoved.. Men kan du ikke kapere mig når jeg viser mig fra min værste side, så fortjener du mig ikke når jeg er det bedste jeg kan være.
User avatar
Lone Beck
Posts: 7853
Joined: Thu 17. Nov 2005 15:16

Re: Er det indberetningspligtigt/værdigt?

Post by Lone Beck »

Hvis det er hendes egne børn, kan det være hun mangler pasning til dem, og lader dem sidde i bilen, mens hun arbejder.

Vi har polske avisbude ansat, der har deres børn med rundt :ked:

Bland dig udenom, når du ikke ved, hvad der foregår.
Venlig hilsen
Lone den Anden

Selvfølgelig er det meningen at vi skal spise dyrene - ellers var de jo ikke lavet af kød
User avatar
Gry
Posts: 1477
Joined: Sun 15. Aug 2010 23:38

Re: Er det indberetningspligtigt/værdigt?

Post by Gry »

Hvis man melder sig ud af alt fordi man ikke ved hvad der foregår, så vasker man sine hænder synes jeg.

Kvinden *hentede* børnene herude ved en 17-tiden. så jeg tvivler på at de har været med hende hele dagen. Jeg tror heller ikke man må have sine egne børn med på arbejde i hjemmeplejen. Jeg ville i hvert fald ikke bryde mig om at være ældre og at min hjælp havde 3 børn med i mit hjem - men det er måske bare mig...
Arrogant, egoistisk, uempatisk, navlebeskuende, skabet, dobbeltmoralsk, ynkelig, forkælet skoletøs, med hang til umådeholden og uhæmmet klynken når verden ikke går efter mit hoved.. Men kan du ikke kapere mig når jeg viser mig fra min værste side, så fortjener du mig ikke når jeg er det bedste jeg kan være.
Post Reply